Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-08
Wadowice: Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych nowoczesnych i tradycyjnych na potrzeby Gospodarstwa Pomocniczego Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach.
GP/6/2010
Numer ogłoszenia: 200954 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym , ul. Trybunalska 8, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8234804, faks 033 8234804.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpwadowice.er.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych nowoczesnych i tradycyjnych na potrzeby Gospodarstwa Pomocniczego Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach. GP/6/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych nowoczesnych i tradycyjnych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania : Zadanie Nr 1: Krzesła i fotele nowoczesne Zadanie Nr 2 - Krzesła i fotele tradycyjne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki: określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń , o których mowa w pkt.VI siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy składają następujące dokumenty : -formularz ofertowy -formularz cenowy - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - Wykonawca dołącza do oferty: 1) prospekty, foldery lub inne publikacje, materiały prezentujące zdjęcia lub rysunki oferowanych towarów ( do zadania nr 1 i do zadania nr 2). 2) jeden komplet próbek tkanin i wybarwień drewna (do zadania nr 1 i zadania nr 2 ). 3) atesty ( świadectwo) badań wytrzymałościowych ( rodzaj i zakres badań : co najmniej wytrzymałość, trwałość ) do wszystkich krzeseł i foteli w zadaniu nr 1, 4) wyniki badań laboratoryjnych tkanin -odporność na ścieranie: -tkaniny podstawowej nie mniej niż 30 000 cykli Martindale -tkaniny typu micro nie mniej niż 35 000 cykli Martindale - tkanina eko-skóra nie mniej niż 20 000 cykli Martindale 5) wyniki badań laboratoryjnych tkanin -badanie odporności na zapalenie ( tlący się papieros) wg PN-EN-1021-1:1999 -tkaniny typu micro. Pkt.4,5 dot. zadania Nr 1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ceny zaproponowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegają zmianie w czasie trwania umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego i rozstrzygniętego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem pkt.2-3. 2.W czasie obowiązywania umowy Wykonawca może obniżyć cenę towarów , bez uprzedniego powiadamiania o tym fakcie Zamawiającego. 3.Możliwa będzie zmiana stawki VAT w umowie w przypadku zmiany VAT w przepisach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpwadowice.er.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach
ul. Trybunalska 8
34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach ul. Trybunalska 8 34-100 Wadowice Sekretariat GP - II piętro p. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.08.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krzesła i fotele nowoczesne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Krzesło A1 Krzesło na stelażu wykonanym z rury o przekroju płasko-owalnym ( wymiary przekroju około 30x15x1,5mm) na czterech nogach, metalowych, chromowanych .Konstrukcja krzesła powinna umożliwiać składowanie w stosie ( 5-10 szt )i możliwość łączenia w szereg za pomocą specjalnego uchwytu. Siedzisko i oparcie wykonane z profilowanej sklejki bukowej. Szacunkowa ilość - 60 szt 2)Ławka A2 Rama ławki na stelażu metalowym, , pokrytym lakierem w kolorze aluminium. Ilość siedzisk z oparciem znajdujących się na ławce - 3 szt. Siedziska z oparciami wykonane z profilowanej sklejki bukowej, powinny posiadać ergonomiczne kształty, wykonane w przynajmniej 6 wariantach kolorystycznych. Pojedyncze siedzisko z oparciem musi tworzyć jedną całość i musi być przymocowane do ramy ławki tylko za pomocą jednego łączenia, znajdującego się pod siedziskiem, Na brzegach ławki muszą być zamieszczone podłokietniki (stelaż metalowy z drewnianymi nakładkami). Przybliżone wymiary ławki : - całkowita długość: 1450 cm (+,- 15 cm), - wysokość: 840 cm (+,- 5 cm)., Szacunkowa ilość - 10 szt 3)Krzesło A3 Krzesło biurowe - wersja obrotowa na podnośniku pneumatycznym, co umożliwia regulację wysokości siedziska, siedzisko amortyzujące. Oparcie wysokie, ergonomicznie profilowane z możliwością odchylenia, regulacją wysokości oparcia, z blokadą oparcia w wybranej pozycji. Metalowa podstawa jezdna pokryta nakładkami z plastiku , składająca się z pięciu ramion z samohamownymi kółkami do powierzchni dywanowych. Miękkie podłokietniki z poliuretanu. Konstrukcja siedziska wykonana ze sklejki, natomiast konstrukcja oparcia z tworzywa sztucznego. Oparcie i siedzisko tapicerowane. Tapicerka w wersji podstawowej ( 100 % włókno syntetyczne, ścieralność nie mniej niż 30 000 cykli Martindale) dostępna w przynajmniej 15 różnych wariantach kolorystycznych. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. Szacunkowa ilość - 150 szt 4)Krzesło A4 Krzesło biurowe - wersja obrotowa na podnośniku pneumatycznym, co umożliwia regulację wysokości siedziska, siedzisko amortyzujące. Oparcie wysokie, ergonomicznie profilowane z możliwością odchylenia, regulacją wysokości oparcia, z blokadą oparcia w wybranej pozycji. Metalowa podstawa jezdna pokryta nakładkami z plastiku , składająca się z pięciu ramion z samohamownymi kółkami do powierzchni dywanowych. Miękkie podłokietniki z poliuretanu o regulowanej wysokości. Konstrukcja siedziska wykonana ze sklejki, natomiast konstrukcja oparcia z tworzywa sztucznego. Oparcie i siedzisko tapicerowane. Tapicerka w wersji podstawowej ( 100 % włókno syntetyczne, ścieralność nie mniej niż 30 000 cykli Martindale) dostępna w przynajmniej 15 różnych wariantach kolorystycznych. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła wg rys. jak przy krześle A3 Szacunkowa ilość -50 szt 5)Fotel A5 Fotel gabinetowy - wersja obrotowa na podnośniku pneumatycznym, co umożliwia regulację wysokości siedziska, siedzisko amortyzujące. Oparcie szerokie, z możliwością odchylenia, blokada oparcia w jednej pozycji ( z mechanizmam Tilt) .Stabilna, metalowa podstawa jezdna , składająca się z pięciu ramion, z nakładkami z tworzywa, z samohamownymi kółkami do powierzchni dywanowych. Miękkie podłokietniki z poliuretanu. Konstrukcja oparcia oraz siedziska musi być wykonana ze sklejki. Tapicerka- front tapicerowany skórą dwoiną, tył - imitacja skóry. Skóra musi być dostępna w przynajmniej 5 różnych wariantach kolorystycznych. Szacunkowa ilość - 50 szt 6)Fotel A6 Fotel gabinetowy obrotowy. Wyposażony w podłokietniki chromowane z nakładkami z ręcznie polerowanego drewna litego bejcowanego na różne kolory. Fotel posiada wbudowany system ruchomy Relax ,zapewniający : ruchome siedzisko i oparcie, swobodne (bujanie się), blokadę oparcia w wybranej pozycji ( mechanizm Multiblock ), regulowaną siłę oporu oparcia i siedziska, zabezpieczenie anti - shock uniemożliwiający uderzenie oparcia w plecy po zwolnieniu mechanizmu, amortyzację siedziska, ), pneumatyczny podnośnik z płynną regulacją wysokości siedziska. Konstrukcja oparcia i siedziska wykonana ze sklejkowego szkieletu z poliuretanową gąbką, tapicerowana wysokiej jakości skórą dwoiną ( 100 % naturalna skóra dwoina). Skóra musi być dostępna w przynajmniej 5 różnych wariantach kolorystycznych. Podstawa pięcioramienna z aluminium z nakładkami z drewna bejcowanego na różne kolory, zaopatrzona w kółka o średnicy 65 mm z automatycznym hamulcem. Przybliżone wymiary zewnętrzne fotela : - wymiary: 1205-1295,fi 710 mm (wysokość krzesła,szerokość podstawy), - wysokość siedziska od podłoża: 470-560 mm, Szacunkowa ilość - 20 szt 7)Krzesło A7 Krzesło biurowe - wersja obrotowa na podnośniku pneumatycznym, co umożliwia regulację wysokości siedziska, siedzisko amortyzujące. Krzesło wyposażone w system ruchowy Ergo czyli wysokie walory ergonomiczne. Oparcie ergonomicznie profilowane z możliwością odchylenia, podparcie ciała w każdej pozycji regulacją wysokości oparcia i podparcia lędźwi. Oparcie z blokadą oparcia w wybranej pozycji, zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady , regulowana siła oporu oparcia czyli dostosowanie oporu oparcia do wagi użytkowania, regulacja wysokości oparcia i podparcia lędźwi , oparcie odchylane synchronicznie z siedziskiem. Oparcie z tyłu wykończono maskownicą plastikową. Metalowa podstawa jezdna pokryta nakładkami z plastiku z samohamownymi kółkami do powierzchni twardych. Miękkie podłokietniki z poliuretanu, regulowane w pionie. Tapicerka z tkaniny podstawowej ( 100 % włókno syntetyczne, ścieralność nie mniej niż 30 000 cykli Martindale), dostępna w przynajmniej 15 różnych wariantach kolorystycznych. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła : - wymiary: 900-1090,fi 630 mm (wysokość krzesła,szerokość podstawy), - wysokość siedziska od podłoża: 415-545 mm, Szacunkowa ilość - 50 szt 8)Krzesło A8 Krzesło biurowe - wersja obrotowa na podnośniku pneumatycznym, co umożliwia regulację wysokości siedziska, siedzisko amortyzujące. Krzesło wyposażone w system ruchowy Ergo czyli wysokie walory ergonomiczne. Ruchome siedzisko odchylające się synchronicznie z oparciem, podparcie ciała w każdej pozycji. Oparcie z blokadą oparcia w wybranej pozycji, zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady ( funkcja anti-shock) , regulowana siła oporu oparcia czyli dostosowanie oporu oparcia do wagi użytkowania. Oparcie tapicerowane z przodu i z tyłu. Możliwość dwukolorowego tapicerowania krzesła. Metalowa lakierowana podstawa jezdna, z samohamownymi kółkami do powierzchni twardych. Stałe podłokietniki z polipropylenu. Krzesło tapicerowany tkaniną typu micro lub równoważną wykonaną w 100 % z poliestru o poniższych parametrach: - odporność na ścieranie nie mniejsza niż 35 000 cykli Martindale - niepalność : papieros (PN-EN 1021.1) dostępne w przynajmniej 10 różnych wariantach kolorystycznych. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła : - wymiary: 1015-1105,fi 685 mm (wysokość krzesła,szerokość podstawy), - wysokość siedziska od podłoża: 455-545 mm, Szacunkowa ilość - 50 szt 9)Krzesło A9 Krzesło na stelażu wykonanym z rury o przekroju płasko-owalnym ( wymiary przekroju około 30x15x1,5mm) na czterech nogach, metalowych, chromowanych .Konstrukcja krzesła powinna umożliwiać składowanie w stosie ( 5-10 szt )i możliwość łączenia w szereg. Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki z drzewna liściastego, pokrytego miękką tapicerką w wersji podstawowej ( 100 % włókno syntetyczne, ścieralność nie mniej niż 30 000 cykli Martindale). Tapicerka dostępna w przynajmniej 15 różnych wariantach kolorystycznych. Oparcie z tyłu wykończono maskownicą plastikową. Szacunkowa ilość - 100 szt 10)Krzesło A10 Krzesło na stelażu metalowy chromowany. Siedzisko okrągłe o średnicy ok. 410mm, konstrukcja siedziska wykonana z płyty wiórowej, siedzisko tapicerowane materiałem łatwozmywalnym np. skajem (100 % poliestru pokrytego warstwą PCV ) dostępnym w przynajmniej 10 wariantach kolorystycznych. Oparcie wykonane z elementów metalowych dopasowanych do kształtu stelaża z trzech zaokrąglonych profili zakończonych osłoną części spawanych. Przybliżone wymiary zewnętrzne krzesła : - wymiary: 860x370 mm (wysokość krzesła,szerokość podstawy), - wysokość siedziska od podłoża: 480 mm, Szacunkowa ilość - 30 szt 11)Krzesło A11 Krzesło na stelażu metalowym, chromowanym wykonanym z rury . Konstrukcja krzesła powinna umożliwiać składowanie w stosie i możliwość łączenia w szereg. Siedzisko i oparcie miękkie tapicerowane eko-skórą (skład: 30 % poliuretanu, 70 % bawełna, ścieralność nie mniej niż 20 000 cykli Martindale) dostępną w przynajmniej 5 wariantach kolorystycznych. Drewniane nakładki podłokietników, bejcowane na różne kolory. Szacunkowa ilość - 50 szt 12)Krzesło A12 Krzesło na ramie z naturalnego drewna litego, bejcowanego na różne kolory. Konstrukcja krzesła powinna umożliwiać składowanie w stosie i możliwość łączenia w szereg. Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki z drzewna liściastego, pokrytego miękką tapicerką w wersji podstawowej ( 100 % włókno syntetyczne, ścieralność nie mniejsza niż 30 000 cykli Martindale). Tapicerka dostępna w przynajmniej 15 różnych wariantach kolorystycznych. Szacunkowa ilość - 100 szt 13)Fotel A13 Fotel 1-osobowy , w całości tapicerowany eko skórą (skład: 30 % poliuretanu, 70 % bawełna, ścieralność nie mniej niż 20 000 cykli Martindale) dostępną w przynajmniej 5 wariantach kolorystycznych. Przybliżone wymiary zewnętrzne fotela : wymiary: 500x770x590 mm (głębokość siedziskaxwysokość fotelaxszerokość podstawy), - wysokość siedziska od podłoża: 455 mm, Szacunkowa ilość - 20 szt 14)Sofa A14 Sofa 2-osobowa, , w całości tapicerowana eko - skórą (skład: 30 % poliuretanu, 70 % bawełna, ścieralność nie mniej niż 20 000 cykli Martindale) dostępną w przynajmniej 5 wariantach kolorystycznych. Przybliżone wymiary zewnętrzne sofy : wymiary: 500x770x1180 mm (głębokość siedziskaxwysokość sofyxszerokość podstawy), - wysokość siedziska od podłoża: 455 mm, Szacunkowa ilość - 10 szt 15) Do przedmiotu zamówienia Zadanie Nr 1 zalicza się również możliwość zmiany kółek jezdnych zastosowanych w krzesłach i fotelach nowoczesnych ze zwykłych na kółka przeznaczone do parkietów i powierzchni twardych. Kółka przeznaczone do parkietów i powierzchni twardych to kółka twarde, plastikowe, obleczone gumową obręczą. Cena podana przez Wykonawcę za komplet tychże kółek (5 kółek) będzie oznaczała dopłatę do konkretnego krzesła, w którym zamiast standardowych kółek użyte zostaną kółka przeznaczone do parkietów i powierzchni twardych. Szacunkowa ilość-200 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła i fotele (tradycyjne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Fotel B1 Fotel do stolika okolicznościowego- stelaż fotela wykonany z twardego drewna w I klasie jakości, wyszlifowany, polakierowany wybranym kolorem na żądanie zamawiającego . Stelaż konstrukcyjnie stabilny. Wszystkie łączenia elementów składających się na konstrukcję stelaży, muszą być wykonane w systemie gniazdo-czop. Nie dopuszczalne jest użycie kołków meblowych. Nie jest również dopuszczalne stosowanie tzw. doklejek w poszczególnych elementach stelaży. Tapicerowane siedzisko i elementy oparcia , tapicerka w wersji podstawowej . Przybliżone wymiary zewnętrzne fotela : szerokość fotela zewnętrzna : ok.63 cm wysokość fotela zewnętrzna : ok. 83 cm wysokość siedziska : ok.42 cm gł. siedziska : ok. 43 cm Zamawiający określił tylko niektóre wymiary stelaży w stosunku do których wykonawca nie może odstąpić, w stosunku do pozostałych elementów , Wykonawca może dokonać własnych obliczeń. Szacunkowa ilość - 30 szt 2)Krzesło B2 Stelaż krzesła wykonany z twardego drewna w I klasie jakości, wyszlifowany, polakierowany wybranym kolorem na żądanie zamawiającego. Nogi w górnej części muszą być połączone z giętym ramiakiem tworzącym oparcie. Ramiak musi posiadać charakterystyczne wyprofilowanie w górnej części. Oparcie musi być zakończone wyprofilowaną listwą. Pomiędzy przednimi, a tylnymi nogami muszą znajdować się dwie łączyny (po jednej na stronę), które wzmacniają całą konstrukcję krzesła. W całej wysokości od siedziska do górnej części oparcia zakończonego wyprofilowaną listwą krzesło musi posiadać tapicerowane elementy mocowane pomiędzy stelażem. Tapicerowane oparcie i siedzisko muszą posiadać konstrukcję wykonaną ze sklejki, oklejoną piankę poliuretanową o gęstości 30 kg /m3 i materiałem obiciowym. Kolor tkaniny obiciowej krzesła musi być skomponowany z kolorem wybarwienia drewna krzesła, lub wybrany przez zamawiającego z przedstawionego próbnika tkanin obiciowych. Szacunkowa ilość - 40 szt 3)Krzesło B3 Stelaż krzesła wykonany z twardego drewna w I klasie jakości, wyszlifowany, polakierowany wybranym kolorem na żądanie zamawiającego. Nogi w górnej części muszą być połączone z giętym ramiakiem tworzącym oparcie. Ramiak musi posiadać charakterystyczne wyprofilowanie w górnej części. Oparcie musi być zakończone wyprofilowaną listwą. Pomiędzy przednimi, a tylnymi nogami muszą znajdować się dwie łączyny (po jednej na stronę), które wzmacniają całą konstrukcję krzesła. W całej wysokości od siedziska do górnej części oparcia zakończonego wyprofilowaną listwą krzesło musi posiadać tapicerowane elementy mocowane pomiędzy stelażem. Tapicerowane oparcie i siedzisko muszą posiadać konstrukcję wykonaną ze sklejki, oklejoną piankę poliuretanową o gęstości 30 kg/m3 i materiałem obiciowym. Kolor tkaniny obiciowej krzesła musi być skomponowany z kolorem wybarwienia drewna krzesła, lub wybrany przez zamawiającego z przedstawionego próbnika tkanin obiciowych. Szacunkowa ilość - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Wykonanie "Ogrodu Pielgrzyma" przy ul. Kościelnej w Wadowicach
- Wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie LED na terenie Gminy Wadowice z wykorzystaniem systemu zarządzania oświetleniem
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Modernizacja dróg dojazdowych do pól i gruntów rolnych na terenie Gminy Wadowice w roku 2024
- Dostawy różnych artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w Spytkowicach w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- WPI - Bezpieczny maluch na start - środki z budżetu miasta - Miejskie Przedszkole nr 99 - dostawa wyposażenia meblowego
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa i montaż mebli biurowych, gabinetowych oraz socjalnych do budynku administracyjnego Komendy Głównej Straży Granicznej przy al. Niepodległości 100 w Warszawie
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Przebudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na oddział żłobka"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.