eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Konserwacja i serwis systemu alarmowego włamania i napadu, systemu rejestracji czasu pracy i dostępu, systemu telewizji przemysłowej. Znak postępowaniaZP/PN-U/01/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Złocieniec: Konserwacja i serwis systemu alarmowego włamania i napadu, systemu rejestracji czasu pracy i dostępu, systemu telewizji przemysłowej. Znak postępowania: ZP/PN-U/01/2008
Numer ogłoszenia: 20080 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, fax 094 3637084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12dz.mil.pl/2bz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i serwis systemu alarmowego włamania i napadu, systemu rejestracji czasu pracy i dostępu, systemu telewizji przemysłowej. Znak postępowania: ZP/PN-U/01/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Konserwacja i serwis systemu alarmowego włamania i napadu, systemu rejestracji czasu pracy i dostępu, systemu telewizji przemysłowej o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zakres wykonania konserwacji: a)wykonanie konserwacji systemu włamania i napadu nie rzadziej, niż jeden raz na trzy miesiące; b)sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej; c)sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, kamer i innych urządzeń wmontowanych w systemy łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; d)sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich; e)sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne; f)sprawdzenie central alarmowych, monitoringu telewizji przemysłowej i ich obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych; g)sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu z alarmowym centrum odbiorczym i monitoringu; h)sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego; i)sprawdzenie czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy. Warunki serwisu: a)maksymalny czas reakcji serwisu ustala się na maksymalnie 4 godziny od chwili powiadomienia telefonicznego lub faksem; b)naprawy powinny być dokonywane w miejscu instalacji urządzeń; c)w przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego - koszt dostarczenia uszkodzonego sprzętu do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca; d)awaria może zostać usunięta poprzez naprawę lub podstawienie i uruchomienie sprzętu zastępczego takiego samego lub o podobnych ale nie gorszych parametrach.; e)wynagrodzenie za wymianę lub naprawę urządzeń będzie wypłacone na podstawie podpisanego protokołu naprawy - wymiany sprzętu i wystawionej faktury.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2)nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10, art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy, 3)spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Wykonawcy przystępujący do przetargu powinni spełniać warunki zawarte w Ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami), Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami) i wydanych na ich podstawie stosownych rozporządzeń oraz powinni posiadać: 1.ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; 2.stosowne licencje dla wszystkich pracowników ochrony technicznej przewidzianych do realizacji serwisu, konserwacji i napraw systemów alarmowych SA-4; 3.poświadczenia bezpieczeństwa wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych o klauzuli minimum TAJNE; 4.świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia wydane przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego; 5.kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych; 6.pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego i posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE; 7.instalatorów i projektantów spełniających wymagania określone w art. 28 i 29 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4; 8.certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na urządzenia alarmowe, które mogą być zastąpione w instalacji w czasie naprawy lub wymiany - dostarczone po ich wymianie; 9.wykażą się wykonanymi przez Wykonawcę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - konserwacji i inwestycji w obiektach związanych z obronnością i bezpieczeństwem państwa, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ, tj.: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej - dla każdego wspólnika). 2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4.Ważną koncesję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (kserokopia aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji) 5.Stosowne licencje dla wszystkich pracowników ochrony technicznej przewidzianych do realizacji serwisu, konserwacji i napraw systemów alarmowych SA-4. 6.Poświadczenia bezpieczeństwa wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych o klauzuli minimum TAJNE. 7.Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia wydane przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 8.Sporządzona i dołączona do oferty kalkulacja (wycena) kosztów konserwacji i serwisu. 9.Wypełnione, kompletne następujące załączniki: A). Załącznik Nr 1 do SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY B). Załącznik Nr 2 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z przepisów art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Pzp C). Załącznik Nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania D). Załącznik Nr 4 do SIWZ - Imienna lista stałej ekipy serwisowej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z poświadczeniami bezpieczeństwa o klauzuli minimum TAJNE, oraz kopie licencji pracownika ochrony zabezpieczenia technicznego SA-4 E). Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - konserwacji i inwestycji w obiektach związanych z obronnością i bezpieczeństwem państwa, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np.referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług). F). Załącznik Nr 6 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o posiadaniu: - kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych; - pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego i posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE; - instalatorów i projektantów spełniających wymagania określone w art. 28 i 29 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie nstalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 G) Załącznik Nr 7 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o wyrażeniu zgody na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym przez Służby Dyżurne Zamawiającego i Służbę Kontrwywiadu Wojskowego w trakcie wykonywania przez Wykonawcę usług będących przedmiotem zamówienia oraz zobowiązaniu się do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 10.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 11.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11a i 11b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 11a i 11b. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 12.W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca), wówczas: 1) każda z firm wspólnie składających ofertę - złoży oddzielnie dla każdej z nich dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII w punktach 1, 2, 3, 9C; 2) Wykonawcy występujący wspólnie - złożą łącznie (wspólnie) jeden komplet dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII w punktach 4, 5, 6, 7, 8, 9A, 9B, 9D, 9E, 9F, 9G Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych z zastrzeżeniem jak wyżej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą: - pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego(w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem znaku postępowania i przedmiotu zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12dz.mil.pl/2bz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać bezpłatnie - na pisemny wniosek adresowany do JW 1696, przesłany pocztą lub faksem lub odebrać osobiście w JW 1696 budynek 25 - kancelaria 127 w godz. 8.00 - 14.00 w dni robocze..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec - Kancelaria Tajna (budynek Nr 25b pom. Nr 135) Jednostki Wojskowej 1696.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.