eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › dostawa przyczepy kontenerowej w ramach realizacji operacji pn. Zakup zestawu do selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Hrubieszów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Hrubieszów: dostawa przyczepy kontenerowej w ramach realizacji operacji pn. Zakup zestawu do selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Hrubieszów
Numer ogłoszenia: 200789 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180479 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hrubieszów, ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0 84 696 26 81, faks 0 84 696 27 94.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przyczepy kontenerowej w ramach realizacji operacji pn. Zakup zestawu do selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Hrubieszów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyczepy kontenerowej w ramach realizacji operacji pn. Zakup zestawu do selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Hrubieszów o następujących parametrach: - przyczepa hakowa (z urządzeniem hakowym) do prac komunalnych, fabrycznie nowa, rok produkcji 2011, 2012, przystosowana do łączenia z ciągnikiem rolniczym, - ładowność od 10 do 12,5 ton, - wysokość haka min. 900 mm, max. 1600 mm, - maksymalny kąt wywrotu kontenera 46°, - zawieszenie, tandem z wahaczami podłużnymi, - rodzaj ogumienia nie węższe i nie niższe niż: 500/50-17 (radialne), - dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika, obrotowy z okiem 50 mm, - podpora dyszla hydrauliczna lub mechaniczna, - instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno lub dwu - przewodowa, - elektryczne, hydrauliczne lub elektrohydrauliczne sterowanie z kabiny ciągnika rozładunku i załadunku kontenera na przyczepę, - postojowy hamulec ręczny, - instalacja oświetlenia, - błotniki kół, - kliny do kół z kieszeniami, - materiał malarski chemoutwardzalny dwuskładnikowy, - przyczepa kontenerowa dopuszczona do ruchu, spełnia wymogi ustawy - Prawo o ruchu drogowym (wyciąg ze świadectwa homologacji lub decyzja zwalniająca pojazd z homologacji); Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy od daty przekazania-odbioru. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty naprawy, w szczególności związane z dojazdem serwisanta jak również koszty wszelkich materiałów i części zamiennych, z wyłączeniem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu, ponosić będzie wykonawca. Podjęcie naprawy gwarancyjnej w okresie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia w miejscu postoju maszyny. Wykonawca zobowiązany będzie również do przeszkolenia w zakresie eksploatacji, użytkowania i obsługi. Oferowana przyczepa nie może posiadać znaków korozji, wgnieceń i innych uszkodzeń mechanicznych. Wykonawca wraz ze sprzętem przekaże zamawiającemu dokumentację techniczną obsługi w języku polskim. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Operacja realizowana jest przy współfinansowaniu środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34.20.00.00-9 Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.20.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja realizowana jest przy współfinansowaniu środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Władysław Rękas P.H.U REMONT, ul. Starochylicka 26, 05-510 Chylice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47645,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53849,40

  • Oferta z najniższą ceną: 53849,40 / Oferta z najwyższą ceną: 107010,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.