To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Brzeg: Naprawa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Brzegu
Numer ogłoszenia: 200739 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168794 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Brzegu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Brzegu. Zadanie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i betonowych masą mineralno-asfaltową oraz grysami na sucho na terenie miasta Brzeg, zgodnie z przedmiarem robót oraz ofertą wykonawcy. Wykonawca, w ramach zadania: Naprawa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Brzegu. zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i betonowych masą mineralno-asfaltową oraz grysami na sucho na terenie miasta Brzeg zgodnie z przedmiarem robót oraz ofertą Wykonawcy. Dokumenty te stanowią integralną część umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty określone wzorem umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, oraz na ustalonych umową warunkach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania i zatwierdzenia tymczasowych projektów organizacji ruchu dla realizacji robót. Zakres robót określony w § 1ust.1 wzoru umowy do wykonania przez Wykonawcę zlecany będzie każdorazowo przez przedstawicieli Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu ich realizacji. Wykonawca obowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu strat materialnych, powstałych w wyniku zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w związku z prowadzonymi pracami. Umowa zostanie zawarta na czas określony od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2011 r. Do obowiązków Zamawiającego należy: wprowadzenie Wykonawcy na teren robót, zapewnienie nadzoru przez przedstawiciela Zamawiającego oraz typowanie robót do wykonania i dokonanie odbioru wykonanych robót. Za wykonanie zleconych w ramach umowy robót Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w § 5 wzoru umowy. Maksymalny limit wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie robót określonych umową nie może przekroczyć łącznie kwoty: 130.000,00zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych ). Zakres zlecanych w ramach umowy robót jest zależny wyłącznie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia finansowe wobec Zamawiającego, w związku z nie wykorzystaniem limitu maksymalnej kwoty wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1wzoru umowy. Wykonane roboty rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych brutto określonych w ofercie Wykonawcy i obmiaru faktycznie wykonanych robót, potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania innych robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni dróg gminnych, nie objętych cenami jednostkowymi będą one kosztorysowane w oparciu o poniższe wskaźniki cenotwórcze: a)roboczogodzina netto: .......... b)wskaźnik kosztów ogólnych do R i S: .......... c)zysk od R, S i Ko: .......... d)koszty zakupu materiałów: .......... Rozliczenie należności Wykonawcy z tytułu realizacji umowy dokonywane będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę. Podstawą wystawienia faktur przez Wykonawcę jest każdorazowo kosztorys powykonawczy zleconych robót oraz protokół ich odbioru, podpisany przez Strony umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonane roboty 12 miesięcznej gwarancji, licząc każdorazowo od dnia podpisania protokołu odbioru robót zleconych Wykonawcy. Umowa stanowi dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 556 §1 Kodeksu cywilnego. W przypadku wystąpienia wad wykonanych robót w okresie gwarancji lub rękojmi, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, uwzględniającym czas niezbędny do usunięcia wad. W przypadku nie usunięcia wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, oprócz naliczenia kar umownych z tego tytułu, Zamawiający ma prawo, bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, do powierzenia usunięcia wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH DROGOWYCH I PROJEKTOWYCH RYSZARD KĘDZIOR
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH DROGOWYCH I PROJEKTOWYCH RYSZARD KĘDZIOR
- Zakład Usług Budowlanych Drogowych i Projektowych Ryszard Kędzior, Nowa Wieś Mała 26, 49-340 Lewin Brzeski, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1082,40
Oferta z najniższą ceną: 1082,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1853,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"- II postępowanie.
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie napraw jezdni i chodników na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2024-2025
- "Modernizacja 6 odcinków dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym na drogach gminnych Gminy Świątniki Górne w 2024 r.
- "Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych w 2024 roku"
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gliwice
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.