eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Roboty związane z oznakowaniem poziomym, poziomymi elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach publicznych w granicach administracyjnych miasta Grudziadza w 2007 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Grudziądz: Roboty związane z oznakowaniem poziomym, poziomymi elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach publicznych w granicach administracyjnych miasta Grudziadza w 2007 r.
Numer ogłoszenia: 200705 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, fax (056) 4510233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty związane z oznakowaniem poziomym, poziomymi elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach publicznych w granicach administracyjnych miasta Grudziadza w 2007 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z oznakowaniem poziomym na drogach publicznych w granicach administracyjnych miasta Grudziądza: -mechaniczne odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą odblaskową z mikrokulami refleksyjnymi - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe- 600m2 -mechaniczne odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą odblaskową z mikrokulami refleksyjnymi - linie na przejściach dla pieszych- 200m2 -ręczne odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą odblaskową z mikrokulami refleksyjnymi - strzałki i inne symbole- 250m2 -odnawianie grubowarstwowego oznakowania poziomego jezdni - strzałki i inne symbole- 495m2 -odnawianie grubowarstwowego oznakowania poziomego jezdni - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane- 440m2 -mechaniczne usuwanie starego oznakowania- 100m2 -aplikacja piktogramów, znaki ostrzegawcze w kształcie trójkąta o powierzchni = 1,75 m2- 20 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22, ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej (w tym drogi) oraz osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi malowarek i kierowania ruchem, c) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na malowaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą z mikrokulami i malowaniu oznakowania grubowarstwowego d) dysponują co najmniej następującym sprzętem: - malowarką hydrodynamiczną - liniową samobieżną - 2 sztuki; - frezarką - 1 sztuka 2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3) Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy wg Załącznika nr 3 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej (w tym drogi) oraz posiadających uprawnienia do obsługi malowarek i kierowania ruchem - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ; Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie poszczególnych osób i aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz kserokopie uprawnień poszczególnych osób do obsługi malowarek i kierowania ruchem. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1)c). e) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada wykonawca - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 1)b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, Wydział Dróg i Transportu Drogowego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, budynek C, pokój 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.