eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłownik › Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Tymbark-Grabie w Jodłowniku na odcinku od km 10+680 do km 11+135

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Jodłownik: Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Tymbark-Grabie w Jodłowniku na odcinku od km 10+680 do km 11+135
Numer ogłoszenia: 200700 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jodłownik, Plac im. III Rzeczpospolitej, 34-620 Jodłownik, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jodlownik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Tymbark-Grabie w Jodłowniku na odcinku od km 10+680 do km 11+135.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Tymbark-Grabie w Jodłowniku na odcinku od km 10+680 do km 11+135. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie prac budowlanych w skład których wchodzą : - Roboty przygotowawcze i ziemne, - Odwodnienie, - Krawężniki, chodniki, zjazdy, - Oświetlenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz SIWZ. 1.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 1.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem. 1.3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. pod uwagę będą brane oferty do których załączono zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia pokierowania robotami w specjalności : drogowej oraz elektrycznej. 1.4. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia : pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano że wykonawca w ciągu ostatnich 5-ciu lat, pełniąc funkcję Wykonawcy uczestniczył w realizacji min. jednego zakończonego zmówienia podobnego z rodzaju i wartości do przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością - pisemnych referencji. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów. 1.6. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 36 m-cy. 1.7. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (zał.do SIWZ), 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru (zał.do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością - pisemnych referencji (należy wykazać wykonanie minimum jednego zadania odpowiadającego rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia), z wykorzystaniem wzoru (zał.do SIWZ). 5.Wykaz osób które będą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje (doświadczenie), a także zakres wykonywanych czynności. Wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej, załączenie posiadanych uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru (zał.do SIWZ). 6.Wypełniony Kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót (zał.do SIWZ). 7.Pełnomocnictwo - (załączyć jeśli dotyczy). 8.Parafowany, podpisany projekt umowy (zał.do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jodlownik.pl, www.malopolska.pl/BIP/jodlownik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego:Urząd Gminy Jodłownik, 34-620 Jodłownik, Plac III Rzeczypospolitej 198, pok.nr 11. Odpłatność za dokumentację przetargową nie będzie pobierana..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Jodłowniku (pokój nr 7), 34-620 Jodłownik 198..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.