Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Krotoszyn: Odnowa masą bitumiczną dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
Numer ogłoszenia: 20065 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, fax 062 7226531.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa masą bitumiczną dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa masa bitumiczną drogi Brzoza-Henryków na powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 obejmująca: wyrównanie profilu masą bitumiczną o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm po zagęszczeniu o strukturze zamkniętej Odnowa masą bitumiczną drogi w m. Kuklinów na powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 obejmująca: wyrównanie profilu masą bitumiczną o grubości 2 cm po zagęszczeniu oraz ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu o strukturze zamkniętej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 : 9738,00 PLN ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2: 1623,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1/ spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp; 2/ posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym;3/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ zrealizowali w ciągu 5 lat ( przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 5 zadań dotyczących budowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż 400 tyś PLN netto każde. Do doświadczeń nie będą zaliczane zadania obejmujące remonty nawierzchni masą bitumiczną. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie, b/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik drogwy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa oraz dysponują pozostałymi osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia tj: bitumiarze-4 , operator układarki-1 -operator walca statycznego -1, walca bibracyjnego -1, robotnicy niewykwalifikowani - 4 ; c/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia, szczegółowo określonym w siwz tj:(wytwórnia mas bitumicznych, układarka mas bitumicznych, walec drogowy - 3 , transport do przewozu masy bitumicznej ) ;4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a/ potwierdzą wysokość środków finansowych lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 1/4 wartości złożonej oferty brutto, b/potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń , jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 2/aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 3/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert) 4/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed dniem terminu składania ofert; 5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonymw art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp; 6/ aktualna informacja KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp;7/wykaz osób i podmiotów które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa; 8/ wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, 9/ wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 10/oświadczenie wykonawcy o tym , w którym banku posiada podstawowy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku, 11/ informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczednościowo-Kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; 12/ polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty które należy dołączyć do ofert: - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, -w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ul. Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn , pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Transportowa 1 ,63-700 Krotoszyn ,pok nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odnowa masą bitumiczną dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1: Odnowa masą bitumiczną drogi Brzoza-Henryków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa masą bitumiczną drogi Brzoza- Henryków obejmujaca: wyrównanie profilu masa bitumiczna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm po zagęszczeniu o strukturze zamkniętej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odnowa masą bitumiczną dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2: Odnowa masą bitumiczną drogi w m. Kuklinów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa masą bitumiczną drogi w m. Kuklinów obejmująca: wyrównanie profilu masą bitumiczną o grubości 2 cm po zagęszczeniu, ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu o strukturze zamkniętej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
- Dostawa staplerów i akcesoriów do zabiegów kolorektalnych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Roboty budowlane na drogach na terenie Gminy Miasta Redy w roku 2024: Ulepszenie nawierzchni polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych płytami IOMB
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.