eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach przy ul. Armii Krajowej 27

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-03

POZYCJA 20064

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kielce: modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach przy ul. Armii Krajowej 27 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, do kontaktów: Leszek Januchta, ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, fax 041 3492935. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.swietokrzyska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, Leszek Januchta, ul. Kusocinskiego 51 p. 125, 25-045 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 349 2930, fax 041 3492935, e-mail: leszekj@przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl, www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, Leszek Januchta, ul. Kiusocinskiego 51 p. 125, 25-045 Kielce, woj. Kielce, tel. 041 349 2930, fax 041 349 2935, e-mail: leszekj@przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl, www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach przy ul. Armii Krajowej 27. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: KPP w Sarachowicach, ul. Armii Krajowej 27. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty rozbiórkowe, demontażowe, budowlano-montazowe oraz instalacyjne związane z przebudowa PDOZ i węzła cieplnego oraz roboty rozbiórkowe, murarskie, docieplenie stropodachu, docieplenie scian budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaz wentylatorów dachowych, instalacja odgromowa. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie są wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty rozbiórkowe, demontażowe, budowlano-montazowe oraz instalacyjne związane z przebudowa PDOZ i węzła cieplnego oraz roboty rozbiórkowe, murarskie, docieplenie stropodachu, docieplenie scian budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaz wentylatorów dachowych, instalacja odgromowa. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 30 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania okreolonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b). dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c)dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i uzrządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. d)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto co najmniej 1 000 000- złotych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 /pięćset tysiecy złotych/.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla uprawnień kierowników robót budowlanych podane zostały nomenklatury wynikające z obowiązujacego Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83, poz. 578). Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2003, nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami osoby, które wczesniej uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Tym samym warunek udziału w postepowaniu w dotyczacy dyponowania takimi osobami będą spełniali również Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych i instalacyjnych, których zakres posiadanych uprawnień pozwala na pełnienie żądanych przez zamawiajacego funkcji kierowników robót obejmujących przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonan zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawce dokumnetów wg formuły spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeSeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowników robót z załączeniem a)dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika budowy i aktualne Zaświadczenie o przynależnśoci do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; b)Dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń dla dla nie mniej niż 1 kierownika tych robót i aktualne Zaowiadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; c)Dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i uzrządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika tych robót i aktualne Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Dla uprawnień kierowników robót budowlanych podane zostały nomenklatury wynikające z obowiązujacego Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83, poz. 578). Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2003, nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami osoby, które wczesniej uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Tym samym na potwierdzenie spełnienia warunku warunku udziału w postepowaniu dotyczącego dyponowania kierownikami robót Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych i instalacyjnych, których zakres posiadanych uprawnień pozwala na pełnienie żądanych przez zamawiajacego funkcji kierowników robót obejmujących przedmiot zamówienia przedkładają dokumnety potwierdzające te uprawnienia oraz aktualne zaswiadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. d)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzaj1cych, że roboty te zostały wykonane należycie. Wśród wykazanych robót muszą być co najmniej 2 roboty budowlane każda o wartości brutto co najmniej 1 000 000- złotych. 3.Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wczeoniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać minimum 500 000,00- złotych własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówien publicznych,wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreolonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówien publicznych, wystawiona nie wczeoniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialnooci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) 4.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właociwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właociwego organu - wystawionych nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówien publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prztarg.swietokrzyska.policja.gov.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka na miejscu lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 10:10, Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach ul. Kusocińskiego 51 p. 125 25-045 Kielce.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.