Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego UMiG w Wieliczce
w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/8643151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego UMiG w Wieliczcew roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb623c7c-9a57-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 pkt 2 uPzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie prowadzone uprzednio w trybie podstawowym (znak sprawy WZP.271.49.2023) zostało podzielone na dwie części zamówienia:
- Część 2 obejmuje dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 oktanowej na potrzeby jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego UMiG w Wieliczce.
Postępowanie w części 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 uPzp z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e9c08ca1-901f-11ee-b55a-a22b2d7f700e
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.56.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 247932,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111484,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rzedmiotem zamówienia jest dostawa paliw napędowych spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce oraz jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Wieliczka prognozowanych ilościach:
- olej napędowy: 17 880 litrów;
- benzyna bezołowiowa 95 oktanowa: 1 200 litrów.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8 uPzp, ponieważ negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W odpowiedzi na Zaproszenie do negocjacji przesłane w dniu 14.12.2023r.przez Zamawiającego - Gminę Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, Wykonawca złożył pliki o nazwach:
- 20231219_110538.jpg
- 20231219_110646.jpg
- 20231219_110652.jpg
- 20231219_110714.jpg
Ww. pliki stanowią Formularz cenowy sporządzony na Załączniku nr 1 do Zaproszenia oraz Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone na Załączniku nr 2 do Zaproszenia.
Po przeanalizowaniu przesłanych plików Zamawiający stwierdził, że pierwotnie zostały one sporządzone w postaci papierowej, a następnie zeskanowane, przy czym skany nie zostały opatrzone żadnym z podpisów dopuszczonych w Zaproszeniu do negocjacji oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 128 ust. 1 uPzp wezwał Wykonawcę do złożenia oświadczeń i dokumentów sporządzonych w formie wymaganej uPzp oraz Rozporządzeniem w szczególności opatrzonej stosownym podpisem.
Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie w wyznaczonym terminie.
Oprócz ww. oświadczenia zgodnie z punktem 7. Zaproszenia do negocjacji Wykonawca najpóźniej z dniem zawarcia umowy powinien złożyć w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Kopię umowy regulującej współpracę wykonawców, którzy wspólnie uczestniczą w postępowaniu (kopia umowy spółki cywilnej),
2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania umowy (np. odpis z KRS, odpis CEiIoDG, odpowiednie pełnomocnictwa) jeśli nie wynikają one z umowy spółki cywilnej,
3) Podmiotowego środka dowodowego w postaci aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Z uwagi na potrzebę zabezpieczenia dostawy paliwa począwszy od 2 stycznia 2024 roku, działając na podstawie art. 128 ust. 1 uPzp wezwano Wykonawcę do złożenia w/w dokumentów w terminie do dnia 27.12.2023 r.
Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie w wyznaczonym terminie.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 8 uPzp, ponieważ negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Outsorcing druku"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych na powierzchni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie naprawy oraz remontu budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli "Wieliczka."
- Rozbudowa kanalizacji w Sułkowie w ramach zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Bezgotówkowy zakup ON i benzyny E10, PB do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń (kosiarki, dmuchawy, agregaty) na okres 36 miesięcy dla Narodowego Instytutu Kardiologii - 2 edycja
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.