eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęczyno › Modernizacja drogi gminnej Bielawki - Borek stanowiącej część działki geodezyjnej nr 104/1, nr drogi 166005G, na odcinku 472 mb - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Sulęczyno: Modernizacja drogi gminnej Bielawki - Borek stanowiącej część działki geodezyjnej nr 104/1, nr drogi 166005G, na odcinku 472 mb - etap II
Numer ogłoszenia: 200577 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178197 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulęczyno, ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno, woj. pomorskie, tel. 58 685 63 63, faks 58 685 63 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej Bielawki - Borek stanowiącej część działki geodezyjnej nr 104/1, nr drogi 166005G, na odcinku 472 mb - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja drogi gminnej Bielawki - Borek stanowiącej część działki geodezyjnej nr 104-1, nr drogi 166005G, na odcinku 472 mb - etap II. 2. Stan istniejący: Projektowany odcinek przebiega od miejscowości Bielawki w stronę m. Borek do drogi powiatowej nr 1912G Sulęczyno - Gowidlino. Opracowaniem objęto odcinek 472 m od zakończenia I etapu w stronę drogi powiatowej. Droga o znaczeniu lokalnym stanowi dojazd do gruntów rolnych oraz do zabudowań siedliskowych w m. Bielawki oraz Borek. Jezdnia posiada nawierzchnię gruntową i żwirową. Szerokość jezdni istniejącej wynosi 3,5 - 5 m. Skrajnia częściowo zasłonięta przez drzewa i krzewy rosnące w poboczu oraz w rowach. Rowy wymagają oczyszczenia, a przepusty odtworzenia. Ze względu na nieuregulowane spadki poprzeczne wody opadowe płynące całą powierzchnią koryta spowodowały powstanie dużych ubytków w nawierzchni. Ze względu na ciągle rosnący ruch samochodowy stan nawierzchni ulega procesowi degradacji, co szczególnie odczuwane jest w okresach jesienno - wiosennych. Ze względu na wzrost natężenia ruchu niezbędna staje się modernizacja istniejącej nawierzchni oraz poprawa odwodnienia korpusu drogowego. Stan projektowy: Droga w planie przebiega w działce ewidencyjnej nr 104-1, 132-1, 519-1 i 109-1 wzdłuż gruntów ornych. Zaprojektowano przebieg po pasie drogi istniejącej z zastosowaniem korekty łuków poziomych. Szerokość jezdni przyjęto 4,5 m. Jezdnia ograniczona jest obustronnie opornikiem betonowym szer. 12 cm. Pobocza szer. 0,5 m utwardzone kruszywem o uziarnieniu ciągłym. Rowy trapezowe. Na całej długości należy wykonać rowy trapezowe o głębokości 0,4 m i pochyleniu skarp 1:1,15. Dopuszcza się stosowanie rowów trójkątnych o tej samej przepustowości. Pochylenie poprzeczne daszkowe wynosi 2% oraz poboczy 6%. Skarpy o pochyleniu 1:1,5 oraz częściowo dostosowane do istniejącego terenu przyległego zachowując min. spadek 6%. Przeciwskarpy o nachyleniu 1:1,5 (dopuszcza się złagodzenie pochylenia do 1:2 pod warunkiem zachowania odległości od granic gruntów przyległych).Wody opadowe kierowane są w stronę pobocza i dalej do rowów przydrożnych. Parametry techniczne inwestycji: prędkość projektowa - do 50 km/h, nawierzchnia bitumiczna projektowana dla KR3 (pozostała konstrukcja dla KR1), dł. projektowanego odcinka 472 m (II etap), projektowany okres eksploatacji nawierzchni - 20 lat, przekrój - daszkowy o pochyleniu 2,0 % (pobocza 6%), ilość jezdni - ilość pasów ruchu - 1 (oraz 1-1). Droga przebiega po niwelecie istniejącej. Przed przystąpieniem do prac związanych z przygotowaniem koryta pod konstrukcję jezdni należy poprawić płynność niwelety podłużnej poprzez jej profilację zgodnie z zaprojektowaną niweletą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa) stanowi załącznik nr 9 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe DROMOS Sp. z o.o., ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325665,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 390604,42

  • Oferta z najniższą ceną: 390604,42 / Oferta z najwyższą ceną: 482716,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.