eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Przebudowa infrastruktury dróg powiatowych na terenie gmin: Żukowice oraz Kotla, w podziale na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury dróg powiatowych na terenie gmin: Żukowice oraz Kotla, w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury dróg powiatowych na terenie gmin: Żukowice oraz Kotla, w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbee1b1e-68e6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065171/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa infrastruktury dróg powiatowych na terenie gmin: Żukowice oraz Kotla, w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa infrastruktury dróg powiatowych na terenie gmin: Żukowice oraz Kotla, w podziale na części:
CZĘŚĆ I: Przebudowa infrastruktury dróg powiatowych na terenie gminy Żukowice, ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Nr Edycji 01/2021/3258/PolskiLaD
Zakres zadania obejmuje: Wykonanie robót budowlanych tj. modernizacja dróg powiatowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w podziale na etapy:
a) ETAP 1 – Remont skrzyżowania dróg nr 1018D z 1035D ( Kromolin – Szczepów);
b) ETAP 2 – Remont drogi 1025D (w miejscowości Dobrzejowice od skrzyżowania z drogą nr 292);
c) ETAP 3 – Remont drogi nr 1021D (w miejscowości Zabłocie);

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1456592,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa infrastruktury dróg powiatowych na terenie gmin: Żukowice oraz Kotla, w podziale na części:
CZĘŚĆI II: Przebudowa infrastruktury dróg powiatowych na terenie gminy Kotla, w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Nr Edycji 01/2021/3258/PolskiLad oraz Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych tj. modernizacja dróg powiatowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą), w podziale na etapy:
a) Etap 1 - Remont drogi powiatowej 1005D na odcinku na tablicy miejscowości Kotla do skrzyżowania z drogą powiatową 1003D (kierunek Kozie Doły);
b) Etap 2 - Remont drogi powiatowej 1005Dna odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką 319 do tablicy miejscowości Kotla;
c) Etap 3 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej 1005D w m. Kotla

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 3274537,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

W przedmiotowym postępowaniu w CZĘŚCI I złożona została jedna oferta, przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 63, 67-200 w Głogowie.

Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

W przedmiotowym postępowaniu w CZĘŚCI II złożone zostały 2 oferty. Obie oferty zostały odrzucone.

W opisanym stanie faktycznym i prawnym unieważnienie postępowania w CZĘŚCI II jest uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.