eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w postaci dwóch placów zabaw w miejscowości Radomice i Maliszewo gm. Lipno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w postaci dwóch placów zabaw w miejscowości Radomice i Maliszewo gm. Lipno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2886200

1.5.8.) Numer faksu: 54 2872048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipno@uglipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglipno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uglipno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w postaci dwóch placów zabaw w miejscowości Radomice i Maliszewo gm. Lipno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac83d4e0-71c9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025943/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa placu zabaw przy SP Maliszewo

1.1.9 Budowa placu zabaw przy ZS w Radomicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Projekt objęty Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325233,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Budowa obiektu małej architektury w miejscu publicznym - Plac zabaw przy Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Radomicach.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw na działce nr 281 w Radomicach w niżej wymienione przedmioty:
a) tablica informacyjna 120x20cm
b) liczydło - wym.13x90cm o wym. strefy bezpieczeństwa 313x390cm
c) kosz na odpady - wym. 50x43cm
d) zestaw - wym. 180x208cm o wym. strefy bezpieczeństwa 480x558cm
e) drabinka pozioma -wym. 89x290cm o wym. strefy bezpieczeństwa 457x658cm
f) ławka o wym. 160x35x40cm
g) zestaw-wym. 270x205cm o wym. strefy bezpieczeństwa 620x495cm
h) zestaw- wym.610x171cm o wym. strefy bezpieczeństwa 960x471cm
i) bujak – wym.38x300cm, o wym. strefy bezpieczeństwa238x500cm
j) podwójna huśtawka wagowa- wym.38x375cm o wym. strefy bezpieczeństwa238x575cm
k) karuzela krzyżowa- wym. śr. 180cm o wym. strefy bezpieczeństwa śr. 580cm
l) nawierzchnia z trawy naturalnej
m) ogrodzenie drewniane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 191184,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Budowa obiektu małej architektury - Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Maliszewie.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw na działce nr 553/3 w Maliszewie w niżej wymienione przedmioty:
a) karuzela krzyżowa śr. 180cm, strefa bezpieczeństwa śr. 580cm
b) zestaw o wymiarach 270x340cm, strefa bezpieczeństwa 690x640cm
c) huśtawka podwójna i bocianie gniazdo 570x160cm, strefa bezpieczeństwa 570x760cm
d) karuzela tarczowa śr. 150cm, strefa bezpieczeństwa śr. 550cm
e) ławka 150x40cm- 5 szt
f) bujak samochodzik 80x50cm, strefa bezpieczeństwa śr. 250cm
g) zestaw 270x205cm, strefa bezpieczeństwa 620x495cm
h) kosz na śmieci 40x40cm-1szt istniejący kosz, 4szt nowe
i) tablica informacyjna 120x20cm
j) bujak – konik 120x30cm, strefa bezpieczeństwa śr. 250cm
k) bujak – dinozaur 85x30cm, strefa bezpieczeństwa śr. 250cm
l) bujak – samochodzik 80x50cm, strefa bezpieczeństwa śr. 250cm
m) nawierzchnia z trawy naturalnej
n) ogrodzenie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 134048,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139728,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249477,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139728,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weran Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943007267

7.3.3) Ulica: ul. Nowodworska 12/ 9

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-433

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139728,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159868,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234745,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159868,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Royal Play Łukasz Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591634035

7.3.3) Ulica: Kańkowo 72c

7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159868,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.