Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00544670/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
- 2023/BZP 00552164/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00553081/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych na 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 10
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/gmina-bodzechow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e135937-8839-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611941775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 49L
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Św.
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dk@ugb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gops-bodzechow
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych na 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e135937-8839-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049848/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup paliw płynnych na 2024 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197228,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, w miarę pojawiających się potrzeb, bezgotówkowy zakup paliw płynnych w ilościach, odpowiednio: oleju napędowego do 30 500 litrów ( nie mniej niż 15 250 litrów), gazu propan – butan do 800 litrów ( nie mniej niż 400 litrów), etyliny Pb 95 oktan do 7500 litrów (w tym: 6800 litrów Gmina Bodzechów, nie mniej niż 3400 litrów; 700 litrów Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzechowie, nie mniej niż 350 litrów; ).
W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone szacunkowo zapotrzebowanie, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci wykonawcy tylko za paliwo faktycznie pobrane. Paliwo płynne powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.).
Zapłata za zakup paliwa będzie dokonywana w oparciu o cenę obowiązującą w dniu zakupu na stacji Wykonawcy (cena z dystrybutora) pomniejszoną o stały upust w odniesieniu do poszczególnych rodzajów paliw, wskazany przez Wykonawcę w ofercie przetargowej.
Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz wykaz uprawnionych do tankowań kierowców zamawiającego będą zawarte w wykazie przekazanym przez Zamawiającego. Kierowcy umieszczeni w wykazie są uprawnieni do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie oraz do tankowań do kanistrów- tylko wskazane osoby (paliwa do agregatów prądotwórczych, odśnieżarek, kosiarek, kos spalinowych, pił spalinowych, pił tarczowych, motopomp, zagęszczarek gruntu). Zamawiający zastrzega sobie możliwość aktualizacji wykazu osób uprawnionych do tankowania.
Stacja paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Bodzechów (Szewna, ul. Dolna 3), liczone najkrótszą drogą publiczną - gminną, powiatową, wojewódzką, krajową.
Tankowania pojazdów mogą odbywać się całodobowo w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą całodobowo.
Niezależnie od liczby klientów, każdy samochód zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 15 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji.
Cyklicznie raz w miesiącu kalendarzowym – w ostatnim dniu każdego miesiąca wystawiona zostanie faktura VAT ustalająca należności za faktycznie zakupione paliwo, odrębnie dla każdego pojazdu. Do faktury wykonawca dołączy zestawienie w rozbiciu na poszczególne pojazdy, obejmujące informacje: data, godzina zakupu, rodzaj pobranego paliwa, ilość pobranego paliwa, dzienną cenę sprzedaży paliwa , a w odniesieniu do pojazdów: numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, stan licznika pojazdu, cena netto, cena brutto.
Zamawiający nie akceptuje transakcji bezgotówkowych realizowanych za pomocą kart paliwowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240419,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240419,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240419,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "KARBOWNICZAK" Kazimierz Karbowniczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830020974
7.3.3) Ulica: Jałowęsy, 82
7.3.4) Miejscowość: Opatów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240419,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1624T - ul. Rudzka w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami, zlokalizowanego przy ul. Kuźnia 48 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
- Remont dachów na wybranych budynkach oświatowych Powiatu Ostrowieckiego
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Bezgotówkowy zakup ON i benzyny E10, PB do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń (kosiarki, dmuchawy, agregaty) na okres 36 miesięcy dla Narodowego Instytutu Kardiologii - 2 edycja
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.