Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00006350/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00017430/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00253571/01 - Wynik z dnia 2024-03-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu pacjentów do Stacji Dializ Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o. w ¦winouj¶ciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu pacjentów do Stacji Dializ Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o. w ¦winouj¶ciu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-efec8705-9f11-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00567710
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efec8705-9f11-11ee-948d-82b0c04ef8503.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-efec8705-9f11-11ee-948d-82b0c04ef850
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: tkoralewski@szpital-swinoujscie.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu) oraz przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpujê wy³±cznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres poczty elektronicznej e-mail: zampub@szpital-swinoujscie.pl.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): Patrz rozdz. I SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/29/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
odbiór i transport pacjentów do i ze Stacji Dializ Zamawiaj±cego z siedzib± przy
ul. Powstañców ¦l±skich 2/4 w ¦winouj¶ciu oraz przewóz materia³ów biologicznych (próbek krwi) ze Stacji Dializ do Laboratorium Szpitala mieszcz±cego siê przy ul. Mieszka I 4.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do ca³ego zamówienia lub jego czê¶ci, w zakresie wymagañ okre¶lonych w rozdz. XIV ust. 4 pkt 2) lit. a, b, c i d polegaæ na innych podmiotach, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, to Wykonawcy ci ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w przypadku:1) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu,
2) zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy,
3) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji postanowieñ umowy.
3. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu trwania umowy w przypadku zrealizowania przez Wykonawcê w okresie obowi±zywania umowy us³ug o warto¶ci ni¿szej ni¿ 70% ogólnej warto¶ci umowy.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê cen jednostkowych towarów wskazanych w Za³±czniku nr 1 do umowy
w przypadku:
1) zmiany stawki VAT - zmiana ceny nastêpuje z dniem powstania obowi±zku podatkowego, przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. 2023r., poz. 46 ze zm.),
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
5) zmniejszenia ceny w ka¿dym przypadku,
5. W przypadkach, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu zmiana wynagrodzenia bêdzie nastêpowa³a wg poni¿szych zasad:
1) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 1) niniejszego paragrafu, Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie umowy;
2) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonania przez Wykonawcê zamówienia wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia (przy uwzglêdnieniu proporcji wynikaj±cej z udzia³u tych osób w wykonaniu wszystkich zamówieñ realizowanych przez Wykonawcê);
3) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 3), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonania przez Wykonawcê zamówienia, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego (przy uwzglêdnieniu proporcji wynikaj±cej z udzia³u tych osób w wykonaniu wszystkich zamówieñ realizowanych przez Wykonawcê);
4) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 4) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonania przez Wykonawcê zamówienia, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego (przy uwzglêdnieniu proporcji wynikaj±cej z udzia³u tych osób w wykonaniu wszystkich zamówieñ realizowanych przez Wykonawcê).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-04 07:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-04 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w ¦winouj¶ciu.
- CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJ¡ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ¦WINOUJ¦CIE
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Pi³sudskiego 10/6 w ¦winouj¶ciu.
- Dostawê wraz z konfiguracj± serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
- Ubezpieczenie jednostek p³ywaj±cych Zarz±du Dróg Miejskich i ¯eglugi w ¦winouj¶ciu
- Wykonywanie bie¿±cego utrzymania i drobnych remontów nawierzchni jezdni, chodników, poboczy, wysepek, zatok, placów i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu na drogach publicznych i wewnêtrznych
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów £ódzki do szkó³ podstawowych
- "15/24 - ¦wiadczenie us³ugi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Bia³ej"
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓ£ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA P£YWALNIÊ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Us³uga transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach ¦l±skich
- 13.REALIZACJA US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szko³y podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przysz³o¶æ - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.