Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478500/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE w 2024r. Znak sprawy 17/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klisino 100
1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774857593
1.5.8.) Numer faksu: 774857593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społecznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powiatu Głubczyckiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE w 2024r. Znak sprawy 17/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26b56c5b-7c91-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023165/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ OD 01.01.2024 DO 30.04.2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478500
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150057,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Część I ZiemniakiWspólny Słownik Zamówień: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
Nazwa Jednostka miary Ilość
Ziemniaki kg 23920
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 44463,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Temat: Część II Warzywa i owoceWspólny Słownik Zamówień: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
Nazwa Jednostka miary Ilość
Marchew kg 435
Seler kg 149
Pietruszka kg 30
Pietruszka – nać (pęczek – 10 szt.) pęczek 1831
Fasola Jaś kg 316
Groch łuskany połówki kg 76
Kapusta biała kg 1981
Kapusta czerwona kg 580
Kapusta pekińska kg 675
Czosnek – główka szt. 1171
Cebula kg 648
Por szt. 378
Pomidor kg 1232
Pieczarka kg 107
Buraki ćwikłowe kg 990
Sałata zielona szt. szt. 780
Cebula- szczypior(pęczek –10 szt.) pęczek 1379
Rzodkiewka – (pęczek -180 g) pęczek 1193
Koper – (pęczek – 60 g) pęczek 2054
Papryka świeża kg 30
Ogórek szklarniowy kg 478
Jabłka kg 5398
Cytryna kg 351
Mandarynka kg 1498
Pomarańcza kg 2217
Banan kg 3643
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 105594,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33248,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41381,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33248,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Warzyw i Owoców "EKO-TOM" Tomasz Przybyłek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551830971
7.3.3) Ulica: Prężyńska 36
7.3.4) Miejscowość: 48-200 Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtownia Warzyw i Owoców "EKO- TOM"Tomasz Przybyłek
jakie przetargi wygrała firma
Hurtownia Warzyw i Owoców "EKO- TOM"Tomasz Przybyłek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33248,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81834,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117950,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81834,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Warzyw i Owoców "EKO-TOM" Tomasz Przybyłek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551830971
7.3.3) Ulica: Prężyńska 36
7.3.4) Miejscowość: 48-200 Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtownia Warzyw i Owoców "EKO- TOM"Tomasz Przybyłek
jakie przetargi wygrała firma
Hurtownia Warzyw i Owoców "EKO- TOM"Tomasz Przybyłek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81834,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.