eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszcz. na drogach gminnych na terenie dzielnicy Praga-Południe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszcz. na drogach gminnych na terenie dzielnicy Praga-Południe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszcz. na drogach gminnych na terenie dzielnicy Praga-Południe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5d55aa8-893e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.52 Remonty nawierzchni jezdni bitumicznych, remonty cząstkowe jezdni o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516863

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Procedura krajowa zgodnie z art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Konieczność utrzymania w ciągłości napraw dróg gminnych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/66/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe w 2023 roku.

Zakres prac ( naprawy bieżące nawierzchni asfaltowych ulic około 500 m² ) może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Czas realizacji zlecenia: nie dłuższy niż dwa dni od powiadomienia.
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Zlecenia zgłoszone przez Zamawiającego w dni robocze po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy zobowiązują Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie dwóch godzin) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy.
Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót,
Zakres i termin wykonania zleconych robót będzie określony każdorazowo przez
Zamawiającego i przekazywany telefonicznie lub e-mailem.
Materiały użyte do robót muszą spełniać wymagania Zarządzenia nr 1682/2017 z dnia 23.10.2017 r. Prezydenta m.st. Warszawy.
Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym,
według cen jednostkowych robót wyliczonych z kosztorysu ofertowego i ujętych
w umowie, a w przypadku braku tych cen – w oparciu o odpowiednie normy
katalogowe (KNR,KNNR), stawkę Rg oraz narzuty podane w ofercie. Natomiast
w odniesieniu do kosztu materiałów – według średnich cen publikowanych
w materiałach Sekocenbud-u ( z kosztami zakupu) – za 2023 r. lub w oparciu
o ceny zawarte w fakturach zakupu powiększone o koszty zakupu.
Wykonawca musi dysponować odpowiednimi srodkami łączności zapewniajacymi natychmiastowe przekazanie zleceń przez zamawiajacego i stałą łączność kierownictwa firmy wykonawcy z brygadami wykonującymi roboty w terenie:
- adres e-mail do przyjmowania zleceń zamawiającego
- telefon komórkowy czynny całą dobę 1 numer,
- telefon komórkowy do łącznosci z brygadami remontowymi 2 numery,
Wykonawca musi również dysponować odpowiednim oznakowaniem umożliwiajacym natychmiastowe zabezpieczenie miejsca awarii nawierzchni drogowych najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia i prowadzenia przac przez ekipy remontowe w w warunkach odbywajacego się ruchu pojazdów:
- tablice prowadzace U-3c i U-3d(jodły) – po 6 szt. o dł. 180 cm każda,
- znaki A-14 “roboty drogowe” – 8 szt,
- znaki A-12b, A-12c “zwężenie jezdni” (lewe, prawe) po 4 szt.
- zapory drogowe U-20a – 50 m.

2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r, polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie stosunku pracy osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, praca tych osób będzie polegała na bezpośrednim uczestnictwie w realizacji przedmiotu umowy w tym: czynności kierowcy, pracowników do cięcia nawierzchni jezdni z mieszanki mineralo-bitumicznej, robót asfaltowych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
3. termin realizacji do 2 miesięcy jednakże ni dłużej niż do dnia 22 grudnia 2023 roku

4. Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597003,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597003,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597003,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMBRUK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1132854538

7.3.3) Ulica: ul. Grodzieńska 20 lok. 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-750

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597558,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.