eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Sokółce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Sokółce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Sokółce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b9789ac-997e-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00408787/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Sokółce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 305 pkt 2 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający przeprowadził postępowanie na dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Sokółce w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy (numer referencyjny 010000.271.6.2023-ZAP). Postępowanie zakończyło się unieważnieniem na podstawie art. 255 pkt 1, gdyż w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. (ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2023/BZP 00422127/01 z dnia 2023-10-02)

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d28f33b8-41aa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.8.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w I/Sokółka.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a. Demontaż drzwi zewnętrznych,
b. Demontaż drzwi w przedsionku,
c. Demontaż drzwi do Sali Obsługi klienta,
d. Montaż drzwi zewnętrznych przeszklonych z profili aluminiowych ciepłych, otwierane automatycznie - rozwierne,
e. Montaż w przedsionku drzwi przeszklonych z profili aluminiowych zimnych, otwierane automatycznie - rozwierne,
f. Montaż w SOK drzwi przeszklonych z profili aluminiowych zimnych, otwierane automatycznie - przesuwne,
g. Roboty wykończeniowe: uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, strukturalnych, gładzi gipsowych, wypełnienia
sufitu podwieszanego modułowego, posadzki z płyt kamiennych oraz malowanie ścian wokół drzwi,
h. Montaż kurtyn powietrznych przy drzwiach zewnętrznych i w przedsionku,
i. Wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie podłączenia drzwi otwieranych automatycznie.
2. W okresie udzielonej gwarancji jakości Wykonawca zobowiązany będzie do serwisu drzwi automatycznych, tj.
wykonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i napraw na zasadach określonych przez
Zamawiającego we wzorze Karty gwarancyjnej, której wzór stanowi załącznik nr 8 do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro-Tech Kamil Romanowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200017253

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182148,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.