eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › "Zakup projektora kinowego - dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń kinotechnicznych w sali kinowej MDK" - w formie leasingu operacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup projektora kinowego – dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń kinotechnicznych w sali kinowej MDK” – w formie leasingu operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 42

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 215 32 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@mdk.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mdk.czechowice-dziedzice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8cf2a09e-6e89-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup projektora kinowego – dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń kinotechnicznych w sali kinowej MDK” – w formie leasingu operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cf2a09e-6e89-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056114/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup projektora kinowego - dostawa i montaż i uruchomienie urządzeń kinotechnicznych, w drodze leasingu operacyjnego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453988

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/MDK/P/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 670000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup projektora kinowego – dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń kinotechnicznych w sali kinowej MDK” – w formie leasingu operacyjnego, spełniającego parametry określone w załączniku nr 8 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.

Wymagania i warunki leasingu:
a) rodzaj leasingu: operacyjny,
b) leasing w walucie: polski złoty,
c) rodzaj rat leasingowych: stałe,
d) podatek VAT wyliczony według aktualnej stawki, do każdej raty leasingowej,
e) udział własny zamawiającego: 1 % od kwoty brutto,
f) okres leasingu: 60 m-cy,
g) wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingu: 15 % wartości brutto pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu,
h) ubezpieczenie: przedmiot zamówienia zostanie ubezpieczony przez Wykonawcę, a ubezpieczenie będzie rozbite i wliczone do kwoty rat,
i) warunki zabezpieczenia leasingu: projektor multimedialny kinowy 2D.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- załącznik nr 8 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
- załącznik nr 10 do SWZ – istotne postanowienia umowy,
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

38600000-1 - Przyrządy optyczne

48820000-2 - Serwery

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) Zamawiający - Miejski Dom Kultury w Czechowicach-Dziedzicach informuje o:
UNIEWAŻNIENIU postępowania
„Zakup projektora kinowego – dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń kinotechnicznych w sali kinowej MDK” – w formie leasingu operacyjnego

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Biorąc pod uwagę okoliczności opisane w pkt I dokumentu "Informacja o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania", tj. odrzucenie oferty nr 1 złożonej przez Wykonawcę Kino Digital Sp. z o.o., ul. Wólczyńska 133/327, 01-919 Warszawa, jedyną ważną ofertą pozostała oferta nr 2 złożona przez KONSOROCJUM FIRM: Lider Konsorcjum: Europejski Fundusz Leasingowy S.A., ul. Legnicka nr 48, bud. C-D, 54-202 Wrocław, Członek Konsorcjum: AWACO PROJECT Sp. z o.o., ul. Olesińska 2, 02-548 Warszawa, opiewająca na kwotę 799 038,17 zł.

W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, iż oferta nr 2 została sporządzona prawidłowo, Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlega wykluczeniu, jednakże z uwagi na fakt, iż w wyniku analizy możliwości finansowych Miejskiego Domu Kultury, nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia, do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799038,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799038,17 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.