Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376719/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
- 2023/BZP 00378045/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
- 2023/BZP 00382429/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-05
- 2023/BZP 00383874/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00385368/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Usługi szkoleniowe w zakresie kardiochirurgii do realizacji projektu edukacyjnego EDU- HEART SILESIAN POWER
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU
1.3.) Oddział zamawiającego: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001071806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324793668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bonczek@sccs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sccs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe w zakresie kardiochirurgii do realizacji projektu edukacyjnego EDU- HEART SILESIAN POWER2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-590b79f1-4803-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
EDU-HEART SILESIAN POWER2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376719
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 107/EZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1- Kierownik kursu/Instruktor 1 zadania 8Usługi szkoleniowe w zakresie kardiochirurgii do realizacji projektu edukacyjnego EDU- HEART SILESIAN POWER- szczegółowo opisane w załączniku nr 2 i 2 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2- Instruktor 2 Zadania 8Usługi szkoleniowe w zakresie kardiochirurgii do realizacji projektu edukacyjnego EDU- HEART SILESIAN POWER- szczegółowo opisane w załączniku nr 2 i 2 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3- Kierownik kursu/Instruktor 1 zadania 6Usługi szkoleniowe w zakresie kardiochirurgii do realizacji projektu edukacyjnego EDU- HEART SILESIAN POWER- szczegółowo opisane w załączniku nr 2 i 2 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 84000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4- Instruktor 3 zadania 6Usługi szkoleniowe w zakresie kardiochirurgii do realizacji projektu edukacyjnego EDU- HEART SILESIAN POWER- szczegółowo opisane w załączniku nr 2 i 2 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 70200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5- Kierownik kursu/Instruktor 1 zadania 4Usługi szkoleniowe w zakresie kardiochirurgii do realizacji projektu edukacyjnego EDU- HEART SILESIAN POWER- szczegółowo opisane w załączniku nr 2 i 2 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6- Instruktor 2 zadania 4Usługi szkoleniowe w zakresie kardiochirurgii do realizacji projektu edukacyjnego EDU- HEART SILESIAN POWER- szczegółowo opisane w załączniku nr 2 i 2 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7- Instruktor 3 zadania 4Usługi szkoleniowe w zakresie kardiochirurgii do realizacji projektu edukacyjnego EDU- HEART SILESIAN POWER- szczegółowo opisane w załączniku nr 2 i 2 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA TOMASZ HRAPKOWICZ SPECJALISTA KARDIOCHIRURG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481870917
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA Andrzej Juraszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372659349
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA Andrzej Juraszek
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA Andrzej Juraszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA TOMASZ HRAPKOWICZ SPECJALISTA KARDIOCHIRURG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481870917
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kwiecień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 80*********
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA TOMASZ HRAPKOWICZ SPECJALISTA KARDIOCHIRURG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481870917
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA NATALIA KAMIEŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272550700
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA NATALIA KAMIEŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA NATALIA KAMIEŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 10/TP/I/24 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- DOSTAWA ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Zwycięstwa 1/3 w Zabrzu
- Świadczenie usług pocztowych - listy polecone
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1.72 MWp wraz z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.