eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Dostawa dok. proj. służącej do opisu przedmiotu zam. na rb pn.: Przebudowa budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz zagospodarowanie terenu w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 46.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dok. proj. służącej do opisu przedmiotu zam. na rb pn.: Przebudowa budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz zagospodarowanie terenu w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 46.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 775 99 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dok. proj. służącej do opisu przedmiotu zam. na rb pn.: Przebudowa budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz zagospodarowanie terenu w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 46.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2949930-7d53-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149686,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia: Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: ,,Przebudowa budynków mieszkalnego i gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynki użyteczności publicznej oraz zagospodarowanie terenu w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 46, dz. nr 73/8, 73/9, 69/4, obr. 13.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn. „Przebudowa budynków mieszkalnego i gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynki użyteczności publicznej oraz zagospodarowaniem terenu w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 46, dz. nr 73/8, 73/9, 69/4, obr. 13., wraz z uzyskaniem dla Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę;
2) udzielanie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego odpowiednim do tego celu terminie, wszelkich wyjaśnień oraz dostarczanie Zamawiającemu opracowań zamiennych, uzupełniających lub likwidujących błędy, braki lub wady dokumentacji projektowej, zarówno w toku postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, których opis przedmiotu stanowić będzie przedmiot niniejszego zamówienia, jak i w okresie wykonywania zaprojektowanych robót budowlanych;
3) sprawowanie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego, o którym mowa w § 3 umowy;
4) przeniesienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Praw Autorskich Majątkowych do dokumentacji projektowej, która powstanie w wyniku wykonania niniejszej umowy.
Szczegółowy opis SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Architektoniczno – Budowlana „Styl” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840152625

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 2/7

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-236

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 11 miesięcy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem następujących terminów częściowych:
1. ETAP I – przedłożenie Zamawiającemu do uzgodnienia koncepcji architektonicznej wraz z rozmieszczeniem wyposażenia - 6 tygodni od dnia zawarcia Umowy;
2. ETAP II – opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę - 9 miesięcy od dnia zawarcia Umowy;
3. ETAP III – uzyskanie pozwolenia na budowę - 11 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. (zgodnie z art. 436 pkt. 1 Pzp).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.