eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Dostawa dok. proj. służącej do opisu przedm. zam. na rob.bud. pn.:Przebudowa mostu oraz ukł.drogow. w ciągu ul.Chopina w Pr.Gdańskim na odcinku od skrzyż. z ul.W.Polskiego do skrzyż. z ul.Grunwaldzką

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dok. proj. służącej do opisu przedm. zam. na rob.bud. pn.:Przebudowa mostu oraz ukł.drogow. w ciągu ul.Chopina w Pr.Gdańskim na odcinku od skrzyż. z ul.W.Polskiego do skrzyż. z ul.Grunwaldzką

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 775 99 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dok. proj. służącej do opisu przedm. zam. na rob.bud. pn.:Przebudowa mostu oraz ukł.drogow. w ciągu ul.Chopina w Pr.Gdańskim na odcinku od skrzyż. z ul.W.Polskiego do skrzyż. z ul.Grunwaldzką

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50b6cb5b-89ef-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158132,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie przez Wykonawcę wielobranżowej dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: „Przebudowa mostu oraz układu drogowego w ciągu ul. Chopina w Pruszczu Gdańskim na odcinku od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Grunwaldzką”;
2) udzielanie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego odpowiednim do tego celu terminie, wszelkich wyjaśnień oraz dostarczanie Zamawiającemu opracowań zamiennych, uzupełniających lub likwidujących błędy, braki lub wady dokumentacji projektowej, zarówno w toku postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, których opis przedmiotu stanowić będzie przedmiot niniejszego zamówienia, jak i w okresie wykonywania zaprojektowanych robót budowlanych;
3) sprawowanie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego;
4) przeniesienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Praw Autorskich Majątkowych do dokumentacji projektowej, która powstanie w wyniku wykonania niniejszej umowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie i złożenie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu kompletnego – to jest wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami wniosku,
a następnie uzyskanie dla Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
2) uzyskanie odpowiednich warunków, uzgodnień i decyzji administracyjnych;
3) wykonanie dokumentacji projektowej w specjalnościach i zakresach niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
4) wykonanie mapy do celów projektowych oraz projektów podziału, niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
5) wykonanie badań geologicznych;
6) opracowanie i uzgodnienie operatu wodnoprawnego z Wodami Polskimi (wszystkie jednostki i lokalizacje), jeśli zajdzie taka potrzeba.
Zamawiający wymaga wykonania i dostarczenia dokumentacji projektowej, na którą składać się będą:
1) projekt budowlany (projekt architektoniczno-budowlany – dla wszystkich branż tj. drogowa, mostowa, energetyczna – oświetlenie, teletechniczna – kanał technologiczny (jeśli jest wymagany przepisami), sanitarna, inżynieria ruchu w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w postaci elektronicznej:
a) z rozszerzeniem .dwg – z możliwością wprowadzania zmian,
b) z rozszerzeniem .dwf – bez możliwości wprowadzania zmian,
c) z rozszerzeniem .pdf,
d) opis z rozszerzeniem .pdf i .doc;
postaci elektroniczne będą przekazane na nośniku elektronicznym;
2) projekt wykonawczy (projekt techniczny) w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz.
w postaci elektronicznej:
a) z rozszerzeniem .dwg – z możliwością wprowadzania zmian,
b) z rozszerzeniem .dwf – bez możliwości wprowadzania zmian,
c) z rozszerzeniem .pdf,
d) opis z rozszerzeniem .pdf i .doc;
postaci elektroniczne będą przekazane na nośniku elektronicznym;
3) przedmiar robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w postaci elektronicznej:
a) z rozszerzeniem .ath lub .kst – postać umożliwiająca edycję,
b) z rozszerzeniem .pdf;
postaci elektroniczne będą przekazane na nośniku elektronicznym;
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w postaci elektronicznej:
a) z rozszerzeniem .doc – postać umożliwiająca edycję,
b) z rozszerzeniem .pdf;
postaci elektroniczne będą przekazane na nośniku elektronicznym;
5) kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w postaci elektronicznej:
a) z rozszerzeniem .ath lub .kst – postać umożliwiająca edycję,
b) z rozszerzeniem .pdf;
postaci elektroniczne będą przekazane na nośniku elektronicznym.
6) Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania zapewniające dostępność
dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno – komunikacyjnej, o których mowa w ustawie z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r.,poz. 2240 z późn. zm.).
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
(Tom II SWZ).
Pełna nazwa zamówienia: "Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: „Przebudowa mostu oraz układu drogowego w ciągu ul. Chopina w Pruszczu Gdańskim na odcinku od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Grunwaldzką”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną wynosi 368 385,00 zł brutto. Na sfinansowanie niniejszego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 170 000,00 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Unieważnienie postępowania jest więc prawnie dopuszczalne i uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368385,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426810,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.