eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna Podlaska › Dostawa opału - pelletu drzewnego oraz węgla kamiennego wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału – pelletu drzewnego oraz węgla kamiennego wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 30

1.5.2.) Miejscowość: Leśna Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-542

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 345 07 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lesnapodlaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lesnapodlaska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1aec193-5d05-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opału – pelletu drzewnego oraz węgla kamiennego wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1aec193-5d05-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059032/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa opału: pelletu drzewnego oraz węgla kamiennego wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234499,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024”.
1) W ramach wykonania części 1 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania dostaw pelletu drzewnego wraz z transporterem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024 do kotłowni:
a) Budynku wielofunkcyjnego w Leśnej Podlaskiej ul. Bialska 30,
b) Zespołu Placówek Oświatowych w Leśnej Podlaskiej ul. Bialska 25;
c) Budynku Punktu przedszkolnego w miejscowości Ossówka 12A
w zakresie minimalnym szacuje się zakup 100 ton pelletu:
- budynek wielofunkcyjny: 25 ton pelletu
- Zespół Placówek Oświatowych: 70 ton pelletu
- budynek punktu przedszkolnego Ossówka: 5 ton pelletu
w zakresie podstawowym szacuje się zakup około 130 ton pelletu:
- budynek wielofunkcyjny: 30 ton pelletu
- Zespół Placówek Oświatowych: 93 tony pelletu
- budynek punktu przedszkolnego Ossówka: 7 ton pelletu
2) Pellet powinien spełniać n/w minimalne wymagania:
 wartość opałowa w stanie roboczym: nie mniej niż 17,8 MJ/kg;
 średnica: 6 mm do 8 mm;
 długość: do 40 mm;
 gęstość nasypowa nie mniej niż: 600 kg/ m3;
 popiół nie więcej niż 0,7%;
 siarka - suchej masy nie więcej niż: 0.03%;
 wilgotność nie więcej niż 10 %;
 ścieralność nie więcej niż 2,5%.
3) Wielkość jednorazowych dostaw pelletu uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego:
 dostawa do kotłowni Zespołu Placówek Oświatowych - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pellet pakowany w worki po 15 kg, jednorazowo do 24 ton, rozładunek na placu przed drzwiami kotłowni oraz transport wózkiem widłowym do magazynu.
 dostawa do kotłowni budynku wielofunkcyjnego – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pellet pakowany w worki po 15 kg, jednorazowo do 6 ton, rozładunek na placu przed drzwiami kotłowni oraz transport wózkiem widłowym do magazynu.
 dostawa do kotłowni budynku punktu przedszkolnego – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pellet pakowany w worki po 15 kg, jednorazowo do 6 ton, rozładunek na placu przed drzwiami kotłowni oraz transport wózkiem widłowym do magazynu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 170867,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W ramach wykonania części 2 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania dostaw węgla kamiennego wraz z transporterem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2023/2024 do kotłowni:

a) Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Leśnej Podlaskiej ul. Bialska 2,
b) Budynku administrowanego przez Urząd Gminy w Leśnej Podlaskiej,
ul. Bialska 10;

w zakresie minimalnym szacuje się zakup 25 ton węgla kamiennego:
- Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej: 20 ton węgla
- Budynek administrowany przez UG w Leśnej Podlaskiej : 5 ton węgla
w zakresie podstawowym szacuje się zakup około 40 ton węgla kamiennego:
- Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej: 30 ton węgla
- Budynek administrowany przez UG w Leśnej Podlaskiej : 10 ton węgla
Budynek administrowany przez UG w Leśnej Podlaskiej : 5 ton węgla
2) Węgiel kamienny powinien spełniać n/w minimalne wymagania:
 wartość opałowa w stanie roboczym: nie mniej niż 28 MJ/kg;
 asortyment: węgiel kamienny kostka
 popiół nie więcej niż 5%;
 siarka - suchej masy nie więcej niż: 1%;
 stan suchy
3) Wielkość jednorazowych dostaw węgla kamiennego uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego:
 dostawa do kotłowni Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Leśnej Podlaskiej ul. Bialska 2 - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia węgla kamiennego, jednorazowo do 10 ton oraz jego rozładunku na placu przy kotłowni
 dostawa do kotłowni Budynku administrowanego przez Urząd Gminy w Leśnej Podlaskiej, ul. Bialska - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia węgla kamiennego, jednorazowo do 5 ton oraz jego rozładunku na placu przy kotłowni

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 63631,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288155,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLIGRAF Joanna Goś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030229995

7.3.3) Ulica: Męczennikó Podlaskich 8

7.3.4) Miejscowość: Drelów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-570

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73554,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102336,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73554,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302786863

7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149 lokal 6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73554,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.