Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00324016/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi zakwaterowania i wyżywienia podczas szkolenia z zakresu przygotowań obronnych w terminie 20-22.09.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usługi zakwaterowania i wyżywienia podczas szkolenia z zakresu przygotowań obronnych w terminie 20-22.09.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5169ae6-2aa6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa hotelowo - gastrnomiczna (odprawy kadry kierowniczej, szkloenia MOB, obóz kondycyjny dla członków personelu lotniczego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-065-018-065/2023/ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 743028,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22579,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zakwaterowania i wyżywienia podczas szkolenia z zakresu przygotowań obronnych w terminie 20-22.09.2023 r.
2. Ilość osób uczestniczących w spotkaniu: 42.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami dotyczącymi realizacji usługi ujęto w załączniku nr 1 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikiem nr 1 do PPU). Zamawiający wymaga realizacji usługi zgodnie z tymi postanowieniami.
Brak jest czynności związanych z realizacją zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) – usługa jest jednorazowa i krótkotrwała.
Przedmiotem zamówienia nie jest organizacja wyjazdu.
4. Zamówienie nie zostało podzielone na części, a podzielenie go nie ma uzasadnienia. Przedmiot zamówienia obejmuje pobyt jednej grupy osób w tym samym miejscu. Usługa gastronomiczna jest nierozerwalnie związana z usługą hotelową – posiłki muszą być podawane w obiekcie, w którym świadczona jest usługa hotelowa.
5. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), realizacja przedmiotu zamówienia nie wiąże się z dostępem dla osób niepełnosprawnych. Uczestnicy spotkania nie są osobami niepełnosprawnymi.
6. Miejsce realizacji usługi: Zamawiający wymaga realizacji usługi w miejscowości do 11 tys. mieszkańców na terenie jednego z następujących powiatów: karkonoskiego, kłodzkiego, lwóweckiego lub lubańskiego. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę i dokładny adres obiektu, w którym będzie realizowana usługa.
7. Dopuszczalność udziału podwykonawców:
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt III formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
8. Informacje dotyczące postępowania:
8.1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.
8.2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz składania ofert w postaci katalogów elektronicznych.
8.3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
8.4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp).
8.5.Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
8.6. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
8.7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu ani udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8.8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24673,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45008,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24673,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKET ABC BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920209894
7.3.3) Ulica: Miroszowska 1
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24673,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-20 do 2023-09-22INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon III do żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Druk, oprawa oraz dostawa publikacji Sam Selvon, Samotne londyńczyki dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych zewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych gminie Wrocław
- Dostawa i montaż tablic zmiennej treści przed wschodnim wlotem skrzyżowania ulic Kosmonautów i Fieldorfa oraz przed skrzyżowaniem ul. Średzkiej z Al. Prezydenta Kaczorowskiego we Wrocławiu
- DOSTAWA OPOŃCZY (Nr sprawy: TECH/220/2/PG/2024)
- Budowa Instalacji Odzysku Ciepła z Technologii Lodowiska przy XIV Liceum Ogólnokształcącym we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania w zakresie zapewnienia sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania.
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 2 krajowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli gmin województwa kujawsko-pomorskiego oraz przedstawicieli Zamawiającego
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim - Powiat Leszczyński
- Przygotowanie, organizacja i obsługa konferencji: Międzynarodowe seminarium dotyczące ochrony ptaków wodno-błotnych na zbiornikach antropogenicznych... - DRUGIE POSTĘPOWANIE
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Sąd Okręgowy w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla kuratorów zawodowych okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.