eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Blachownia na całym obszarze położonym w granicach administracyjnych gminy Blachownia.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Blachownia: Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Blachownia na całym obszarze położonym w granicach administracyjnych gminy Blachownia.
Numer ogłoszenia: 200383 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Blachowni, ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, tel. 034 3270409, 3270461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blachownia.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Blachownia na całym obszarze położonym w granicach administracyjnych gminy Blachownia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu zmiany Studium dla całego obszaru położonego w granicach administracyjnych Gminy Blachownia (zgodnie z przyjętą Uchwałą Nr 46VIII2007 Rady Miejskiej w Blachowni z dnia 26 października 2005 r. oraz w dostosowaniu do potrzeb kształtowania polityki przestrzennej Gminy, a w tym m.in. w zakresie: 1.) zmiany i ustalenia granic terenów wskazanych do obligatoryjnego opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 2.) wyznaczenia stref funkcjonalnych, 3.) określenia lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, 4.) wyznaczenia terenów dla rozwoju przedsiębiorczości, 5.) wyznaczenia terenów oraz obszarów niezbędnych dla realizacji inwestycji celu publicznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000.00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 0/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.) W pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 46382.), 2.) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3.) W gwarancjach bankowych; 4.) W gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1.) upłynął termin związania ofertą; 2.) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 4.) wpłynął wniosek Wykonawcy, który: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3.) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1.) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz posiadają ważne ubezpieczenie przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia, 4.) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą; spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać (numery oznaczają załączniki do SIWZ): 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 1. 2. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej). 3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 5. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania (przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 3 6. Podpisany przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie wzór umowy- stanowiący załącznik nr 4 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: 1.) Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 2.) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.) Aktualna informacja (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ww. ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. 4.) Aktualna informacja (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, przy czym w przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa odpowiednią informację. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje: 1.) Wykaz wszystkich przyjętych do realizacji w okresie ostatnich trzech lat umów na opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium - wg wzoru załącznika nr 5 2.) Wykaz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) uchwalonych i zaakceptowanych przez Wojewodę, b) opracowanych dla obszaru całej gminy o charakterze miejsko-wiejskim lub miejskim, c) opracowanych w pełnej problematyce określonej w obowiązującej aktualnie ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wykaz powyższy należy przedstawić - wg wzoru załącznika nr 6 Uwaga: Oferent musi mieć w swoim dorobku co najmniej dwa uchwalone i zaakceptowane przez Wojewodę studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, opracowane dla terenu całej gminy o charakterze miejsko-wiejskim lub miejskim, opracowane w pełnej problematyce określonej w obowiązującej aktualnie ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. W wypadku nie spełnienia powyższego ofert zostanie odrzucona. 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 1.) Wykaz osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia lub uczestniczyć w jego wykonaniu (wg wzoru załącznika nr 7), spośród których: a) co najmniej dwie osoby to urbaniści legitymujący się stosownymi i ważnymi uprawnieniami, b) osoba desygnowana do pełnienia funkcji głównego projektanta legitymuje się co najmniej pięcio-letnim doświadczeniem w charakterze głównego projektanta urbanisty, c) osoba desygnowana do pełnienia funkcji głównego projektanta była projektantem co najmniej dwóch uchwalonych i zaakceptowanych przez Wojewodę studiów uwarunkowań, opracowanych dla obszaru całej gminy o charakterze miejsko-wiejskim lub miejskim w pełnej problematyce określonej w obowiązującej aktualnie ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 2.) Dla udokumentowania warunków, o których mowa w pkt. 1, należy przedłożyć: a) aktualne dokumenty urbanistów, o których mowa w pkt 1 do Okręgowej Izby Urbanistów, b) wykaz prac wykaz prac wykonanych przez osobę desygnowaną do pełnienia funkcji głównego projektanta, wg wzoru - załącznika nr 8, c) wykaz studiów uwarunkowań , których wykonaniem w charakterze głównego projektanta kierowała osoba desygnowana do pełnienia funkcji głównego projektanta w przedmiocie niniejszego zamówienia, wg wzoru - załącznika nr 9. Uwaga: Nie spełnienie przez oferenta wyżej opisanych warunków dotyczących składu zespołu wykonującego przedmiot niniejszego zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. 10. W celu potwierdzenia, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 1.) Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument, potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej w przedmiotowym zakresie obejmującym bezsprzecznie przedmiot zamówienia w wysokości minimum 150 000,00 PLN. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. 2.) Dokument z datą wystawienia pomiędzy dniem ogłoszenia niniejszego przetargu, a dniem otwarcia ofert potwierdzający, że Oferent: a) dysponuje na swoim rachunku bankowymi środkami finansowymi w wysokości co najmniej oferowanej ceny brutto realizacji zamówienia, lub b) uzyska kredyt na realizację przedmiotu niniejszego zmówienia w kwocie określonej jak wyżej. 3.) Wykaz realizowanych aktualnie przez Oferenta umów, wg - załącznika nr 10 Uwaga: Wymagane dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentu powinien być on opatrzony przez Oferenta bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający wezwie Oferentów zgodnie z art. 26 ust. 3 upzp, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Rozdział XII. Informacja na temat wadium: 1. Oferent przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000.00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 0/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.) W pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II/O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 46382.), 2.) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3.) W gwarancjach bankowych; 4.) W gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1.) upłynął termin związania ofertą; 2.) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 4.) wpłynął wniosek Wykonawcy, który: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3.) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.blachownia.com.pl/przetargi/studium/siwz.zip.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, ul. Sienkiewicza 22 , pokój nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.