eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 84 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 84 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 84

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270554769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-658

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp84katowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mp84katowice.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 84 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49123003-327e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064438/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont kuchni z zapleczem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343104/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/620/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 45818,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczenia wstępnego zmywania nr 2.1. na piętrze w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz dostawę wyposażenia, w szczególności:
Zakres robót budowlanych :
 demontaż wyposażenia kuchennego.
 roboty rozbiórkowe.
 uzupełnienie ścianek z cegły i płyt GK.
 wykonanie tynków wewnętrznych.
 izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe.
 gruntowanie podłoży.
 podłogi z płytek ceramicznych.
 licowanie ścian płytkami ceramicznymi.
 prace malarskie.
 stolarka drzwiowa i parapety.
 dostawa i montaż wyposażenia :
o blat do odkładania - zgodnie z dokumentacją szt. 1,
o stół roboczy szt. 1,
o zmywarka kapturowa szt. 1,
o wózek do posiłków szt. 1..
Zakres robót branży elektrycznej:
 demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z uwzględnieniem utylizacji,
 wymianę istniejącej tablicy kuchni,
 przesunięcie istniejącej skrzynki rozdzielczej,
 instalację oświetlenia,
 instalację gniazd wtyczkowych i siłowych,
 zasilanie i sterowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
 roboty budowlane: wykucie bruzd, zaprawianie bruzd, przepusty instalacyjne,
 rozbudowa instalacji odgromowej (ochrona urządzenia na dachu),
 montaż iglic h=l,5 m,
 wykonanie instalacji uziemienia tablicy głównej,
 wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
 wykonanie pomiarów elektrycznych,
 wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
 dokumentacja powykonawcza..
Zakres robót branży sanitarnej:
 demontaż umywalki - 1 szt
 demontaż zlewu dwukomorowego - 1 szt
 demontaż bateri urnywałkowej - 1 szt
 demontaż bateri zlewozmywakowej - 1 szt
 demontaż odpływów dn 32 -2 szt
 demontaż rur stalowych -2,30 mb mb
 wykucie bruzd - 3,20 mb
 montaż rury PP dn 20 - mb
 wykonanie ocieplen rur otulinami- 3,0 mb
 zamurowanie bruzd - 3,20 mb
 montaż zaworów kulowych dn 20 - 2 szt
 montaż zaworów dn 15-5 szt
 montaż zlewu dwukomorowego - 1 szt
 montaż baterii zlewozmywakowej - 1 szt
 montaż umywalki ceramicznej z syfonem 1 szt
 montaż baterii umywalkowej jednouchwytowej stojącej - 1 szt
 montaż odpływów dn 32 - 2 szt
 montaż rury PVC dn 50 -3 mb
 próba szczelności.
Uwaga:
1. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania inwestycyjnego i należy ją stosować wyłącznie do zakresu, który obejmuje niniejsze postępowanie tj. do pomieszczenia wstępnego zmywania nr 2.1. na piętrze.
2. Roboty budowlane będą realizowane w uzgodnieniu z Dyrektorem w godzinach poza pracą jednostki lub w wolne dni od zajęć dydaktycznych.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138490,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.