Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00343104/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 84 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 84
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270554769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-658
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp84katowice@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mp84katowice.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kuchni z zapleczem w Miejskim Przedszkolu nr 84 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49123003-327e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064438/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont kuchni z zapleczem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343104/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/620/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 45818,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczenia wstępnego zmywania nr 2.1. na piętrze w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz dostawę wyposażenia, w szczególności:
Zakres robót budowlanych :
demontaż wyposażenia kuchennego.
roboty rozbiórkowe.
uzupełnienie ścianek z cegły i płyt GK.
wykonanie tynków wewnętrznych.
izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe.
gruntowanie podłoży.
podłogi z płytek ceramicznych.
licowanie ścian płytkami ceramicznymi.
prace malarskie.
stolarka drzwiowa i parapety.
dostawa i montaż wyposażenia :
o blat do odkładania - zgodnie z dokumentacją szt. 1,
o stół roboczy szt. 1,
o zmywarka kapturowa szt. 1,
o wózek do posiłków szt. 1..
Zakres robót branży elektrycznej:
demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z uwzględnieniem utylizacji,
wymianę istniejącej tablicy kuchni,
przesunięcie istniejącej skrzynki rozdzielczej,
instalację oświetlenia,
instalację gniazd wtyczkowych i siłowych,
zasilanie i sterowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
roboty budowlane: wykucie bruzd, zaprawianie bruzd, przepusty instalacyjne,
rozbudowa instalacji odgromowej (ochrona urządzenia na dachu),
montaż iglic h=l,5 m,
wykonanie instalacji uziemienia tablicy głównej,
wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
wykonanie pomiarów elektrycznych,
wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
dokumentacja powykonawcza..
Zakres robót branży sanitarnej:
demontaż umywalki - 1 szt
demontaż zlewu dwukomorowego - 1 szt
demontaż bateri urnywałkowej - 1 szt
demontaż bateri zlewozmywakowej - 1 szt
demontaż odpływów dn 32 -2 szt
demontaż rur stalowych -2,30 mb mb
wykucie bruzd - 3,20 mb
montaż rury PP dn 20 - mb
wykonanie ocieplen rur otulinami- 3,0 mb
zamurowanie bruzd - 3,20 mb
montaż zaworów kulowych dn 20 - 2 szt
montaż zaworów dn 15-5 szt
montaż zlewu dwukomorowego - 1 szt
montaż baterii zlewozmywakowej - 1 szt
montaż umywalki ceramicznej z syfonem 1 szt
montaż baterii umywalkowej jednouchwytowej stojącej - 1 szt
montaż odpływów dn 32 - 2 szt
montaż rury PVC dn 50 -3 mb
próba szczelności.
Uwaga:
1. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania inwestycyjnego i należy ją stosować wyłącznie do zakresu, który obejmuje niniejsze postępowanie tj. do pomieszczenia wstępnego zmywania nr 2.1. na piętrze.
2. Roboty budowlane będą realizowane w uzgodnieniu z Dyrektorem w godzinach poza pracą jednostki lub w wolne dni od zajęć dydaktycznych.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do oferty z najniższą ceną.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138490,50 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące adaptacji pomieszczeń w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
- Dostawa leków
- Leki, wyroby medyczne, żywność specjalnego przeznaczenia i surowce recepturowe - 73 Pakiety
- Realizacja usługi wsparcia diagnostycznego i terapeutycznego dla dzieci przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w latach 2025-2026
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach ŚFN i EMNK 2024
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Orlika w Rogoźnie
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Harcerskiej w Owczegłowach
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego na ul. Kwarcowej w Rogoźnie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.