Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312915/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
- 2022/BZP 00332520/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznych na trzech kondygnacjach budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 273 88 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ba@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznych na trzech kondygnacjach budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46d57225-1fad-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033958/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku MFiPR przy ul. Wspólnej 2/4 (kondygnacje 0-2) - zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający oświadcza, że wynagrodzenie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 i Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312915/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA-VIIa.2611.3.7.2022.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznych na trzech kondygnacjach budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały oferty przez nw. Wykonawców:
1) ELEKTRO-MONTEX Sp. z o.o. Nieznanice, ul. Sobieskiego 44A, 42-270 Kłomnice,
2) Elem Sp. z o.o. sp.k. ul. Pogodna 63/1,15-365 Białystok.
Oferty, które zostały odrzucone:
1) Zamawiający, działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp, odrzucił ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę ELEKTRO-MONTEX Sp. z o.o. Nieznanice, ul. Sobieskiego 44A, 42-270 Kłomnice, gdyż zawiera rażąco niską cenę.
Zamawiający na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny. Wykonawca we wskazanym przez Zamawiającego terminie złożył pismo w którym oświadczył, „że podczas wyliczeń do przetargu (…) wystąpił błąd w obliczeniach”. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy.
2) Zamawiający, działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, odrzucił ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę Elem Sp. z o.o. sp.k., ul. Pogodna 63/1,15-365 Białystok, ponieważ jest niezgodna z warunkami zamówienia
Zamawiający w Rozdziale 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia wskazał: „Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia, jeżeli Wykonawca poda w ofercie okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego całego zamówienia”. Wykonawca w Formularzu ofertowym w pkt 3 wskazał: „Oświadczam/y, że oferowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy”. Tym samym Wykonawca zaoferował okres gwarancji i rękojmi krótszy niż minimalny wymagany przez Zamawiającego w dokumentacji zamówienia. W związku z tym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1799000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 samochodów dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 2 w Warszawie
- 683/2024 Remont pomieszczeń biurowych siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy przy ul. Trakt Lubelski 355 w Warszawie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i remontu pomieszczenia dla służb FIS
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
- Zakup usług wsparcia dla elementów infrastruktury teleinformatycznej - serwis pogwarancyjny
- Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu siedziby Ośrodka Rozwoju Edukacji (...).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w Zieleniewie i Miedwiecku
- PODNIESIENIE BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO BUDYNKÓW AKADEMII TEATRALNEJ - rozbudowa instalacji hydrantowej
- Rozbudowa budynku nr 1 Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie o dźwig osobowy
- Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni utwardzonych na terenie posesji KUL przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Szczytno, I/Giżycko (zaprojektuj i wybuduj) oraz wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnych przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.