eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojszowy › Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Miêdzyrzeczu w zakresie zaplecza kuchennego.



Og³oszenie z dnia 2024-05-23

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Miêdzyrzeczu w zakresie zaplecza kuchennego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BOJSZOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258109

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gaikowa 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bojszowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojszowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.bojszowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Miêdzyrzeczu w zakresie zaplecza kuchennego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3825cca8-176d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00336174

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00043808/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja i przebudowa pomieszczeñ w celu utworzenia sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Miêdzyrzeczu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bojszowy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bojszowy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej poprzez Platformê przetargow±. Szczegó³y zosta³y opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Gmina Bojszowy reprezentowana przez Wójta Gminy Bojszowy, 43-220 Bojszowy, ul Gaikowa 35, iod@bojszowy.pl.
2. W sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi mo¿na skontaktowaæ siê z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pisemnie na adres podany w pkt. 1 lub poprzez e-mail: iod@bojszowy.pl.
3. Dane osobowe Wykonawców przetwarzane bêd± na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego okre¶lonego w niniejszej SWZ, a tak¿e w zwi±zku z zawarciem i realizacj± umowy z wybranym Wykonawc±.
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania danych osobowych przez Wykonawców jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
CD opisany w kolejnej sekcji ....

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawców decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
¿e przetwarzanie danych osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje :
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RF.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zadania: „Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Miêdzyrzeczu w zakresie zaplecza kuchennego”.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku w zakresie zaplecza kuchennego w przyziemiu – zadanie obejmuje zmianê uk³adu pomieszczeñ, wykonuj±c nowoprojektowane ¶ciany oraz wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych. Wykonanie ¶cian w technologii murowanej i p³yt g-k. Przebudowane pomieszczenia bêd± s³u¿yæ do odbioru cateringu oraz zmywania naczyñ w tym celu wykorzystanych. Dotychczasowe wyposa¿enie instalacyjne budynku zostanie odpowiednio przystosowane do obs³ugi nowych pomieszczeñ.
3. Szczegó³owy zakres prac okre¶laj±:
a) Projekty wykonawcze: architektoniczno-budowlany, techniczny.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR).
c) Przedmiary robót.
Obowi±zki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawieraj± równie¿ projektowane postanowienia umowy.
Powy¿sze dokumenty stanowi± za³±czniki do SWZ.
4. Rozwi±zania równowa¿ne:
a) je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.;
b) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami;
c) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
5. Stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy informuje, ¿e stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia polegaj±ce na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) Szczegó³y zawarte s± w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik do SWZ.
6. Zamówienie jest objête wsparciem finansowym:
Projekt pn. „Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Miêdzyrzeczu w zakresie zaplecza kuchennego” realizowany jest przy pomocy dotacji celowej z bud¿etu Górno¶l±sko-Zag³êbiowskiej Metropolii w ramach Funduszu Odporno¶ci w 2024 roku”.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych w ramach przedmiotowego zamówienia.
W ocenie Zamawiaj±cego brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie ogranicza na p³aszczy¼nie ilo¶ciowej jak równie¿ jako¶ciowej mo¿liwo¶ci udzia³u wykonawców z sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw.
Ponadto decyzja w sprawie podzia³u zamówienia na czê¶ci jest w gestii zamawiaj±cego, zgodnie z ustaw± Pzp i zawartych w niej przepisów statuuj±cych obowi±zek podzia³u zamówienia na czê¶ci przez zamawiaj±cych. Przy czym art. 91 ust. 1 Pzp powinien byæ interpretowany ³±cznie z art. 91 ust. 2 ustawy Pzp w celu zbadania, czy przyczyny zaniechania podzia³u zamówienia nie naruszaj± zasad postêpowania 5 wyra¿onych w art. 16 pkt 1 Pzp. Brak podzia³u przedmiotowego zamówienia na czê¶ci w ¿aden sposób nie ogranicza zasady uczciwej konkurencji. Przepis art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje, ¿e zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia w czê¶ciach – nie stanowi wiêc ¼ród³a obowi±zku dla zamawiaj±cego i na jego podstawie nie mo¿na sformu³owaæ zarzutu wobec zamawiaj±cego, który takiego podzia³u nie dokona. Natomiast art. 91 ust. 2 Pzp tworzy obowi±zek zawarcia w dokumentach postêpowania uzasadnienia w przypadku zaniechania podzia³u zamówienia. Jest to obowi±zek informacyjny, którego realizacja mo¿e byæ weryfikowana. W zwi±zku z tym tre¶æ uzasadnienia przedstawianego przez Zamawiaj±cego jest istotna.
8. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej.
9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
10. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastrze¿enia mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy us³ug lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
14. Rozliczenia pomiêdzy Zamawiaj±cym a przysz³ymi Wykonawcami zamówienia odbywaæ siê bêd± w z³otych polskich. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczeñ w walutach obcych.
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
16. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
18. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
19. Zamawiaj±cy nie przewiduje z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
20. Kod CPV dotycz±cy przedmiotu zmówienia:
g³ówny przedmiot:
45000000-7 Roboty budowlane
kody pomocnicze:
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45111200-0 Roboty ziemne
45111000-8 Roboty ziemne
45262350-9 Betonowanie bez zbrojenia
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45262520-2 Roboty murowe
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45262400-5 Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45410000-4 Tynki i ok³adziny
45410000-4 Ok³adziny z p³yt gipsowo-kartonowych
45442100-8 Roboty malarskie
45432100-5 Pod³ogi i posadzki
45442000-7 Nak³adanie powierzchni kryj±cych
45431000-7 Roboty ok³adzinowe, posadzki i ok³adziny ¶cienne
45260000-7 Izolacja przeciwwilgociowa
45321000-3 Izolacja cieplna
45421000-4 Stolarka budowlana
45421000-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45443000-4 Roboty elewacyjne
45450000-6 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262520-2 - Roboty murowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na pompy ciep³a

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:
1. o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do SWZ;
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1. Wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych prze nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (dot. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy tworz±cy podmiot wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w Umowie zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz projektowanymi postanowieniami umowy, stanowi±cymi za³±cznik do specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bojszowy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie jest objête wsparciem finansowym:
Projekt pn. „Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Miêdzyrzeczu w zakresie zaplecza kuchennego” realizowany jest przy pomocy dotacji celowej z bud¿etu Górno¶l±sko-Zag³êbiowskiej Metropolii w ramach Funduszu Odporno¶ci w 2024 roku”.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.