eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS w Lublinie oraz podległych PT na trasie Lublin-Budapeszt-Zakole Dunaju-Eger-Lublin w terminie 13-16.06.2024 dla około 110 osób.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS w Lublinie oraz podległych PT na trasie Lublin-Budapeszt–Zakole Dunaju–Eger–Lublin w terminie 13-16.06.2024 dla około 110 osób.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 12

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 7593410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_lublin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rolnicze Ubezpieczenia Społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS w Lublinie oraz podległych PT na trasie Lublin-Budapeszt–Zakole Dunaju–Eger–Lublin w terminie 13-16.06.2024 dla około 110 osób.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3faeb5b-e77e-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238577/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS w Lublinie oraz podległych PT na trasie Lublin-Budapeszt–Zakole Dunaju–Eger–Lublin w terminie 13- 16.06.2024 dla około 110 osób

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0800-OP.261.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231374,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania czterodniowej wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych na trasie Lublin – Budapeszt -Zakole Dunaju - Eger – Lublin w terminie 13.06.2024 - 16.06.2024 dla około 110 pracowników od wczesnych godzin porannych 13 czerwca 2024 r. do godzin wieczornych 16 czerwca 2024 r. w skład, której wchodzić będzie m.in. :
1) przejazd dwoma autokarami klasy turystycznej z działającą klimatyzacją, sprawnym WC oraz funkcjonującym barkiem;
2) ubezpieczenie NNW i OC uczestników wycieczki, na czas jej trwania;
3) wszelkie opłaty drogowe, parkingowe, klimatyczne i inne;
4) zakwaterowanie w hotelu min.*** lub pensjonacie o podwyższonym standardzie w pokojach 2-3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym – nie dopuszcza się łóżek piętrowych oraz dwuosobowych;
5) wyżywienie obejmujące 3 śniadania, 3 obiadokolacje w tym jedna uroczysta obiadokolacja połączona z imprezą integracyjną z muzyką na żywo lub DJ oraz obiad w dniu powrotu z wycieczki, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą;
6) opieka dwóch pilotów na całej trasie wycieczki posiadających odpowiednie umiejętności i kwalifikacje;
7) opieka przewodników w czasie zwiedzania miast, obiektów i miejsc zabytkowych;
8) opłacone bilety wstępu do Zamku Królewskiego w Budapeszcie, muzeum Marcepanu oraz na godzinny rejs statkiem po Dunaju;
9) wypoczynek w basenach termalnych (dla chętnych za dodatkową opłatą);
10) oprawa muzyczna wieczorku integracyjnego (muzyka na żywo lub DJ),
11) pokrycia wszystkich kosztów, biletów i atrakcji, zgodnie z programem wycieczki oraz innych niewymienionych opłat niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,
12) Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
2. Szacowana liczba uczestników wycieczki to 110 osób, z możliwością zmniejszenia o 4 osoby (minimalna liczba uczestników 106 osób, maksymalna 110 osób).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy w Rozdziale II SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy – Rozdział II SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do działania z najwyższą starannością w celu zapewnienia wysokiego standardu wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami umowy oraz wszelkimi wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1944) oraz ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 2211).

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Turystyczne CONCORDIA Przemysław Leśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7991887260

7.3.4) Miejscowość: Zbożenna 31

7.3.5) Kod pocztowy: 26-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-13 do 2024-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.