eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc888e00-fbd0-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc888e00-fbd0-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006972/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288803

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.14.2024.ESz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406259,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na ternie Koszalina oraz wykonanie 4 szt. tablic o wymiarach min. 84 x 60 cm i 44 szt. tabliczek znamionowych o wymiarach min. 10 x 8 cm zawierających informację o fakcie dofinansowania projektu przez Województwo Zachodniopomorskie w ramach zadania pn. „Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina”.
1) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Kretomino – 10 sztuk:
- ul. Firletki - 3 sztuki,
- ul. Agrestowa – 1 sztuka,
- ul. Kaszmirowa – 2 sztuki,
- ul. Szałwiowa – 3 sztuki,
- ul. Rolna – 1 sztuka.
2) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Lubiatowo – 9 sztuk:
- ul. Strusia - 1 sztuka,
- ul. Ptasia – 1 sztuka,
- ul. Jastrzębia – 3 sztuki,
- ul. Światowida – 1 sztuka,
- ul. Mirtowa – 3 sztuki.
3) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Raduszka – 13 sztuk:
- ul. Pszeniczna - 3 sztuki,
- ul. Irysów – 1 sztuka,
- ul. Fiołków – 1 sztuka,
- ul. Bratków – 1 sztuka,
- ul. Łubinów – 1 sztuka,
- ul. Kocanek – 1 sztuka,
- ul. Złotych Kłosów – 2 sztuki,
- ul. Róż – 2 sztuki,
- ul. Puszczykowa 1 sztuka.
4) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Unii Europejskiej – 12 sztuk:
- ul. Austriacka - 2 sztuki,
- ul. Duńska – 1 sztuka,
- ul. Holenderska – 3 sztuki,
- ul. Maltańska – 6 sztuk.

Lampy hybrydowe należy zlokalizować zgodnie z zawartymi mapami geodezyjnymi z rozmieszczeniem infrastruktury technicznej podziemnej.
Lampy hybrydowe na Osiedlu Kretomino: ul. Firletki, ul. Agrestowa, ul. Kaszmirowa, ul. Szałwiowa, ul. Rolna, Osiedle Raduszka: ul. Pszeniczna, ul. Irysów, ul. Fiołków, ul. Bratków, ul. Łubinów, ul. Kocanek, ul. Złotych Kłosów, ul. Róż, ul. Puszczykowa, Osiedle Lubiatowo: ul. Strusia, ul. Ptasia, ul. Jastrzębia, ul. Światowida, ul. Mirtowa oraz Osiedlu Unii Europejskiej: ul. Austriacka, ul. Duńska, ul. Holenderska, ul. Maltańska.
Montaż czterdziestu czterech sztuk lamp hybrydowych zgodnie z powyższą lokalizacją.
Na w/w zadaniach należy dobrać; słupy wraz fundamentem prefabrykowanym, panele bifacial, turbiny, oprawy oświetleniowe, moduły sterujące, których parametry techniczne nie mogą odbiegać od sprawdzonych i już przetestowanych lamp hybrydowych.
Zakres dostawy i montażu obejmuje:
- roboty ziemne;
- roboty odtworzenia nawierzchni gruntowych;
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo "3D" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008430036

7.3.3) Ulica: Kijowska 20

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-703

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.