Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296133/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47
1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 15 000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.trzcinica.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b746e11d-0094-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017346/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica,
b) wyposażenie na koszt Wykonawcy wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki i worki na odpady,
c) zapewnienie odbioru odpadów z pojemników ogólnodostępnych,
d) transport odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych – ZZO Olszowa Sp. z o.o., ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno.
3. Charakterystyka Gminy:
1) liczba mieszkańców gminy (stan na dzień 31.12.2023r.) – 4893 osoby.
2) liczba osób zadeklarowanych do opłaty za gospodarowanie opadami komunalnymi – 4478.
3) orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki – ok. 110 km.
4) liczba sołectw – 8 (Kuźnica Trzcińska, Laski, Piotrówka, Pomiany, Smardze, Trzcinica, Wodziczna, Aniołka Pierwsza).
5) liczba nieruchomości zamieszkałych, z których należy odbierać odpady komunalne (stan na dzień 30.02.2024r.) – ok. 1230.
6) przewidywana przez Zamawiającego ilość nieruchomości zamieszkałych wskazywanych do odbioru odpadów (średnia w okresie trwania umowy) – ok. 1230.
4. Szacunkowa maksymalna ilość odpadów jakie będzie zobowiązany odebrać Wykonawca w okresie trwania umowy nie powinna przekroczyć 1 600,00 Mg.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
6. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
1) kierowanie pojazdami odbierającymi odpady,
2) czynności załadunku odpadów komunalnych,
3) odbieranie odpadów komunalnych
7. Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w pkt 6 oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy - Załączniku nr 8 do SWZ.
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt.2 oraz ust. 3 ustawy PZP (np. normy emisji spalin), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnia uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od złożonych w w/w dokumentach. W przypadku zamiaru zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać te rozwiązania wraz z ofertą i wykazać, za pomocą dowolnych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty te będą stanowiły przedmiotowe środki dowodowe.
10. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone w trybie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp tj. w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji. W toku postępowania Zamawiający podjął decyzję o ich przeprowadzeniu, a następnie w dniu 15 maja 2024 r. zaprosił Wykonawców do składania ofert dodatkowych. Wskutek problemów technicznych związanych z platformą zakupową udostępnioną przez Zamawiającego, za pomocą której jest prowadzone postępowanie, uniemożliwiło zainteresowanym Wykonawcom złożenie ofert dodatkowych, które byłyby zgodne z art. 68 ustawy Pzp, a Zamawiający był w stanie zapoznać się z ich treścią przed upływem terminu na ich składanie.
Powyższe powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (podobnie wyrok KIO 893/23 z 18 kwietnia 2023 r.).
INNE PRZETARGI TRZCINICA
więcej: przetargi TRZCINICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.