eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łężyce › (18) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z systemem hakowym



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
(18) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z systemem hakowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(18) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z systemem hakowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f64e8403-1822-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/930980

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/930980

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”
znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. Zamawiający z Wykonawcami będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany swz, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
4. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Reader DC, lub inny obsługujący format plików .pdf.
6. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. pdf.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować dzieląc je na mniejsze paczki) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
7. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XadES, wtedy wymagany będzie oddzielny plik z podpisem.
8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający dopuszcza format przesyłanych danych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2247.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 20201913), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): "EKO DOLINA" Sp. z o.o. przedkłada Państwu poniższe informacje: 1.Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Aleja Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Łężyce, NIP: 5881834882,
REGON: 191680713, KRS: 0000030282. 2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Michał Filipowski.3. W sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności dotyczących realizacji obowiązków Administratora danych
osobowych oraz realizacji praw podmiotów danych osobowych należy kontaktować się z Administratorem danych osobowych
kierując korespondencję na adres wskazany powyżej lub na adres e-mail: IOD@ekodolina.pl Pełna treść klauzuli informacyjnej
RODO znajduje się w rozdz. XXXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP-P/18/2024/hakowiec

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedm. zamówienia jest dostawa fabr. nowego (tzn. wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 m-cy przed datą zawarcia niniejszej umowy wskazanej na jej wstępie), nieużywanego, kompletnego, nieuszkodzonego samochodu ciężarowego wraz z systemem hakowym (dźwignikiem przemysłowym), przeznaczonego do eksploatacji na terenach budów, kopalniach żwiru i innych zastosowaniach przemysłowych, w trudnych warunkach terenowych. Samochód będzie przeznaczony do eksploatacji na terenie skład. odpadów komunalnych.
Wymagania techniczne
1. Samochód ciężarowy
a) Silnik
- rodzaj paliwa - olej napędowy
- moc silnika nie mniejsza niż 300kW
- silnik sześcio-cylindrowy, rzędowy, o pojemności min. 11000cm³
- norma emisji spalin zgodna z wymaganą przepisami w dniu rejestracji pojazdu
- maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 2000 Nm
- sprężarka powietrza dwu-cylindrowa
- przystawka odbioru mocy napędzana od silnika z pompą o zmiennym wydatku
- dodatkowy, odśrodkowy lub suchy filtr powietrza
b) Podwozie
- aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 250-400L wyposażony w płytę ochronną
- zbiornik AdBlue o pojemności min. 40L
- błotniki z tworzywa sztucznego
- układ wydechowy z końcową rurą wyprowadzoną w górę, za kabiną
- zderzak stalowy lub z narożnikami stalowymi, wyposażony w płytę ochronną
- bez przedniej belki najazdowej
- automatyczny sprzęg holowniczy z tyłu z dźwignią ręczną unoszoną do góry, przystosowany do ciągnięcia przyczep zgodnie z dopuszczalną masą zespołu pojazdów dla opisywanego pojazdu
- nieregulowana, jedno-obwodowa pompa wspomagania układu kierowniczego
- rozstaw pomiędzy osiami (pierwszą i drugą) nie więcej niż 4500mm
- prześwit pod każdą osią, przy nie załadowanym samochodzie minimum 300mm
- konfiguracja przeniesienia napędu 6 x 6 ze stałym napędem na wszystkie osie
- blokada mechanizmu różnicowego
- stabilizatory na każdej osi
- dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie mniejsza niż 26000kg
- ładowność techniczna (dopuszczalne obciążenie samochodu poza drogami publicznymi) nie mniejsza niż 33000kg
- resory przednie stalowe, wielopiórowe, paraboliczne
- resory tylne stalowe, wielopiórowe, paraboliczne lub trapezowe
c) Sprzęgło i skrzynia biegów
- skrzynia biegów automatyczna z oprogramowaniem OFF ROAD
- układ chłodzenia oleju przekładniowego
- skrzynia rozdzielcza z przełożeniami terenowymi
d) Układ hamulcowy i jezdny
- hamulce bębnowe lub tarczowe na przedniej osi
- hamulce bębnowe na osiach środkowej i tylnej
- felgi stalowe, oś przednia 11,75x22,5, osie tylne 9,00x22,5
- na osiach tylnych koła bliźniacze
- opony szosowo terenowe (S+G) w rozmiarze, przód 385/65 R22,5 oraz tył 315/80 R22,5
- hamulec silnikowy
- czujnik wilgoci w układzie sprężonego powietrza
- stalowy zbiornik sprężonego powietrza
- przyłącze do napełniania sprężonym powietrzem umieszczone z przodu
- osie na zwolnicach planetarnych
e) Kabina
- dzienna, dwu-osobowa, w kolorze białym, nie dopuszcza się kabiny sypialnianej
- odległość przestrzeni mierzona od oparć foteli do tylnej ściany kabiny musi wynosić
min. 25cm
- tylna ściana wyposażona w okno
- mechanizm przechylania kabiny mechaniczno-hydrauliczny (z olejem przystosowanym do pracy w temperaturach -25°C lub niższych)
- pneumatyczny sygnał dźwiękowy
- dwa kluczyki z pilotem, system zamków z zamkiem centralnym
- lustra boczne ogrzewane z elektryczną regulacją
- lustro rampowe
- fotel kierowcy pneumatyczny, regulowany min. w trzech płaszczyznach
- obicia foteli z tkaniny, z pokrowcami
- po stronie kierowcy boczna roleta przeciwsłoneczna
- podnośniki szyb po obu stronach elektryczne
- komputer pokładowy
- tachograf cyfrowy
- radio z głośnikami
- radio CB
- automatyczny system ogrzewania i klimatyzacji z regulacją powietrzną
- oświetlenie stopni wejściowych
- tunel silnika z umieszczonym na nim schowkiem
- dodatkowe gniazdo o napięciu 12V
- poręcz na dachu, ułatwiająca wchodzenie na pojazd lub stopnie i uchwyty z tyłu kabiny
- wahliwe najniższe stopnie do kabiny
f) Elektronika/elektryka
- dwa akumulatory (min. 210Ah) obok siebie
- ogranicznik prędkości 90 km/h
- dwa fabryczne światła ostrzegawcze na dachu kabiny, LED
- boczne światła obrysowe
- ledowe lub halogenowe światła do jazdy dziennej
- reflektory przeciwmgielne
- dodatkowe oświetlenie robocze zamontowane z tyłu kabiny i z tyłu pojazdu, LED
- instalacja elektryczna 24V
- sygnał dźwiękowy biegu wstecznego
- ręczny, główny wyłącznik prądu
g) Pozostałe wyposażenie
- trójkąt ostrzegawczy
- lampa ostrzegawcza
- gaśnica
- podnośnik pojazdu teleskopowy o udźwigu min. 20T
- dwa kliny pod koła
- pistolet na sprężone powietrze z elastycznym przewodem
- wąż do pompowania kół, z manometrem
- kierownica po lewej stronie, pojazd do ruchu prawostronnego
- kategoria pojazdu N3G, pojazd terenowy
- jedno koło zapasowe w rozmiarze 315/80 R22,5 i jedno koło zapasowe w rozmiarze
385/65 R22,5 (koła zapasowe nie muszą być zamontowane do podwozia)
- klucz do kół
2. Urządzenie hakowe
- hak wymienny, przykręcany, wyposażony w blokadę grawitacyjną
- automatyczna funkcja blokowania kontenera w funkcji wywrotu
- wysokość haka 1570mm, zgodnie z normą DIN 30722
- konstrukcja urządzenia hakowego w miejscach narażonych na największe obciążenia, czyli miejsce załamania ramienia haka, miejsce mocowania siłowników, miejsce mocowania tylnej rolki podporowej musi być wykonana z wykorzystaniem elementów odlewanych
- maksymalnie dwie rolki prowadzące kontener podczas wykonywania operacji wciągania i zdejmowania
- kontener podczas operacji wciągania i zdejmowania nie może mieć kontaktu z podporami stałymi
- urządzenie musi być wyposażone w blokadę hydrauliczną zabezpieczającą przewożony kontener
- urządzenie musi być wyposażone w układzie hydraulicznym w wagę mierzącą masę przewożonych kontenerów bez wymogu posiadania legalizacji Urzędu Miar i Wag
- urządzenie musi być dostosowane do obsługi kontenerów o długości wewnętrznej od 4,7 do 6,9m
- masa urządzenia razem ze zbiornikiem oleju i olejem nie może być większa niż 3200kg
- ruch poziomy haka nie mniejszy niż 1420mm
- chłodnica oleju hydraulicznego
- dwa siłowniki wznoszące
- ciśnienie robocze układu hydraulicznego nie większe niż 30MPa
- udźwig minimalny 21000kg
- urządzenie z funkcją tzw. miękkiego osiadania, eliminującą uderzenie kontenera podczas osiadania
- funkcja pozwalająca na wykonanie całej sekwencji załadunku lub wyładunku kontenera, inicjowana po naciśnięciu jednego przycisku lub dźwigienki
- alarm sygnalizujący o nie zapiętej blokadzie hydraulicznej kontenera lub system nie pozwalający na odjazd samochodem
- układ elektroniczny uniemożliwiający wykonanie nieprawidłowego ruchu urządzeniem hakowym
- hydrauliczna blokada resorów osi tylnej z informacją na pilocie sterującym
- zasilanie z wielotłoczkowej pompy oleju hydraulicznego
- urządzenie hakowe musi pochodzić z produkcji seryjnej
- pilot sterowania hakiem wyposażony w wyświetlacz kodów błędów serwisowych w języku polskim lub piktogramów
- zamontowana kamera do podglądu haka podczas manewru podczepiania kontenera
3. Dodatkowe wymagania Zam.
- dostawa samochodu do siedziby Zam. na koszt Wykonawcy, w czasie nie dłuższym niż 210 dni od dnia podpisania umowy
- w okresie gwarancyjnym rozpoczęcie prac przez serwis Wykonawcy nastąpi maksymalnie w czasie 24h od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (e-mail)
- Wykonawca przeszkoli 6 osób w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu oraz urządzenia hakowego w dniu dostawy, przed przeprowadzeniem próby eksploatacyjnej
- samochód musi posiadać w dniu odbioru Dopuszczenie Jednostkowe lub homologację na pojazd skompletowany
- zaświadczenie wystawione przez UDT w dniu odbioru z wykonanego badania UDT i decyzji o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji
- w dniu dostawy Wykonawca przekaże Zam. komplet dokumentów pojazdu niezbędnych do rejestracji na terenie RP
- Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi samochodu i urządzenia hakowego, w języku polskim, w 3 egz., w wersji papierowej oraz w 3 egz., w wersji elektronicznej
- Wykonawca dostarczy katalog części zamiennych samochodu i urządzenia hakowego
w trzech egzemplarzach, w wersji elektronicznej
- po zamontowaniu urządzenia hakowego Wykonawca dokona parametryzacji ograniczającej obroty silnika podczas pracy z przystawką do wartości podanych przez producenta urządzenia hakowego
- wszystkie opisy na tabliczkach i na wyświetlaczach muszą być w języku polskim
- okres gwarancyjny cało-pojazdowy, tzn. samochód, urządzenie hakowe i waga bez limitu kilometrów min. 24 m-ce
- w cenie sprzedaży należy uwzględnić koszt wszystkich niezbędnych przeglądów okresowych przypadających w czasie trwania 24 miesięcznej gwarancji, dotyczących przeglądów samochodu i przeglądów urządzenia hakowego wraz z wagą
- w przypadku udzielenia przez Wykonawcę dłuższej gwarancji niż wymagane min. 24 miesiące, przeglądy okresowe w tym podanym czasie Zam. będzie wykonywał na własny koszt
- w trakcie użytkowania pojazdu, zarówno w trakcie trwania gwarancji jak i poza nią przeglądy zamontowanego urządzenia hakowego dokonywane przez inspektora UDT będą się odbywały na zgłoszenie i koszt Zam.
4. Przeglądy okresowe w trakcie trwania gwarancji
- dotyczące urządzenia hakowego wraz z zamontowaną na nim wagą będą wykonywane zgodnie z zapisami w DTR
- dotyczące samochodu ciężarowego będą wykonywane zgodnie z dostarczoną dokumentacją DTR z tym, że Zam. wymaga aby Wykonawca uwzględnił specyficzną charakterystykę pracy polegającą na tym, iż w ciągu jednego, dwuzmianowego dnia pracy samochód hakowiec w Eko Dolinie pokonuje średnio dystans 25km, ale silnik pracuje średnio przez 15h.
UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zam. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 100%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 100%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu
Ofertowym.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00236625/01 z dnia 2024-03-08
2024-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu
zamówienia.
2) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 dostawy fabrycznie nowych pojazdów hakowych na podwoziu 3 lub 4 osiowym o wartości min. 500.000,00 zł brutto każdy.
Aby uznać w/w warunek za spełniony, Wykonawca może wykazać wykonanie dostaw, w ramach realizacji jednej umowy lub w ramach realizacji kilku umów.

Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do
oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do świadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy, i Technologii z dnia 23 grudnia
2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zpostępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do świadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy, i Technologii z dnia 23 grudnia
2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2023.462).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pekao S.A. III O/w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr rachunku 28 1240 3523 1111 0000 4335 1129 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „EKO DOLINA” sp. z o. o.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. Zasady te zostały dookreślone w ust. 7.
7. Wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 uPzp nie może powodować kosztów po stronie Zamawiającego. Jeżeli wadium będzie powodowało koszty po stronie Zamawiającego, to Zamawiający zwolni wadium pomniejszone o te koszty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać ofertę, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał
umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem
był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę.
Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno:
(a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;
(b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie;
(c) precyzować zakres umocowania;
(d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania
wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
(e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną Ofertę,
jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi;
Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób wiążący prawnie wszystkich
Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone
pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie
ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla
mocodawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie zobowiązań. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o
których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W
odniesieniu do warunków doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 455 uPzp z dnia 11.09.2019r. i wymagają dla swojej
ważności zachowania formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych, w rozumieniu art. 455 ust. 1 pkt
1) uPzp, postanowień zawartej um. w stosunku do treści oferty w zakresie przewidzianym w §18 ust. 8 w załączniku nr 5 do SWZ "wzór umowy".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/930980

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dostawa Hakowca nastąpi nie później niż w ciągu 210 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
Wykonywanie Serwisów nie przekroczy 24 miesięcy, licząc od daty dokonania odbioru Hakowca w sposób opisany w §2 ust.8/ust.10.
Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej (cena brutto) podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu
roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.