eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wody mineralnej dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku



Og³oszenie z dnia 2024-05-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wody mineralnej dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: Politechnika Warszawska, PL. Politechniki 1, 00-661 Warszawa

1.5.8.) Numer faksu: Filia w P³ocku, ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, REGON: 000001554-00020, tel. (24) 36-72-221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.plock@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wody mineralnej dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6569e265-1821-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00334731

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025337/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.123 Dostawa wody mineralnej dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.8 Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust.
2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania
przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10.9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
10.10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
10.11. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym
postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
10.12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO – W CELU ZWI¡ZANYM Z
POWY¯SZYM POSTÊPOWANIEM
22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w zwi±zku z zapewnieniem stosowania rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
22.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa,
22.1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Warszawskiej mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail:
iod@pw.edu.pl,
22.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z powy¿szym
postêpowaniem,
22.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 lub 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustawa
Pzp”,
22.1.5. Administrator bêdzie przetwarzaæ dane osobowego w zakresie procedury maj±cej na celu wy³onienie wykonawcy, a w
efekcie zawarcia umowy, moc± której zostanie udzielone zamówienie publiczne. Oznacza to, ¿e danymi chronionymi w zakresie
procedury udzielania zamówienia bêd± wszelkie dane osobowe znajduj±ce siê w ofertach i wszelkich innych dokumentach sk³adanych w toku prowadzonego postêpowania przez wykonawcê. Powy¿sze dotyczy danych osobowych tylko osób fizycznych,
takich jak: dane osobowe samych wykonawców sk³adaj±cych ofertê, w tym konsorcjantów, podwykonawców, osób trzecich
udostêpniaj±cych swój potencja³, ich pe³nomocników, pracowników, itp.,
22.1.6. jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e
wystarczaj±ce bêdzie wskazanie jedynie tych danych, których Zamawiaj±cy wyra¼nie ¿±da lub tych, które wprost potwierdzaj±
spe³nienie wymagañ przez wykonawcê,
22.1.7. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy;
22.1.8. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy, jednak nie d³u¿ej ni¿ do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z niniejszego
postêpowania i zawartej umowy w wyniku tego postêpowania. Ponadto dane te bêd± archiwizowane zgodnie z rozporz±dzeniem
prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.), bêd±cym aktem
wykonawczym do ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.);
22.1.9. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio
Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
22.1.10. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany oraz nie
bêdzie wykonywane profilowanie Pani/Pana, stosowanie do art. 22 RODO.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w pkt 22 w I Rozdziale SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.261.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Dostawa wody mineralnej dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku”.
Dostawy bêd± realizowane w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku) w godz. od 8:00 do 13:00, w³asnym transportem i na w³asny koszt wykonawcy w terminie nie przekraczaj±cym 5 dni roboczych od daty zamówienia z³o¿onego elektronicznie (e-mail). Ka¿da dostawa bêdzie potwierdzona protoko³em zdawczo-odbiorczym. Wszystkie produkty powinny byæ w oryginalnych opakowaniach, a opakowania w dniu dostawy nie mog± byæ uszkodzone. Wraz z towarem Wykonawca przeka¿e ka¿dorazowo fakturê oraz protokó³ odbioru, który bêdzie zgodny z ilo¶ci± dostarczonej wody mineralnej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert sk³adane na
podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ. O¶wiadczenie to stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia zgodnie z przepisem art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do Rozdzia³u II SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert
sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ. O¶wiadczenie to stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz Oferta stanowi±cy Rozdzia³ II SWZ wype³niony i podpisany przez osobê/-y upe³nomocnion±/-e do reprezentowania Wykonawcy;
2. Formularz cenowy, stanowi±cy Rozdzia³u III SWZ,
3. Pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie tej osoby nie wynika z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy braku podstaw wykluczenia powinien spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie tej osoby nie wynika z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.
Wspólników spó³ki cywilnej obowi±zuj± przepisy dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ustawy Pzp. Wspólnicy spó³ki cywilnej wraz z ofert± z³o¿± stosowne pe³nomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowê spó³ki cywilnej

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w granicach unormowania art.455 ustawy i pod rygorem niewa¿no¶ci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na pi¶mie przedstawi okoliczno¶ci bêd±ce przyczyn± proponowanych zmian.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrze¿eniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych w³a¶ciwo¶ci, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca pos³uguje siê potencja³em podwykonawców);
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê, na realizacjê
z udzia³em podwykonawców, lub na odwrót, z zastrze¿eniem, i¿ podwykonawcy bêd± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci niezbêdne, do realizacji danej czê¶ci zamówienia oraz w³a¶ciwo¶ci, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotycz±cym braku podstaw do wykluczenia z postêpowania;
3) gdy zaistnieje potrzeba zmiany sposobu ¶wiadczenia – na skutek niedostêpno¶ci na rynku produktów wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych produktów lub pojawienia siê na rynku nowych/ulepszonych produktów – zmiana na równowa¿n± lub o lepszych parametrach za cenê nie wy¿sz± ni¿ podana w ofercie, a Zamawiaj±cy wyrazi na to zgodê.
4) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy – je¶li na podstawie odrêbnych przepisów nast±pi± zmiany stawek podatku: w takiej sytuacji stosuje siê stawkê podatku VAT aktualn± na dzieñ wystawienia faktury VAT; nie zmieni siê warto¶æ/cena netto przedmiotu zamówienia tylko jego warto¶æ/cena brutto, która zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów i zacznie obowi±zywaæ nie wcze¶niej ni¿ od dnia wej¶cia ich w ¿ycie, bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu do umowy;
5) w zakresie przedmiotu umowy, w tym sposobu jego wykonania oraz terminów przewidzianych na
realizacjê zobowi±zañ umownych – w przypadku wyst±pienia zmian w obowi±zuj±cych przepisach
prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub
faktycznej Wykonawcy lub Zamawiaj±cego skutkuj±cych niemo¿no¶ci± lub znacznym utrudnieniem w
realizacji przedmiotu umowy;
6) wykonanie zamówienia w okre¶lonym terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego;
7) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy;
8) konieczno¶æ przesuniêcia terminów umownych, je¶li konieczno¶æ ta nast±pi³a na skutek okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy- termin realizacji umowy ulegnie wyd³u¿eniu o czas trwania tych okoliczno¶ci;
9) gdy konieczno¶æ zmiany spowodowana jest okoliczno¶ciami poza kontrol± stron, których dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególno¶ci takich okoliczno¶ci jak zagro¿enie epidemiologiczne, zamieszki, dzia³ania wojenne, akty terroru, zamkniêcie granic, rz±dowe ograniczenia miêdzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, klêski ¿ywio³owe, inne zdarzenia losowe tj. okoliczno¶ci o charakterze tzw. si³y wy¿szej. W czasie trwania si³y wy¿szej Sprzedawca odpowiada za wykonanie Umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego. Sprzedawca do³o¿y wszelkich starañ , aby pomimo istnienia si³y wy¿szej zapewniæ ci±g³o¶æ dostaw wszystkich produktów na bie¿±co i zgodnie ze sk³adanymi zamówieniami oraz zobowi±zuje siê informowaæ Zamawiaj±cego niezw³ocznie i na bie¿±co o wszelkich trudno¶ciach zwi±zanych z dostarczeniem zamówionych przez niego produktów;
10) w zakresie okre¶lonych w umowie terminów przewidzianych na wykonanie zobowi±zañ umownych – w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, o jakiej mowa w ust. 9, która uniemo¿liwi wykonanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ umownych lub spowoduje, ¿e ich wykonanie bêdzie musia³o nast±piæ z opó¼nieniem - termin mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas trwania si³y wy¿szej;
Pozosta³e zmiany zawarte s± w § 9 PPU - Rozdzia³ IV SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.