Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00300181/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00304899/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00313728/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00324120/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dzp.agh.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9059ef64-0235-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-130/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299136 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa teczek okazjonalnych na dokumenty AGH4.5.3.) Główny kod CPV: 30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
4.5.5.) Wartość części: 46494 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa teczek osobowych oraz teczek i pudeł do archiwizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
4.5.5.) Wartość części: 321443,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 6 ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli postpowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 15/05/2024 nastąpiła awaria serwisu e-ProPublico- narzędzia do składania ofert oraz służącego do komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Z poziomu dostępu do serwisu przez Zamawiającego, na stronie internetowej wyświetlał się wyłącznie komunikat o błędzie o treści "HTTP Error 500.30 - ANCM In-Process Start Failure", świadczący o awarii serwera dostawcy serwisu.
Zamawiający zgłosił awarię do dostawcy serwisu tj. firmy Datacomp IT Sp. z o.o. o godzinie 7:34, a o godzinie 8:28 otrzymał wiadomość od dostawcy serwisu potwierdzającego awarię z informacją, iż serwis jest obecnie niedostępny i należy przesunąć zaplanowane na dzień 15/05/2024 terminy składania i otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach.
Zamawiający w dn. 15/05/2024 o godzinie 8:51, tj. przed upływem terminu składania ofert, ogłosił zmiany ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia o zmianie ogłoszenia 2024/BZP 00324120) w postępowaniu przetargowym prowadzonym pn. Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/24, przedłużając termin składania ofert i próbek w prowadzonym postępowaniu z dnia 15/05/2024 godz.09:00 na dzień 17/05/2024 godz.09:00, oraz otwarcia ofert z dn. 15/05/2024 godz. 10:00 na dzień 17/05/2024 godz.10:00. Informacja o zmianie ogłoszenia oraz powiadomienie o zmianie terminu składania ofert, próbek i otwarcia ofert, zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego, będącą jednocześnie stroną prowadzonego postępowania, działającą pod adresem www.dzp.agh.edu.pl. Zamawiający dokonał w/w czynności przed upływem terminu składania ofert, jednakże z uwagi na awarię serwisu e-ProPublico, Zamawiający nie mógł dokonać aktualizacji terminów na platformie.
Zamawiający o godzinie 11:13 otrzymał systemową wiadomość o zakończeniu awarii, i o godzinie 11:14 dokonał aktualizacji danych na platformie polegających na zmianie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 17/05/2024.
Zamawiający zwrócił się do dostawcy serwisu o udzielenie informacji, czy w okresie awarii mogło dojść do automatycznego otwarcia ofert. Z informacji uzyskanych od dostawcy serwisu Datacomp IT
Sp. z o.o. wynika, iż doszło do otwarcia ofert i w czasie od usunięcia awarii do aktualizacji godzin składania i otwarcia ofert na platformie e-ProPublico, to jest od godziny 10:52 (zgodnie z załączonym pismem wyjaśniającym dostawcy serwisu) do godziny 11:14 oferty złożone w postępowaniu nie były zaszyfrowane. Zamawiający nie zapoznał się z treścią złożonych ofert, nie jest jednak w stanie wykluczyć, że wykonawcy biorący udział w postępowaniu zapoznali się z ofertami innych wykonawców. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, że otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, mającą charakter jednorazowy i ze swej natury nie może być ponowione w postępowaniu. Tym samym przedwczesne, automatyczne otwarcie ofert stanowi w ocenie Zamawiającego niemożliwą do usunięcia wadę postępowania, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej Zamawiającego pismo wyjaśniające od dostawcy serwisu firmy Datacomp IT sp. z o.o. stanowiące poświadczenie wystąpienia przerwy w funkcjonowaniu platformy e-ProPublico w dniu 15/05/2024.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 6 ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli postpowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 15/05/2024 nastąpiła awaria serwisu e-ProPublico- narzędzia do składania ofert oraz służącego do komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Z poziomu dostępu do serwisu przez Zamawiającego, na stronie internetowej wyświetlał się wyłącznie komunikat o błędzie o treści "HTTP Error 500.30 - ANCM In-Process Start Failure", świadczący o awarii serwera dostawcy serwisu.
Zamawiający zgłosił awarię do dostawcy serwisu tj. firmy Datacomp IT Sp. z o.o. o godzinie 7:34, a o godzinie 8:28 otrzymał wiadomość od dostawcy serwisu potwierdzającego awarię z informacją, iż serwis jest obecnie niedostępny i należy przesunąć zaplanowane na dzień 15/05/2024 terminy składania i otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach.
Zamawiający w dn. 15/05/2024 o godzinie 8:51, tj. przed upływem terminu składania ofert, ogłosił zmiany ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia o zmianie ogłoszenia 2024/BZP 00324120) w postępowaniu przetargowym prowadzonym pn. Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/24, przedłużając termin składania ofert i próbek w prowadzonym postępowaniu z dnia 15/05/2024 godz.09:00 na dzień 17/05/2024 godz.09:00, oraz otwarcia ofert z dn. 15/05/2024 godz. 10:00 na dzień 17/05/2024 godz.10:00. Informacja o zmianie ogłoszenia oraz powiadomienie o zmianie terminu składania ofert, próbek i otwarcia ofert, zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego, będącą jednocześnie stroną prowadzonego postępowania, działającą pod adresem www.dzp.agh.edu.pl. Zamawiający dokonał w/w czynności przed upływem terminu składania ofert, jednakże z uwagi na awarię serwisu e-ProPublico, Zamawiający nie mógł dokonać aktualizacji terminów na platformie.
Zamawiający o godzinie 11:13 otrzymał systemową wiadomość o zakończeniu awarii, i o godzinie 11:14 dokonał aktualizacji danych na platformie polegających na zmianie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 17/05/2024.
Zamawiający zwrócił się do dostawcy serwisu o udzielenie informacji, czy w okresie awarii mogło dojść do automatycznego otwarcia ofert. Z informacji uzyskanych od dostawcy serwisu Datacomp IT
Sp. z o.o. wynika, iż doszło do otwarcia ofert i w czasie od usunięcia awarii do aktualizacji godzin składania i otwarcia ofert na platformie e-ProPublico, to jest od godziny 10:52 (zgodnie z załączonym pismem wyjaśniającym dostawcy serwisu) do godziny 11:14 oferty złożone w postępowaniu nie były zaszyfrowane. Zamawiający nie zapoznał się z treścią złożonych ofert, nie jest jednak w stanie wykluczyć, że wykonawcy biorący udział w postępowaniu zapoznali się z ofertami innych wykonawców. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, że otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, mającą charakter jednorazowy i ze swej natury nie może być ponowione w postępowaniu. Tym samym przedwczesne, automatyczne otwarcie ofert stanowi w ocenie Zamawiającego niemożliwą do usunięcia wadę postępowania, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej Zamawiającego pismo wyjaśniające od dostawcy serwisu firmy Datacomp IT sp. z o.o. stanowiące poświadczenie wystąpienia przerwy w funkcjonowaniu platformy e-ProPublico w dniu 15/05/2024.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.