eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/24



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dzp.agh.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9059ef64-0235-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-130/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299136 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa teczek okazjonalnych na dokumenty AGH

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

4.5.5.) Wartość części: 46494 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa teczek osobowych oraz teczek i pudeł do archiwizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

4.5.5.) Wartość części: 321443,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 6 ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli postpowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 15/05/2024 nastąpiła awaria serwisu e-ProPublico- narzędzia do składania ofert oraz służącego do komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Z poziomu dostępu do serwisu przez Zamawiającego, na stronie internetowej wyświetlał się wyłącznie komunikat o błędzie o treści "HTTP Error 500.30 - ANCM In-Process Start Failure", świadczący o awarii serwera dostawcy serwisu.
Zamawiający zgłosił awarię do dostawcy serwisu tj. firmy Datacomp IT Sp. z o.o. o godzinie 7:34, a o godzinie 8:28 otrzymał wiadomość od dostawcy serwisu potwierdzającego awarię z informacją, iż serwis jest obecnie niedostępny i należy przesunąć zaplanowane na dzień 15/05/2024 terminy składania i otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach.
Zamawiający w dn. 15/05/2024 o godzinie 8:51, tj. przed upływem terminu składania ofert, ogłosił zmiany ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia o zmianie ogłoszenia 2024/BZP 00324120) w postępowaniu przetargowym prowadzonym pn. Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/24, przedłużając termin składania ofert i próbek w prowadzonym postępowaniu z dnia 15/05/2024 godz.09:00 na dzień 17/05/2024 godz.09:00, oraz otwarcia ofert z dn. 15/05/2024 godz. 10:00 na dzień 17/05/2024 godz.10:00. Informacja o zmianie ogłoszenia oraz powiadomienie o zmianie terminu składania ofert, próbek i otwarcia ofert, zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego, będącą jednocześnie stroną prowadzonego postępowania, działającą pod adresem www.dzp.agh.edu.pl. Zamawiający dokonał w/w czynności przed upływem terminu składania ofert, jednakże z uwagi na awarię serwisu e-ProPublico, Zamawiający nie mógł dokonać aktualizacji terminów na platformie.
Zamawiający o godzinie 11:13 otrzymał systemową wiadomość o zakończeniu awarii, i o godzinie 11:14 dokonał aktualizacji danych na platformie polegających na zmianie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 17/05/2024.
Zamawiający zwrócił się do dostawcy serwisu o udzielenie informacji, czy w okresie awarii mogło dojść do automatycznego otwarcia ofert. Z informacji uzyskanych od dostawcy serwisu Datacomp IT
Sp. z o.o. wynika, iż doszło do otwarcia ofert i w czasie od usunięcia awarii do aktualizacji godzin składania i otwarcia ofert na platformie e-ProPublico, to jest od godziny 10:52 (zgodnie z załączonym pismem wyjaśniającym dostawcy serwisu) do godziny 11:14 oferty złożone w postępowaniu nie były zaszyfrowane. Zamawiający nie zapoznał się z treścią złożonych ofert, nie jest jednak w stanie wykluczyć, że wykonawcy biorący udział w postępowaniu zapoznali się z ofertami innych wykonawców. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, że otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, mającą charakter jednorazowy i ze swej natury nie może być ponowione w postępowaniu. Tym samym przedwczesne, automatyczne otwarcie ofert stanowi w ocenie Zamawiającego niemożliwą do usunięcia wadę postępowania, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej Zamawiającego pismo wyjaśniające od dostawcy serwisu firmy Datacomp IT sp. z o.o. stanowiące poświadczenie wystąpienia przerwy w funkcjonowaniu platformy e-ProPublico w dniu 15/05/2024.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 6 ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli postpowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 15/05/2024 nastąpiła awaria serwisu e-ProPublico- narzędzia do składania ofert oraz służącego do komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Z poziomu dostępu do serwisu przez Zamawiającego, na stronie internetowej wyświetlał się wyłącznie komunikat o błędzie o treści "HTTP Error 500.30 - ANCM In-Process Start Failure", świadczący o awarii serwera dostawcy serwisu.
Zamawiający zgłosił awarię do dostawcy serwisu tj. firmy Datacomp IT Sp. z o.o. o godzinie 7:34, a o godzinie 8:28 otrzymał wiadomość od dostawcy serwisu potwierdzającego awarię z informacją, iż serwis jest obecnie niedostępny i należy przesunąć zaplanowane na dzień 15/05/2024 terminy składania i otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach.
Zamawiający w dn. 15/05/2024 o godzinie 8:51, tj. przed upływem terminu składania ofert, ogłosił zmiany ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia o zmianie ogłoszenia 2024/BZP 00324120) w postępowaniu przetargowym prowadzonym pn. Dostawa teczek okazjonalnych (1) oraz teczek osobowych, teczek i pudeł do archiwizacji (2) dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-130/24, przedłużając termin składania ofert i próbek w prowadzonym postępowaniu z dnia 15/05/2024 godz.09:00 na dzień 17/05/2024 godz.09:00, oraz otwarcia ofert z dn. 15/05/2024 godz. 10:00 na dzień 17/05/2024 godz.10:00. Informacja o zmianie ogłoszenia oraz powiadomienie o zmianie terminu składania ofert, próbek i otwarcia ofert, zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego, będącą jednocześnie stroną prowadzonego postępowania, działającą pod adresem www.dzp.agh.edu.pl. Zamawiający dokonał w/w czynności przed upływem terminu składania ofert, jednakże z uwagi na awarię serwisu e-ProPublico, Zamawiający nie mógł dokonać aktualizacji terminów na platformie.
Zamawiający o godzinie 11:13 otrzymał systemową wiadomość o zakończeniu awarii, i o godzinie 11:14 dokonał aktualizacji danych na platformie polegających na zmianie terminu składania i otwarcia ofert na dzień 17/05/2024.
Zamawiający zwrócił się do dostawcy serwisu o udzielenie informacji, czy w okresie awarii mogło dojść do automatycznego otwarcia ofert. Z informacji uzyskanych od dostawcy serwisu Datacomp IT
Sp. z o.o. wynika, iż doszło do otwarcia ofert i w czasie od usunięcia awarii do aktualizacji godzin składania i otwarcia ofert na platformie e-ProPublico, to jest od godziny 10:52 (zgodnie z załączonym pismem wyjaśniającym dostawcy serwisu) do godziny 11:14 oferty złożone w postępowaniu nie były zaszyfrowane. Zamawiający nie zapoznał się z treścią złożonych ofert, nie jest jednak w stanie wykluczyć, że wykonawcy biorący udział w postępowaniu zapoznali się z ofertami innych wykonawców. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, że otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, mającą charakter jednorazowy i ze swej natury nie może być ponowione w postępowaniu. Tym samym przedwczesne, automatyczne otwarcie ofert stanowi w ocenie Zamawiającego niemożliwą do usunięcia wadę postępowania, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej Zamawiającego pismo wyjaśniające od dostawcy serwisu firmy Datacomp IT sp. z o.o. stanowiące poświadczenie wystąpienia przerwy w funkcjonowaniu platformy e-ProPublico w dniu 15/05/2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.