eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb93d58b-e29d-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037319/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1333655,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych” w Przemęcie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 1 i 3.
3.2. Przedmiotowa inwestycja ma na celu przebudowę i zmianę sposobu użytkowania lokalu usługowego znajdującego się na parterze budynku na salę audiowizualną oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie dostępności oraz wykonanie sanitariatów przystosowanych do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Istniejącą salę sprzedaży planuje się przekształcić w salę audiowizualną wyposażoną w system wirtualnej strzelnicy oraz sprzęty multimedialne takie jak projektor, ekran, wirtualna tablica wraz z zapleczem w postaci aneksu bufetowego oraz miejscem na przechowywanie zapasowych stołów i krzeseł. Przewidziano opcję podziału sali na dwie mniejsze części ścianą mobilną. W miejscu jednego sanitariatu i zaplecza sali sprzedaży przewidziano zmiany podziałów pomieszczeń w celu wydzielenia sanitariatów damskiego i męskiego przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przewidziano również dodatkowe pomieszczenie gospodarczo magazynowe. W związku z przebudową planuje się zainstalowanie na dachu elementów technicznych związanych z instalacją wentylacji mechanicznej oraz wykonanie otworów nawiewno wywiewnych w ścianie szczytowej budynku. Ogrzewanie pracowni audiowizualnej za pomocą klimatyzatorów. W związku z koniecznością zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych przewidziano przebudowę schodów zewnętrznych i całego tarasu wejściowego, oraz budowę pochylni dla niepełnosprawnych. W związku
z powyższym schody przy planowanej pochylni muszą zostać przebudowane
z zachowaniem ich szerokości minimalnej 120 cm.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje remont tarasu budynku usługowo - oświatowego w Przemęcie.
3.4. Przedmiotem zamówienia jest również remont i termomodernizacja ścian elewacyjnych budynku usługowo-oświatowego w Przemęcie.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: SP STRUKTURA INWESTYCJE BUDOWLANE Sp. z o.o., ul. Przestrzenna 48/1, 50-533 Wrocław - Załącznik nr 9 do SWZ.
3.6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokonanie wszystkich wymaganych zgłoszeń/ odbiorów przez odpowiednie jednostki organizacyjne/ służby (np. sanepid, straż pożarna, kominiarz) w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem inwestycji wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie ze stosownymi załącznikami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane (w tym świadectwo energetyczne).
3.9.Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż wirtualnej strzelnicy wraz z kompletnym wyposażeniem i zestawem startowym materiałów eksploatacyjnych, w tym również montaż elementów sytemu wirtualnej strzelnicy oraz jego uruchomienie, konfiguracja, oraz przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi oraz eksploatacji urządzeń i sprzętu, składającego się na kompletny zestaw strzelecki wirtualnej strzelnicy.
3.10. System multimedialny i laserowe stymulatory broni wchodzące w skład wirtualnej strzelnicy muszą spełniać poniższe warunki:
• posiadać dokument - Deklarację zgodności CE dla wyrobu wprowadzanego lub udostępnianego na rynku Europejskiego Obrotu Gospodarczego potwierdzając zgodność wyrobu z wymaganiami zawartymi w przepisach dyrektywy Nowego Podejścia w zakresach dyrektyw odpowiadających konstrukcji wyrobu.
• posiadać dokument – Certyfikat zgodności przedmiotowego wyrobu wydany przez organizację posiadającą status jednostki certyfikującej wyroby akredytowanej w odniesieniu do normy PN-EN ISO/IEC 17065.
3.11. Szczegółowe wymagania dotyczące systemu wirtualnej strzelnicy określono w załączniku nr 9 do SWZ.
3.12. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie prac na elewacji budynku i w samym budynku, w którym znajdują się lokale handlowe i Zespół Szkół w Przemęcie, zatem roboty budowlane należy prowadzić w sposób uwzględniający konieczność zachowania bezpieczeństwa osób przebywających na zewnątrz i wewnątrz budynku oraz zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Zespołu Szkół w Przemęcie i ciągłość działalności handlowej lokali znajdujących się na parterze obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
3.13. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich ewentualnych badań i poniesienie kosztów z tym związanych oraz sporządzenie projektu organizacji ruchu oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

38652100-1 - Projektory

38636100-3 - Lasery

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1894772,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1894772,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Białasik Sławomir Zakład Budownictwa Ogólnego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971641644

7.3.3) Ulica: Lniana

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1894772,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.