eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › "Modernizacja nawierzchni dróg i chodników - naprawa uszkodzonej nawierzchni drogi powiatowej nr 1652 O w miejscowości Siedlec"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja nawierzchni dróg i chodników - naprawa uszkodzonej nawierzchni drogi powiatowej nr 1652 O w miejscowości Siedlec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774085065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spnysa.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja nawierzchni dróg i chodników - naprawa uszkodzonej nawierzchni drogi powiatowej nr 1652 O w miejscowości Siedlec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b901b70d-fca3-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012186/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja nawierzchni dróg i chodników- naprawa uszkodzonej drogi powiatowej nr 1652 O w miejscowości Siedlec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.7.2024.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48831,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja nawierzchni dróg i chodników - Naprawa uszkodzonej nawierzchni drogi powiatowej nr 1652 O
w miejscowości Siedlec” na długości 100,0 m
Zakres robót:
- roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej (frezowanie korekcyjne) na powierzchni 45,0 m2,
- mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (beton, kostka) na powierzchni 45,0 m2,
- mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm na powierzchni 200,0 m2,
- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na powierzchni 900,0 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym- średnia grubości 3,5 cm w ilości 39,375 t,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 3cm ANALOGIA SMA 16 JENA na powierzchni 450,0 m2,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa- za każdy dalszy 1cm grubości po zagęszczeniu dodatek za dalsze 3 cm grubości SMA 16 JENA , krotność = 3 na powierzchni 450,0 m2,
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia- grubość po zagęszczeniu 7cm ANALOGIA pobocza utwardzone mieszanką kruszyw łamanych 0-31,5 mm na powierzchni 200,0 m2,
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego- warstwa górna z tłucznia- każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu dodatek za dalsze 3 cm - krotność = 3 na powierzchni 200,0 m2,

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót, który stanowi podstawę do wyceny robót.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) przedmiar robót,
2) STWiOR,

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt czasowej organizacji ruchu i uzyska jego zatwierdzenie przez właściwy organ.
3) Roboty na w/w zadaniu realizowane - na podstawie art. 29 ustawy Prawo budowlane.
4) Wykonawca opracuje harmonogram finansowo - rzeczowy robót,
5) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
6) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
7) Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych
w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,
8) Koszty utylizacji ziemi i gruzu na składowisku odpadów należy udokumentować poprzez przedłożenie inspektorowi nadzoru lub przedstawicielowi Zamawiającego kopii faktur lub innych dokumentów (oryginały do wglądu).
W przypadku braku udokumentowania utylizacji ziemi i gruzu z wykopu Wykonawca otrzyma zapłatę za wywóz ziemi
i gruzu na odległość do 1,0 km bez kosztów utylizacji.
9) Wykonawca zastosuje wszelkie możliwe środki finansowe tak, aby w toku realizacji przedmiotu umowy nie stwarzać utrudnień dla użytkownika infrastruktury technicznej, obiektów oraz utrudnień w dostępie do drogi publicznej,
z uwzględnieniem czasowych utrudnień wynikających z technologii robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65170,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95169,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65170,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. zo.o., Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557

7.3.3) Ulica: Matejki 1

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65170,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.