eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BRZESKIE CENTRUM MEDYCZNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sergiusza Mossora 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-301

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4446575

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bcmbrzeg.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-ProPublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e156cdf-06c3-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008334/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Dostawa preparatów do stosowania w myjniach- dezynfektorach, myjni obuwia, urządzeniach do mycia aktywną pianą wg załącznika nr 2.1 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do stosowania w myjniach- dezynfektorach, myjni obuwia, urządzeniach do mycia aktywną pianą . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową wraz z parametrami techniczno- użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39525200-0 - Wkłady filtra z tkaniny

4.5.5.) Wartość części: 111319 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów zużywalnych do urządzeń w Lokalnej Sterylizatorni : testy, opakowania, środki do pielęgnacji, środki sterylizacyjne - wg załącznika nr 2.2 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów zużywalnych do urządzeń w Lokalnej Sterylizatorni : testy, opakowania, środki do pielęgnacji, środki sterylizacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową wraz z parametrami techniczno- użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.2 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 265150 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Dostawa akcesoriów zużywalnych do Stacji Uzdatniania Wody w Lokalnej Sterylizatorni - - wg załącznika nr 2.3 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów zużywalnych do Stacji Uzdatniania Wody w Lokalnej Sterylizatorni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową wraz z parametrami techniczno- użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.3 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39525200-0 - Wkłady filtra z tkaniny

4.5.5.) Wartość części: 26011 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Dostawa testów biologicznych do pary- wg załącznika nr 2.4 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów biologicznych do pary-, stanowi Załącznik nr 2.4 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 23994 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Dostawa akcesoriów do sterylizacji niskotemperaturowej- wg załącznika nr 2.5 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do sterylizacji niskotemperaturowej, stanowi Załącznik nr 2.5 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 65682 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Dostawa preparatów do konserwacji i pielęgnacji systemów napędowych - wg załącznika nr 2.6 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do konserwacji i pielęgnacji systemów napędowych.j, stanowi Załącznik nr 2.6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 10455 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.