Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307657/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00317734/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BRZESKIE CENTRUM MEDYCZNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sergiusza Mossora 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-301
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4446575
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bcmbrzeg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e156cdf-06c3-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008334/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Dostawa preparatów do stosowania w myjniach- dezynfektorach, myjni obuwia, urządzeniach do mycia aktywną pianą wg załącznika nr 2.1 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do stosowania w myjniach- dezynfektorach, myjni obuwia, urządzeniach do mycia aktywną pianą . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową wraz z parametrami techniczno- użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39525200-0 - Wkłady filtra z tkaniny
4.5.5.) Wartość części: 111319 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów zużywalnych do urządzeń w Lokalnej Sterylizatorni : testy, opakowania, środki do pielęgnacji, środki sterylizacyjne - wg załącznika nr 2.2 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów zużywalnych do urządzeń w Lokalnej Sterylizatorni : testy, opakowania, środki do pielęgnacji, środki sterylizacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową wraz z parametrami techniczno- użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.2 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 265150 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Dostawa akcesoriów zużywalnych do Stacji Uzdatniania Wody w Lokalnej Sterylizatorni - - wg załącznika nr 2.3 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów zużywalnych do Stacji Uzdatniania Wody w Lokalnej Sterylizatorni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową wraz z parametrami techniczno- użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.3 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39525200-0 - Wkłady filtra z tkaniny
4.5.5.) Wartość części: 26011 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Dostawa testów biologicznych do pary- wg załącznika nr 2.4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów biologicznych do pary-, stanowi Załącznik nr 2.4 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 23994 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Dostawa akcesoriów do sterylizacji niskotemperaturowej- wg załącznika nr 2.5 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do sterylizacji niskotemperaturowej, stanowi Załącznik nr 2.5 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 65682 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - Dostawa preparatów do konserwacji i pielęgnacji systemów napędowych - wg załącznika nr 2.6 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do konserwacji i pielęgnacji systemów napędowych.j, stanowi Załącznik nr 2.6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 10455 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ostatnim dniu składania ofert tj. 15.05.2024r. w godzinach nocnych uległa awarii platforma https://e-ProPublico.pl/- na której było prowadzone ww. postępowanie. Informację o przywróceniu poprawnie działającego systemu ProPublico Zamawiający otrzymał o godzinie 11.04. Z tego powodu przyjmujemy, że Wykonawcy nie mogli złożyć ofert za pośrednictwem Platformy w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.05.2024 do godz. 9:30., oraz Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu: 15.05.2024 o godz. 10:00.
W zaistniałej sytuacji stwierdzamy, że potencjalni Wykonawcy, którzy chcieli złożyć oferty nie mieli takiej możliwości z powodu awarii platformy. Zamawiający uznał za konieczne unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- REMONT DREWNIANEJ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU przy ul. Bolesława Chrobrego 31, 49-300 Brzeg
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu" - trzy części
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Przebudowa bud. dawnego Gimnazjum Piastowskiego w Brzegu wraz z adaptacją na cele muzealne i zagosp. terenu dla Muzeum Dziedzictwa i Kultury Kresów. Wyłonienie Inwestora zastępczego dla etapu I
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"- II postępowanie.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków dezynfekcyjnych - powtórka
- Dostawa środków czystości i dezynfekcji
- Dostawa sprzętu jednorazowego
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.