eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa kompleksu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Buchałów w gminie Świdnica.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Buchałów w gminie Świdnica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 38

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadsw@swidnica.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/886830

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Buchałów w gminie Świdnica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2f3b9e4-c985-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030925/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kompleksu turystyczno rekreacyjnego w Buchałowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101739

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1909271,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu turystyczno-rekreacyjnego na działkach nr 117/6, 121, 122/2, 122/4, 127/3, 118 położonych w miejscowości Buchałów wzdłuż drogi powiatowej nr 1181F łączącej miejscowość Buchałów z miejscowościami: Letnica, Słone i Świdnica.
Inwestycja obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego i skateparku, placu zabaw dla dzieci, siłowni plenerowej, miejsc postojowy, komunikacji wewnętrznej, odgrodzenia i oświetlenia terenu oraz rozbiórkę istniejącego zbiornika wodnego i rozbiórkę asfaltowego boiska, likwidację rowu i budowę połączenia rowu kanałem zamkniętym, przebudowę kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku numer 9 do SWZ – dokumentacja projektowa.
UWAGA: Załączone przedmiary robót służą wyłącznie jako elementem pomocniczym, nie powinien być podstawą wyceny robót.
Odbiory, rozliczenia i płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia będą odbywały się na zasadach określonych w umowie.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie.
Nazwy i kody dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane (kod główny);
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń;
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw;
441121009 Wiaty;
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw.
3.2. Zamawiający informuje, iż w niniejszym zamówieniu przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Określenie rodzaju, maksymalnej wartości i okoliczności skorzystania z opcji określa dokumentacja projektowa - zakres opcji zawarta w załączniku nr 10 do SWZ i wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
Podanie przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ) ceny ryczałtowej brutto w zakresie opcji przekraczającej 15% ceny ryczałtowej brutto za zakres podstawowy skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku nie podania w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SWZ) żadnej informacji dotyczącej ceny ryczałtowej brutto w zakresie opcji, lub podanie wartości „0”, „-” lub „nie dotyczy” lub informacji o równoważnym znaczeniu Zamawiający uzna że Wykonawca nie wykona zakresu opcji.
3.3. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest województwo lubuskie, powiat zielonogórski, gmina Świdnica, miejscowość Buchałów.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zgodnie z art. 91 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający informuje, iż nie dokonał podziału zamówienia na części zamówienia. Podział na części jest w tym przypadku nieadekwatny i celowy oraz technicznie nieuzasadniony. Podział zamówienia na części z możliwością składania ofert częściowych i zawarcia z różnymi Wykonawcami kilku umów powodowałoby potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz dochodzeniu roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi. Ponadto podział taki wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi w prowadzonym procesie inwestycyjnym (skoordynowanie w tym samym czasie rożnych działań, prowadzonych na tym samym terenie przez różnych Wykonawców).
Powierzenie realizacji przedmiotowego zamówienia jednemu Wykonawcy będzie miało przełożenie na ilość analiz, dokumentów, poleceń, zawiadomień, konsultacji, uzgodnień itp., jakie zostaną poczynione celem osiągnięcia zamierzonych efektów, w stopniu ograniczającym ryzyko występowania konfliktów, sporów czy opóźnień.
Uwzględniając całokształt okoliczności sprawy, należy stwierdzić wreszcie, że podzielenie przedmiotowego zamówienia na części i powierzenie zadania kilku różnym wykonawcom wymagałoby poniesienia niewspółmiernych nakładów pracy oraz skoordynowania działań, co znacząco wydłużyłoby procedurę, wpłynęłoby na poniesienie większych kosztów przez Zamawiającego i znacząco utrudniłoby realizację inwestycji.
Nadto warunki udziału w niniejszym postępowaniu określone zostały jako minimalne poziomy zdolności możliwe do spełnienia przez wykonawców z sektora MŚP, a zatem zaniechanie podziału zamówienia na części nie uniemożliwia ani nie utrudnia ubiegania się o zamówienie tym wykonawcom.
Zasadnym jest więc zarówno proceduralnie, organizacyjnie jak i funkcjonalnie, aby realizacja niniejszego zamówienia została wykonana w ramach umowy z jednym Wykonawcą.
3.5. Realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obwiązującym zasadom techniczno-budowlanym i prawnym, dotyczącym technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
3.6. Przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm., dalej: „ustawa Prawo budowlane”) i przepisach o wyrobach budowlanych, a także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej załączonej do SWZ.
3.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
3.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu robót budowlanych, ponieważ wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Obowiązki i uprawnienia Zamawiającego i Wykonawcy związane z ww. wymogiem zostały określone we Wzorze Umowy, który stanowi załącznik do SWZ. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne, transportowe i sprzętowe.
3.9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
3.10. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
3.11. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
3.12. Budowa kompleksu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Buchałów w gminie Świdnica jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Programu Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

44112100-9 - Wiaty

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4054116,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IR-BUD Realizaje Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252199962

7.3.3) Ulica: Warszawska 87

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Budowa kompleksu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Buchałów w gminie Świdnica jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 11 miesiące od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.