eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kisielice › Przebudowa nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kisielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f201aff7-fe36-11ee-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f201aff7-fe36-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053655/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293560

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2531343,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest robota budowlana pn. Przebudowa nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap I.
2. Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład. Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamawiający wystąpił do instytucji dotującej BGK z wnioskiem o korektę zakresu inwestycji, w związku z powyższym postępowanie zostanie rozstrzygnięte po uzyskaniu odpowiedzi na złożony wniosek o korekty zakresu.
4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni drogi w Kisielicach ul. Zagrodowa- etap 1 oraz przebudowa drogi wojewódzkiej nr 522 Górki- Kisielice w obrębie skrzyżowania z drogą gminną 144005N w miejscowości Limża.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze, pomiarowe ziemne,
b) roboty podstawowe- odwodnienie, wykopy, montaż urządzeń sanitarnych
c) poszerzenie jezdni- roboty podstawowe, podbudowy
d) jezdnia- Roboty podstawowe, podbudowy i nawierzchnie
e) zjazdy- Roboty podstawowe w-wy odsączające, podbudowy i nawierzchnie
f) pobocze- nawierzchnie
g) roboty uzupełniające i wykończeniowe
h) należy opracować i zatwierdzić czasową organizację ruchu (na czas prowadzenia robót w pasie drogi gminnej oraz drogi wojewódzkiej 522)
i) złożenie wniosku na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 522 - opłata za zajęcie pasa drogowego po stronie wykonawcy.
j) dokumentacja powykonawcza w wersji papierowej, w wersji elektronicznej DXF oraz PDF
k) Wycinkę drzew należy wykonać poza okresem lęgowym tj. od dnia 1 września 2024 r.
Przedmiotową wycinkę należy wykonać zgodnie z decyzją środowiskową nr RRG-OŚ. 6220.7.2023 z dnia 13 lutego 2024 r. Zamawiający posiada Decyzję Starostwa Powiatowego w Iławie zezwalająca na wycinkę drzew w pasie drogi gminnej oraz oczekuje na opinię Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie .
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik do SWZ. Integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia stanowi:
1) STWiORB,
2) Dokumentacja Techniczna – droga gminna,
3) Dokumentacja techniczna- droga wojewódzka,
4) Opinia geotechniczna,
5) Organizacja ruchu – droga gminna,
6) Organizacja ruchu- droga wojewódzka,
7) Przedmiary robót- pomocniczy,
8) korekta pisma znak ZDW.TU/5330/1002/2023
7. Dokumenty załączone należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające. Ewentualne rozbieżności między tymi dokumentami, o ile będą miały miejsce, nie będą stanowiły podstawy do ograniczenia przez Wykonawcę zakresu robót, ani do zmiany sposobu ich wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.