eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03

1.5.8.) Numer faksu: 42 233 80 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/908255

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-681b6f13-ece8-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048305/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim, na działce o nr ewidencyjnym 10, obręb K-11 Konstantynów Łódzki, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki, polegających na:
1.1. modernizacji utwardzeń terenu,
1.2. remoncie wybranych pomieszczeń w budynku treningowo-socjalnym wraz z dachem,
1.3. remoncie posadzki sportowej oraz wierzchniego krycia dachu budynku hali sportowej,
1.4. wykonaniu instalacji elektrycznych w remontowanej hali sportowej z budynkiem treningowo-socjalnym,
1.5. wykonaniu remontu instalacji sanitarnych w budynku hali sportowej z budynkiem treningowo-socjalnym.
2. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.1, obejmuje w szczególności następujące prace realizowane w całości na zewnątrz obiektów budowlanych:
− remont dojść utwardzonych do budynku hali sportowej z budynkiem treningowo-socjalnym,
− wykonanie fragmentu dodatkowego utwardzenia między budynkiem, a bramą budynku niskiego.
3. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.2, obejmuje w szczególności:
a) prace realizowane wewnątrz obiektów budowlanych:
− wymianę wszystkich drzwi, posadzek, odnowienie lub wymianę okładzin ściennych, wykonanie sufitów podwieszanych w budynku treningowo-socjalnym,
b) prace realizowane na zewnątrz obiektów budowlanych:
− remont dachu oraz docieplenie elewacji budynku treningowo-socjalnego: tynki, malowanie na całej wysokości wraz z uzupełnieniem podmurówki,
− modernizację instalacji wentylacji wywiewnej wraz z wykonaniem dodatkowych nawietrzaków z grzałkami.
4. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.3, obejmuje w szczególności:
a) prace realizowane wewnątrz obiektów budowlanych:
- wymianę i modernizację podłogi sportowej wraz z wykonaniem podestu startowego do podnoszenia ciężarów w budynku hali sportowej,
b) prace realizowane na zewnątrz obiektów budowlanych:
- remont wierzchniej warstwy dachu budynku hali sportowej – nie przewiduje się zmian grubości warstwy izolacyjnej.
5. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.4, obejmuje w szczególności:
a) prace realizowane wewnątrz obiektów budowlanych:
- wymianę całej instalacji elektrycznej w części pomieszczeń,
- wymianę instalacji oświetlenia ogólnego w części pomieszczeń,
- wymianę instalacji gniazd wtykowych w części pomieszczeń,
- wymianę kabla zasilającego do rozdzielnicy RZ,
- rozbudowę rozdzielnicy o dodatkowe zabezpieczenie (podstawy bezpiecznikowe) dla instalacji PV.
- wykonanie nowoprojektowanej rozdzielnicy RZ1.1,
b) prace realizowane na zewnątrz obiektów budowlanych:
- wymianę instalacji odgromowej,
- wymianę instalacji uziemiającej,
- budowę instalacji paneli fotowoltaicznych (PV) – projektuje się 94 panele fotowoltaiczne o mocy do 40kW w południowo-zachodniej części terenu zielonego między ul. Plac Wolności a budynkiem hali sportowej.
6. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.5, obejmuje w szczególności następujące prace realizowane w całości na zewnątrz obiektów budowlanych:
- remont instalacji wodociągowej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji;
- remont instalacji kanalizacji sanitarnej w zakresie dwóch remontowanych sanitariatów;
- remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników.
7. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące załącznik nr 10 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.
Uwaga!
Projekt wykonawczy uwzględnia zmianę zakresu prac związanych z modernizacją hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim w stosunku do pierwotnego zgłoszenia robót oraz stanowi uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego.
W celu prawidłowego przygotowania oferty i obliczenia ceny oferty należy brać pod uwagę aktualny zakres realizacji robót budowlanych opisany w Projekcie wykonawczym.
8. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia Wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 6 oraz w STWiORB.
9. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWiORB – Wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWiORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.
10. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją projektową i STWiORB. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub STWiORB i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
12. Wymagania dotyczące dostępności.
Zgodnie z częścią rysunkową Projektu wykonawczego branży architektonicznej (rysunek A.W.3.0 Wykończenia posadzek) należy przewidzieć demontaż istniejącego wykończenia podłogi oraz przygotowanie podłoża pod montaż wykładziny tak, aby poziom wykończonych wszystkich posadzek był na jednej wysokości. Na długości 2,0 m należy zniwelować różnicę między posadzką korytarza budynku treningowo-socjalnego i budynku hali sportowej.
13. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XXI pkt 2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia na okres 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia końcowego odbioru robót.
14. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje materiały lub urządzenia równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45442100-8 - Roboty malarskie

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4132800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4132800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4132800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KEMADA sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826835

7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 3/5

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-562

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. WYKONAWCA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH ENERGOPIK Piotr Ścieszko - kierownik robót elektrycznych oraz wiedza i doświadczenie dot. instalacji fotowoltaicznych, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;
2. Flexfloor s.c. Andrzej Potrzuski, Krzysztof Kolebuk - wiedza i doświadczenie dotyczące montażu podłogi sportowej, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4132800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że niniejsze zadanie inwestycyjne dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach Programu „Sportowa Polska – Program Rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2023”, zwanego dalej „Programem”, zgodnie z Umową o dofinansowanie Nr 2023/0405/0106/SubA/DIS/SP z dnia 24.10.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.