eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Zakładu Aktywności Zawodowej PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Wilsona 6b oraz przy ul. Konfederackiej 13 w Jarosławiu.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Zakładu Aktywności Zawodowej PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Wilsona 6b oraz przy ul. Konfederackiej 13 w Jarosławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650886776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilsona 6a

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni-jaroslaw.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-jaroslaw.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8c478ab-0099-11ef-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnościami.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Zakładu Aktywności Zawodowej PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Wilsona 6b oraz przy ul. Konfederackiej 13 w Jarosławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8c478ab-0099-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach przedsięwzięcia pt. „Termomodernizacja budynku w którym świadczone są usługi społeczne – treningi mieszkaniowe”, realizowanego w ramach Programu „Odporność oraz rozwój ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej” na lata 2022-2025. Program realizuje inwestycję A4.3.1 uwzględnioną w Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/2130-6/945/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 167179,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138846,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku ZAZ w Jarosławiu przy ul. Konfederackiej 13.
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku ZAZ PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Konfederackiej 13 w Jarosławiu.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
− dostawę elementów instalacji fotowoltaicznej,
− montaż urządzeń,
− montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,
− wykonanie testów i dokonanie rozruchu technologicznego instalacji,
− dostarczenie protokołów z pomiarów: 1 i 3-fazowego obwodu niskiego napięcia, skuteczności zerowania, skuteczności ochrony od porażeń, instalacji uziemiającej,
− uruchomienie aplikacji umożliwiającej monitorowanie prac fotowoltaiki,
− przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi,
− opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej zawierającej schematy elektryczne, rysunku techniczne, dane techniczne wbudowanych elementów,
− dostarczenie certyfikatów, atestów, deklaracji właściwości użytkowych, kart produktów (gwarancji producentów urządzeń),
− skompletowanie niezbędnej dokumentacji i złożenie wniosku o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej (PGE),
− pozostałe prace wynikające z dokumentacji technicznej.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do budowy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe.
Prace instalacyjne będą prowadzone w obiekcie czynnym.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja techniczna – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
3) Prace montażowe muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacja techniczną (załącznik nr 1 do SWZ), wytycznymi producenta, wymaganiami norm i instrukcji i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 70313,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku ZAZ w Jarosławiu przy ul. Wilsona 6b.
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku ZAZ PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Wilsona 6b w Jarosławiu.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
− dostawę elementów instalacji fotowoltaicznej,
− montaż urządzeń,
− montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,
− wykonanie testów i dokonanie rozruchu technologicznego instalacji,
− dostarczenie protokołów z pomiarów: 1 i 3-fazowego obwodu niskiego napięcia, skuteczności zerowania, skuteczności ochrony od porażeń, instalacji uziemiającej,
− uruchomienie aplikacji umożliwiającej monitorowanie prac fotowoltaiki,
− przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi,
− opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej zawierającej schematy elektryczne, rysunku techniczne, dane techniczne wbudowanych elementów,
− dostarczenie certyfikatów, atestów, deklaracji właściwości użytkowych, kart produktów (gwarancji producentów urządzeń),
− skompletowanie niezbędnej dokumentacji i złożenie wniosku o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej (PGE),
− pozostałe prace wynikające z dokumentacji technicznej.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do budowy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe.
Prace instalacyjne będą prowadzone w obiekcie czynnym.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja techniczna – załącznik nr 1 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
3) Prace montażowe muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacja techniczną (załącznik nr 1 do SWZ), wytycznymi producenta, wymaganiami norm i instrukcji i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 68533,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58321,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58321,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JB ENERGIA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711776259

7.3.3) Ulica: Chmielowskiego 44C

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58321,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57321,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57321,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JB ENERGIA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711776259

7.3.3) Ulica: Chmielowskiego 44C

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57321,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.