eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie nieruchomościami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-987604c0-ea92-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002188/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Naprawa Klimatyzacji w Hali Targowej ul. Mała 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258718

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.60.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz specyfikacją techniczną. Szczegółowy opis zamówienia określają opracowania stanowiące zał. nr 8 do niniejszej SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. W przypadku zastosowania w dokumentach postępowania (występujących w szczególności w kosztorysach nakładczych/przedmiarach) nazw handlowych materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych co określone przez Zamawiającego.
4. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z:
- dokumentacja projektową, jeżeli dotyczy,
- przedmiarami robót/kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SWZ,
- Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót,
- wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego.
5. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
- prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego;
- stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
- okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane: min. 36 mies.
- odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.);
- odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją;
- odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż;
- odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót;
- przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
6. Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 – Roboty budowlane
45331210-1 instalowanie klimatyzacji
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) i ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
10. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących m.in.: roboty montażowe urządzeń klimatyzacyjnych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
11. Na podstawie art. 95 ust. 2 Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia:
a. Przed rozpoczęciem wykonywania czynności, o których mowa w pkt 10 wykonawca musi przedstawić osobie nadzorującej umowę ze strony Zamawiającego wykaz osób wraz z oświadczeniem, że powyższe osoby są zatrudnione na umowę o pracę.
b. Zamawiający w każdym momencie będzie miał prawo zażądać dokumentów potwierdzających zatrudnianie tych osób na umowę o pracę np.: kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Pzp podwykonawca lub dalszy podwykonawca.
c. Bez przedstawienia dokumentów, o których mowa w pkt 11.1 osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy.
d. Jeżeli pomimo powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, Zamawiającego lub jego przedstawicieli, osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy (stanowiącą załącznik do SWZ) za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez inspektora nadzoru lub przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli
12. Obowiązkowa wizja lokalna (art. 134 ust. 2 pkt 9 ustawy pzp)
12.1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed złożeniem oferty odbył na własny koszt obowiązkową wizję lokalną w miejscu realizacji zamówienia pod adresem ul. Mała 2, Łódź.
12.2. Oferta wykonawcy, który złoży ofertę bez odbycia wizji lokalnej, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
12.3. Celem wizji lokalnej jest wyłącznie zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w miejscu realizacji zamówienia z uwagi na jego specyfikę. Zamawiający umożliwi dokonanie oględzin mających na celu określenie dokładnych ilości i zakresu. Wszelkie wątpliwości dotyczące przedmiotu zamówienia wykonawca formułuje we wniosku o wyjaśnienie treści SWZ i przekazuje za pośrednictwem platformy zakupowej.
12.4. Zamawiający wyznacza terminy wizji lokalnej:
TERMIN 1:
03.04.2024 r. (ŚRODA) W GODZ. 12:00 – 14:00
TERMIN 2:
04.04.2024 r. (CZWARTEK) W GODZ. 12:00 – 14:00
Osoby do kontaktu z wykonawcami:
Agnieszka Leśniewska tel. 798 734 487
Jarosław Kusiak tel. 510 927 350
12.5. W wyznaczonym terminie na miejscu odbywania wizji będzie obecny przedstawiciel zamawiającego, który umożliwi wykonawcom wstęp na teren obiektu.
12.6. Odbycie wizji lokalnej udokumentowane zostanie pisemnym (z własnoręcznym podpisem) oświadczeniem wykonawcy złożonym przedstawicielowi zamawiającego w dniu odbywania wizji. Wzór oświadczenia wykonawcy znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ Obowiązkowa wizja lokalna.
12.7. Zamawiający zaleca wykonawcy przybycie na miejsce z przygotowanym w dwóch egzemplarzach według wzoru zamawiającego oświadczeniem, z których jeden zostanie złożony przedstawicielowi zamawiającego, a na drugim egzemplarzu przedstawiciel zamawiającego potwierdzi wykonawcy odbiór oświadczenia. Wykonawcy, który nie będzie posiadał przygotowanego oświadczenia przedstawiciel zamawiającego udostępni oświadczenie do wypisania na miejscu.
12.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający dopuszcza, aby wizję odbył jeden z wykonawców, którzy złożoną ofertę wspólnie.
12.9. Zebrane przez przedstawiciela zamawiającego oświadczenia potwierdzające odbycie wizji lokalnej i zawierające dane wykonawców będą podstawą do badania i oceny ofert. Oferta złożona przez wykonawcę, którego oświadczenia zamawiający nie będzie posiadał, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285905,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ENERGIAGRATIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 53-238 Wrocław, Ostrowskiego 30 lok. 110 NIP 8943216976 "

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943216976

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.