eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Usługi naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5 t oraz UTB użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - sprawa nr 18/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5 t oraz UTB użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - sprawa nr 18/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=65016906

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5 t oraz UTB użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - sprawa nr 18/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a10d725e-f281-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Naprawa pojazdów ciężarowych, ciężarowo-terenowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących pojazdów o dmc powyżej 3,5 t będących na ewidencji w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami w zakresie przedmiotu zamówienia i w ilościach oraz zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.

►Zakres przedmiotowy zamówienia - typy pojazdów:
STAR 266M
STAR 266M2
STAR 944
JELCZ 862.D43
STAR 15.227LC
STAR 1142
STAR 11422V
IVECO EUROCARGO ML 160E25
STAR 12.220
IVECO TRAKKER AD380 T41W
JELCZ 325
IVECO TRAKKER- AT720T50WT
STAR 1466
JELCZ P662D43
JELCZ 662D
JELCZ 662C
JELCZ P442
STAR 142CJ
STAR 14.225
JELCZ P442.32
STAR 266
STAR 200
URAL 375
STAR A29
STAR 12.227
STAR 660 M2
STAR 660M1
TATRA 815
JELCZ S 662D
ZIŁ 157
JELCZ P662D.35
MERCEDES BENZ ATEGO 1530
FORD TRANSIT FED/430
MERCEDES BENZ SPRINTER ZESZUTA
FORT TRANSIT 350L
MITSUBISHI KAOT L200


►Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. Usługa powinna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego, tj. zleceń napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.
Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie umowy niż 30% wartości brutto kwoty przeznaczonej na realizację danego zadania ogółem za rok 2024/2025.
►Wykonawca zapewnia wszelkie akcesoria, materiały, urządzenia własnym staraniem i na swój koszt. Cena za 1 rbh musi uwzględniać wszystkie elementy składowe związane z wykorzystaniem niezbędnych materiałów, płynów, akcesoriów, narzędzi a także koszt robocizny (nie dotyczy części zamiennych) oraz w przypadku gdy, dotyczy kosztu dojazdu (noclegi itp.) pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź Odbiorcy.

►Zakres wykonania usług naprawy obejmuje:
-wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
-wykonywanie napraw bieżących,
-wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
-utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
-montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
-Wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie, dokumentując przy przedstawieniu kosztorysu źródło oraz cenę pozyskania,
-holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (użytkowników pojazdu) objętych danym zadaniem.

►Warunki realizacji napraw
1) naprawy obejmują naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu w formie pisemnej lub faksowej lub e-mail – wzór druku zlecenia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
2) części zamienne i materiały użyte do napraw muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanych przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie.
3) użytkownik pojazdu (dana jednostka wojskowa) dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. W przypadku, gdy pojazd będzie musiał być holowany z przyczyn niesprawności technicznej, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić holowanie w zaoferowanej cenie (zgodnie z formularzem ofertowym) do miejsca wykonania naprawy z miejsca stacjonowania danej jednostki wojskowej tj. użytkownika pojazdu następująco:
 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;
 Jednostka Wojskowa 1109 – ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz;
 Jednostka Wojskowa 1523 – Skład nr 2 i 3 – ul. Legionów, 86-300 Grudziądz;
 Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz i ul. Dworcowa 6a, 83-134 Grupa;
 Jednostka Wojskowa 3136 – ul. Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno;
 Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;
 83 blp – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz;
 CSWOT – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz.
W cenie 1-rbh Wykonawca nie uwzględnia ceny „holowania” pojazdu – z innych miejsc niż wskazane powyżej.
Wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy: warsztacie, stacji przystosowanej
do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub siedziby użytkownika ponosi Wykonawca. Kwestie logistyczne dojazdu, noclegu itp. Wykonawca organizuje we własnym zakresie i na swój koszt.
4) Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdu do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie Wykonawca potwierdzi na dokumencie jak wyżej – fakt przyjęcia pojazdu do naprawy ze stanem faktycznym paliwa w zbiorniku oraz płynami eksploatacyjnymi w poszczególnych układach funkcjonalnych pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy.
5) Niesprawności i usterki pojazdów /urządzeń/ stwierdzone podczas procesu naprawy, powinny być zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub e-mail, w trybie natychmiastowym, do Zamawiającego w celu podjęcia odpowiednich decyzji pod rygorem odmowy zapłaty tytułem realizacji usługi wykraczającej poza zakres objęty umową.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialno-prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego/ użytkownika/ celem wykonania usługi.
7) przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys zawierający źródło oraz ceny niezbędnych części oraz ustali termin wykonania, a po jego akceptacji przez zamawiającego przystąpi do naprawy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie – każdorazowo poza kolejnością – dotyczy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów /materiałów/.
9) Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48-godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) naprawa danego pojazdu zostanie wykonana w terminie nie dłuższym niż 4-dni robocze licząc
od dnia akceptacji (pisemnej lub elektronicznej) kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego, w dniu przyjęcia pojazdu do naprawy Wykonawca jest zobowiązany określić termin odbioru pojazdu.
W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy pojazdu Wykonawca powiadomi pisemnie lub elektronicznie o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny przedłużenia czasu naprawy i proponowany termin zakończenia naprawy. Wykonawca winien uzyskać w tym zakresie akceptację Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do odmowy naprawy przez Wykonawcę pojazdu,
w przypadku gdy zmiana terminu realizacji usługi nie będzie uzasadniona, wyda się wątpliwa bądź wystąpią okoliczności po stronie Zamawiającego /użytkownika/, które uniemożliwią oczekiwanie na realizację w wydłużonym terminie.
11) Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych
(w przypadku, gdy nimi dysponuje).
13) Naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę.
14) Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych
i materiałów i pozostałych kosztów stanowiących elementy cenotwórcze.
15) Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcy gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na wykonane usługi,
a na zastosowane części zamienne i materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta.
16) Wykonana usługa przez Wykonawcę winna zapewniać wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.

►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest:
1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów zgodnie z dokumentacją technologiczną producenta marki danego pojazdu;
2) dysponować/posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie lub/i posiadającym doświadczenie w przedmiocie zamówienia;
3) dysponować/posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego / Użytkownika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50114200-9 - Usługi w zakresie konserwacji ciężarówek

4.5.5.) Wartość części: 111382,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących pojazdów o dmc powyżej 3,5 t będących na ewidencji w Chełmnie, zgodnie z wymaganiami w zakresie przedmiotu zamówienia i w ilościach oraz zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.

►Zakres przedmiotowy zamówienia - typy pojazdów:
KRAZ 255B
URAL 375
STAR 266
STAR 266 M2
STAR 660 M2
JELCZ 862
JELCZ 325
JELCZ S662D
IVECO TRAKKER-AT720T48WT
STAR 944
STAR 200
JELCZ P662 D.43
JELCZ 662D
JELCZ 442.32
MAN TGM 26.340. 6x6
IVECO DAILY 55S17W TOPOLA
JELCZ C662D.43 MS-20

►Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. Usługa powinna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego, tj. zleceń napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.
Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie umowy niż 30% wartości brutto kwoty przeznaczonej na realizację danego zadania ogółem za rok 2024/2025.
►Wykonawca zapewnia wszelkie akcesoria, materiały, urządzenia własnym staraniem i na swój koszt. Cena za 1 rbh musi uwzględniać wszystkie elementy składowe związane z wykorzystaniem niezbędnych materiałów, płynów, akcesoriów, narzędzi a także koszt robocizny (nie dotyczy części zamiennych) oraz w przypadku gdy, dotyczy kosztu dojazdu (noclegi itp.) pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź Odbiorcy.

►Zakres wykonania usług naprawy obejmuje:
-wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
-wykonywanie napraw bieżących,
-wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
-utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
-montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
-Wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie, dokumentując przy przedstawieniu kosztorysu źródło oraz cenę pozyskania,
-holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (użytkowników pojazdu) objętych danym zadaniem.

►Warunki realizacji napraw
1) naprawy obejmują naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu w formie pisemnej lub faksowej lub e-mail – wzór druku zlecenia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
2) części zamienne i materiały użyte do napraw muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanych przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie.
3) użytkownik pojazdu (dana jednostka wojskowa) dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. W przypadku, gdy pojazd będzie musiał być holowany z przyczyn niesprawności technicznej, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić holowanie w zaoferowanej cenie (zgodnie z formularzem ofertowym) do miejsca wykonania naprawy z miejsca stacjonowania danej jednostki wojskowej tj. użytkownika pojazdu następująco:
 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;
 Jednostka Wojskowa 1109 – ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz;
 Jednostka Wojskowa 1523 – Skład nr 2 i 3 – ul. Legionów, 86-300 Grudziądz;
 Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz i ul. Dworcowa 6a, 83-134 Grupa;
 Jednostka Wojskowa 3136 – ul. Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno;
 Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;
 83 blp – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz;
 CSWOT – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz.
W cenie 1-rbh Wykonawca nie uwzględnia ceny „holowania” pojazdu – z innych miejsc niż wskazane powyżej.
Wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy: warsztacie, stacji przystosowanej
do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub siedziby użytkownika ponosi Wykonawca. Kwestie logistyczne dojazdu, noclegu itp. Wykonawca organizuje we własnym zakresie i na swój koszt.
4) Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdu do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie Wykonawca potwierdzi na dokumencie jak wyżej – fakt przyjęcia pojazdu do naprawy ze stanem faktycznym paliwa w zbiorniku oraz płynami eksploatacyjnymi w poszczególnych układach funkcjonalnych pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy.
5) Niesprawności i usterki pojazdów /urządzeń/ stwierdzone podczas procesu naprawy, powinny być zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub e-mail, w trybie natychmiastowym, do Zamawiającego w celu podjęcia odpowiednich decyzji pod rygorem odmowy zapłaty tytułem realizacji usługi wykraczającej poza zakres objęty umową.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialno-prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego/ użytkownika/ celem wykonania usługi.
7) przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys zawierający źródło oraz ceny niezbędnych części oraz ustali termin wykonania, a po jego akceptacji przez zamawiającego przystąpi do naprawy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie – każdorazowo poza kolejnością – dotyczy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów /materiałów/.
9) Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48-godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) naprawa danego pojazdu zostanie wykonana w terminie nie dłuższym niż 4-dni robocze licząc
od dnia akceptacji (pisemnej lub elektronicznej) kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego, w dniu przyjęcia pojazdu do naprawy Wykonawca jest zobowiązany określić termin odbioru pojazdu.
W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy pojazdu Wykonawca powiadomi pisemnie lub elektronicznie o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny przedłużenia czasu naprawy i proponowany termin zakończenia naprawy. Wykonawca winien uzyskać w tym zakresie akceptację Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do odmowy naprawy przez Wykonawcę pojazdu,
w przypadku gdy zmiana terminu realizacji usługi nie będzie uzasadniona, wyda się wątpliwa bądź wystąpią okoliczności po stronie Zamawiającego /użytkownika/, które uniemożliwią oczekiwanie na realizację w wydłużonym terminie.
11) Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych
(w przypadku, gdy nimi dysponuje).
13) Naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę.
14) Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych
i materiałów i pozostałych kosztów stanowiących elementy cenotwórcze.
15) Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcy gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na wykonane usługi,
a na zastosowane części zamienne i materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta.
16) Wykonana usługa przez Wykonawcę winna zapewniać wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.

►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest:
1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów zgodnie z dokumentacją technologiczną producenta marki danego pojazdu;
2) dysponować/posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie lub/i posiadającym doświadczenie w przedmiocie zamówienia;
3) dysponować/posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego / Użytkownika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50114200-9 - Usługi w zakresie konserwacji ciężarówek

4.5.5.) Wartość części: 116097,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących pojazdów o dmc powyżej 3,5 t będących na ewidencji w Brodnicy, zgodnie z wymaganiami w zakresie przedmiotu zamówienia i w ilościach oraz zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.

►Zakres przedmiotowy zamówienia - typy pojazdów:
STAR 266
STAR 266M2
STAR 944
STAR 200
STAR 744
IVECO EUROCARGO ML 160E25
IVECO D40 40.13WM SANITARNY
JELCZ 662D
JELCZ 325
JELCZ P662 D.43
JELCZ 442.32
JELCZ P 862D.43
FORD TRANSIT FED/430

►Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. Usługa powinna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego, tj. zleceń napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.
Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie umowy niż 30% wartości brutto kwoty przeznaczonej na realizację danego zadania ogółem za rok 2024/2025.
►Wykonawca zapewnia wszelkie akcesoria, materiały, urządzenia własnym staraniem i na swój koszt. Cena za 1 rbh musi uwzględniać wszystkie elementy składowe związane z wykorzystaniem niezbędnych materiałów, płynów, akcesoriów, narzędzi a także koszt robocizny (nie dotyczy części zamiennych) oraz w przypadku gdy, dotyczy kosztu dojazdu (noclegi itp.) pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź Odbiorcy.

►Zakres wykonania usług naprawy obejmuje:
-wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
-wykonywanie napraw bieżących,
-wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
-utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
-montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
-Wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie, dokumentując przy przedstawieniu kosztorysu źródło oraz cenę pozyskania,
-holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (użytkowników pojazdu) objętych danym zadaniem.

►Warunki realizacji napraw
1) naprawy obejmują naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu w formie pisemnej lub faksowej lub e-mail – wzór druku zlecenia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
2) części zamienne i materiały użyte do napraw muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanych przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie.
3) użytkownik pojazdu (dana jednostka wojskowa) dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. W przypadku, gdy pojazd będzie musiał być holowany z przyczyn niesprawności technicznej, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić holowanie w zaoferowanej cenie (zgodnie z formularzem ofertowym) do miejsca wykonania naprawy z miejsca stacjonowania danej jednostki wojskowej tj. użytkownika pojazdu następująco:
 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;
 Jednostka Wojskowa 1109 – ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz;
 Jednostka Wojskowa 1523 – Skład nr 2 i 3 – ul. Legionów, 86-300 Grudziądz;
 Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz i ul. Dworcowa 6a, 83-134 Grupa;
 Jednostka Wojskowa 3136 – ul. Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno;
 Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;
 83 blp – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz;
 CSWOT – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz.
W cenie 1-rbh Wykonawca nie uwzględnia ceny „holowania” pojazdu – z innych miejsc niż wskazane powyżej.
Wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy: warsztacie, stacji przystosowanej
do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub siedziby użytkownika ponosi Wykonawca. Kwestie logistyczne dojazdu, noclegu itp. Wykonawca organizuje we własnym zakresie i na swój koszt.
4) Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdu do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie Wykonawca potwierdzi na dokumencie jak wyżej – fakt przyjęcia pojazdu do naprawy ze stanem faktycznym paliwa w zbiorniku oraz płynami eksploatacyjnymi w poszczególnych układach funkcjonalnych pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy.
5) Niesprawności i usterki pojazdów /urządzeń/ stwierdzone podczas procesu naprawy, powinny być zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub e-mail, w trybie natychmiastowym, do Zamawiającego w celu podjęcia odpowiednich decyzji pod rygorem odmowy zapłaty tytułem realizacji usługi wykraczającej poza zakres objęty umową.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialno-prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego/ użytkownika/ celem wykonania usługi.
7) przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys zawierający źródło oraz ceny niezbędnych części oraz ustali termin wykonania, a po jego akceptacji przez zamawiającego przystąpi do naprawy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie – każdorazowo poza kolejnością – dotyczy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów /materiałów/.
9) Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48-godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) naprawa danego pojazdu zostanie wykonana w terminie nie dłuższym niż 4-dni robocze licząc
od dnia akceptacji (pisemnej lub elektronicznej) kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego, w dniu przyjęcia pojazdu do naprawy Wykonawca jest zobowiązany określić termin odbioru pojazdu.
W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy pojazdu Wykonawca powiadomi pisemnie lub elektronicznie o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny przedłużenia czasu naprawy i proponowany termin zakończenia naprawy. Wykonawca winien uzyskać w tym zakresie akceptację Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do odmowy naprawy przez Wykonawcę pojazdu,
w przypadku gdy zmiana terminu realizacji usługi nie będzie uzasadniona, wyda się wątpliwa bądź wystąpią okoliczności po stronie Zamawiającego /użytkownika/, które uniemożliwią oczekiwanie na realizację w wydłużonym terminie.
11) Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych
(w przypadku, gdy nimi dysponuje).
13) Naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę.
14) Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych
i materiałów i pozostałych kosztów stanowiących elementy cenotwórcze.
15) Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcy gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na wykonane usługi,
a na zastosowane części zamienne i materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta.
16) Wykonana usługa przez Wykonawcę winna zapewniać wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.

►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest:
1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów zgodnie z dokumentacją technologiczną producenta marki danego pojazdu;
2) dysponować/posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie lub/i posiadającym doświadczenie w przedmiocie zamówienia;
3) dysponować/posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego / Użytkownika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50114200-9 - Usługi w zakresie konserwacji ciężarówek

4.5.5.) Wartość części: 23658,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy bieżące UTB na pojazdach pow. 3,5 t wraz z przygotowaniem do dozoru technicznego (część nadwoziowa, specjalistyczna) oraz naprawy bieżące pojazdów o DMC powyżej 3,5 t (część podwoziowa wraz z kabiną) będących w ewidencji w Grudziądzu, Chełmnie i Brodnicy zgodnie z wymaganiami w zakresie przedmiotu zamówienia i w ilościach oraz zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.

►Zakres przedmiotowy zamówienia - typy pojazdów:
KJELCZ 325 Żuraw dużego udźwigu na samochodzie
JELCZ 862 Hiab Żuraw dużego udźwigu na samochodzie
JELCZ 862D.43 z Żurawiem Hiab 855 EP 2003
STAR 660M1 Żuraw średniego udźwigu na samochodzie
URAL 375 Żuraw średniego udźwigu na samochodzie
STAR 266 Żuraw średniego udźwigu na samochodzie
STAR 660M2 Żuraw średniego udźwigu na samochodzie
JELCZ P 862D.43 Samochód ciężarowy dużej ładowności systemem załadowczym Multilift MK IV
SCANIA CB 8X8 EHZ R460 Ciężki kołowy pojazd ewakuacji i ratownictwa technicznego
FABLOK Żuraw dużego udźwigu na samochodzie
JELCZ 325 Żuraw dużego udźwigu na samochodzie
JELCZ 862 z żurawiem przenośnym dużego udźwigu HIAB-800 E-9
JELCZ 862 z żurawiem przenośnym dużego udźwigu HIAB-800 E-5
JELCZ P 862D.43 Samochód ciężarowy dużej ładowności systemem załadowczym Multilift MK IV

►Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. Usługa powinna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego, tj. zleceń napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.
Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie umowy niż 30% wartości brutto kwoty przeznaczonej na realizację danego zadania ogółem za rok 2024/2025.
►Wykonawca zapewnia wszelkie akcesoria, materiały, urządzenia własnym staraniem i na swój koszt. Cena za 1 rbh musi uwzględniać wszystkie elementy składowe związane z wykorzystaniem niezbędnych materiałów, płynów, akcesoriów, narzędzi a także koszt robocizny (nie dotyczy części zamiennych) oraz w przypadku gdy, dotyczy kosztu dojazdu (noclegi itp.) pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź Odbiorcy.

►Zakres wykonania usług naprawy obejmuje:
 naprawa części specjalistycznej, dźwigowej umieszczonej w części nadwozia pojazdu w tym m.in.:
• mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,
• elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych,
• urządzeń sterujących, sygnalizujących i oświetleniowych,
• konstrukcji nośnej, toru jezdnego dźwignic szynowych, instalacji przeciwporażeniowej.
 po wykonanej naprawie przeprowadzenie przeglądu technicznego w zakresie poprawnego działania UTB,
 przygotowanie do dozoru technicznego UTB po wykonanej naprawie (doprowadzenie UTB do sprawności technicznej i przygotowanie do eksploatacji zgodnie z warunkami określonymi
w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. oraz instrukcji eksploatacji danego urządzenia, zabezpieczenie wymaganego obciążenia dla danego urządzenia do wykonania dozoru technicznego),
 wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po wykonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia,
 wykonywanie napraw bieżących,
 wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
 utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
 montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
 wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie, dokumentując przy przedstawieniu kosztorysu źródło oraz cenę pozyskania.
 holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (użytkowników pojazdu) objętych danym zadaniem.
►Warunki realizacji napraw
1) naprawy obejmują naprawy bieżące pojazdów wykonane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu w formie pisemnej lub faksowej lub e-mail – wzór druku zlecenia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
2) części zamienne i materiały użyte do napraw muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanych przez producentów poszczególnych pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie.
3) użytkownik pojazdu (dana jednostka wojskowa) dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy. W przypadku, gdy pojazd będzie musiał być holowany z przyczyn niesprawności technicznej, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić holowanie w zaoferowanej cenie (zgodnie z formularzem ofertowym) do miejsca wykonania naprawy z miejsca stacjonowania danej jednostki wojskowej tj. użytkownika pojazdu następująco:
 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;
 Jednostka Wojskowa 1109 – ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz;
 Jednostka Wojskowa 1523 – Skład nr 2 i 3 – ul. Legionów, 86-300 Grudziądz;
 Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz i ul. Dworcowa 6a, 83-134 Grupa;
 Jednostka Wojskowa 3136 – ul. Al. 3-go Maja 4, 86-200 Chełmno;
 Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;
 83 blp – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz;
 CSWOT – ul. Jagiełły 11, 86-300 Grudziądz.
W cenie 1-rbh Wykonawca nie uwzględnia ceny „holowania” pojazdu – z innych miejsc niż wskazane powyżej.
Wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy: warsztacie, stacji przystosowanej
do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub siedziby użytkownika ponosi Wykonawca. Kwestie logistyczne dojazdu, noclegu itp. Wykonawca organizuje we własnym zakresie i na swój koszt.
4) Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdu do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie Wykonawca potwierdzi na dokumencie jak wyżej – fakt przyjęcia pojazdu do naprawy ze stanem faktycznym paliwa w zbiorniku oraz płynami eksploatacyjnymi w poszczególnych układach funkcjonalnych pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy.
5) Niesprawności i usterki pojazdów /urządzeń/ stwierdzone podczas procesu naprawy, powinny być zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub e-mail, w trybie natychmiastowym, do Zamawiającego w celu podjęcia odpowiednich decyzji pod rygorem odmowy zapłaty tytułem realizacji usługi wykraczającej poza zakres objęty umową.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialno-prawną za pojazd pozostawiony przez Zamawiającego/ użytkownika/ celem wykonania usługi.
7) przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys zawierający źródło oraz ceny niezbędnych części oraz ustali termin wykonania, a po jego akceptacji przez zamawiającego przystąpi do naprawy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie – każdorazowo poza kolejnością – dotyczy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów /materiałów/.
9) Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48-godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) naprawa danego pojazdu zostanie wykonana w terminie nie dłuższym niż 4-dni robocze licząc
od dnia akceptacji (pisemnej lub elektronicznej) kosztorysu naprawy pojazdu przez Zamawiającego, w dniu przyjęcia pojazdu do naprawy Wykonawca jest zobowiązany określić termin odbioru pojazdu.
W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy pojazdu Wykonawca powiadomi pisemnie lub elektronicznie o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny przedłużenia czasu naprawy i proponowany termin zakończenia naprawy. Wykonawca winien uzyskać w tym zakresie akceptację Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do odmowy naprawy przez Wykonawcę pojazdu,
w przypadku gdy zmiana terminu realizacji usługi nie będzie uzasadniona, wyda się wątpliwa bądź wystąpią okoliczności po stronie Zamawiającego /użytkownika/, które uniemożliwią oczekiwanie na realizację w wydłużonym terminie.
11) Wykonawca jest zobowiązany do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych
(w przypadku, gdy nimi dysponuje).
13) Naprawy pojazdów muszą być wykonywane wg technologii napraw danej marki pojazdów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę.
14) Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych
i materiałów i pozostałych kosztów stanowiących elementy cenotwórcze.
15) Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcy gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na wykonane usługi,
a na zastosowane części zamienne i materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta.
16) Wykonana usługa przez Wykonawcę winna zapewniać wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.

►Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w posiadał uprawnienia
do przeprowadzania napraw, przeglądów konserwacyjnych oraz przygotowania do dozoru technicznego UTB (urządzeń transportu bliskiego) wydane przez właściwy organ dozoru technicznego w formie decyzji administracyjnej, zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2023 r., poz. 1622 z późn.zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1998,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nesterowicz Edward Przedsiębiorstwo Usługowe EPOL, Zakład Mechaniczny ZEMEW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 871557060

7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1451,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nesterowicz Edward Przedsiębiorstwo Usługowe EPOL, Zakład Mechaniczny ZEMEW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 871557060

7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3474,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nesterowicz Edward Przedsiębiorstwo Usługowe EPOL, Zakład Mechaniczny ZEMEW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 871557060

7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1254,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1254,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1254,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nesterowicz Edward Przedsiębiorstwo Usługowe EPOL, Zakład Mechaniczny ZEMEW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 871557060

7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji VI ogłoszenia dla poszczególnych części wskazano jako "cenę lub koszt oferty(...)" sumę cen jednostkowych zgodnie z treścią formularza ofertowego. Natomiast w sekcji VIII jako wartość umowy dla poszczególnych części wskazano maksymalną kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnej części w zależności od bieżących potrzeb.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.