eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie Śląskie › Modernizacja i remont kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego przy zalewie w Starej Morawie etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego przy zalewie w Starej Morawie etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55

1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@stronie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/893865

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego przy zalewie w Starej Morawie etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0d5685-dd17-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039385/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja i remont kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego przy zalewie w Starej Morawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239656

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKP.271.10.2024.LS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana polegająca na modernizacji i remoncie kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego przy zalewie w Starej Morawie etap I.
2. Zadanie obejmuje:
- remont budynku A (pawilon wejściowy administracyjno-mieszkalny), pow. zabudowy 167 m²,
- przebudowę z rozbudową budynku B ( przebieralnia z sanitariatami), pow. zabudowy 160 m²,
- remont budynku C (budynek obsługi pola namiotowego), pow. zabudowy 97 m²,
- rozbudowę budynku D (magazyn sprzętu), 105,41 m²,
- budowę budynku E zaplecza campingu – budynek sanitarny o powierzchni zabudowy 168,44 m² i kubaturze 754 mᵌ,
- budowę budynku F zaplecza socjalnego dla ratowników o powierzchni zabudowy 102,44m² i kubaturze 440 mᵌ,
- budowa pola biwakowego, pow. 1 200 m²,
- budowa pola dla przyczep campingowych kamperów i kamperów, pow. 2 646 m²,
- nawierzchnie utwardzone: chodniki drogi wewnętrzne miejsca postojowe z drogami manewrowymi ok. 5 890 m²,
- remont wieży,
- przebudowę i remont istniejącej infrastruktury.
Nie należy wyceniać projektowanego placu zabaw oraz wykonanej już nawierzchni na pomoście P1.
Warunki przygotowania i realizacji inwestycji znajdują się w opisie technicznym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiących opis przedmiotu zamówienia zał. nr 2 do SWZ.
W związku planowanym robotami budowlanymi na terenie czynnego kąpieliska, w którym sezon kąpielowy trwa od 15 czerwca do 31 sierpnia Wykonawca robót powinien zminimalizować uciążliwość dla osób przebywających na terenie ośrodka do minimum. Zamawiający wymaga aby remont budynku zaplecza pola namiotowego (C) został wykonany do 15 czerwca br. W terminie 15 czerwca - 31 sierpnia 2024 można prowadzić prace budowlane przy budynku zaplecza campingu (E) oraz parkingów po zabezpieczeniu terenu przed dostępem osób postronnych.
Pozostałe prace można wykonywać bez ograniczeń poza sezonem kąpielowym (15 czerwca-31 sierpnia).
Regulacja poziomu wody na zbiorniku wymaga bezwzględnego uzgodnienia z administratorem obiektu oraz Polskim Związkiem Wędkarskim.
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy prowadzenia robót w sposób ciągły, bez przerw dłuższych niż 7 dni lub uzasadnionych warunkami atmosferycznymi lub technicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11799129,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14952195,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11799129,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: Lider: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa w Bystrzycy Kłodzkiej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Członek Konsorcjum: Firma Remontowo-Budowlana Piotr Kołt, Członek Konsorcjum: EKOTERM Bolesław Dyc, Członek Konsorcjum: AP Arkadiusz Tymiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002667

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 10C

7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Par Trans Transport Handel Przemysław Parasiewicz- wykonanie nawierzchni utwardzonych - chodniki, drogi wewnętrzne, miejsca postojowe z drogami manewrowymi


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11799129,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.