eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³y Ko¶ció³ › ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.



Og³oszenie z dnia 2024-05-13

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. ¦W. JADWIGI KRÓLOWEJ W BIA£YM KO¦CIELE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703517

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 172

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³y Ko¶ció³

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-089

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 419 19 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spbk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spbialykosciol.edupage.org/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6906be77-0e40-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00321781

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00317976/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6906be77-0e40-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej z zastrze¿eniem ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl.
5. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
6. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-6906be77-0e40-11ef-9b7e-467806a93518.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z pó¼n. zm.) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê je jako za³±czniki.
5. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6. Wymagane w SWZ informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia wskazanego w pkt 10 w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a)
w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do
komunikacji”).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia w szczególno¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: sekretariat@spbk.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
12. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy okre¶lonym w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele; ul. Krakowska 172, 32-089 Bia³y Ko¶ció³;
2) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele: Pani Barbara Ko³acz, e-mail: barbarakolacz.ewart@gmail.com;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Zamówieniem publicznym na potrzeby którego bêd± przetwarzane Pana/Pani dane osobowe jest zamówienie publiczne, któremu towarzyszy niniejsza klauzula (dalej: „Zamówienie”);
5) Dane osobowe i kategorie Pani/Pana danych osobowych przetwarzane na potrzeby postêpowania wynikaj± bezpo¶rednio z SWZ zamówienia, Zamawiaj±cy przetwarza w szczególno¶ci imiê, nazwisko, dane teleadresowe, informacje o kwalifikacjach i do¶wiadczeniu zawodowym, dane zawarte w rejestrach publicznych (KRS, CEIDG);
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych przede wszystkim bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp, a tak¿e podmioty przetwarzaj±ce dzia³aj±ce na zlecenie Zamawiaj±cego (np. dostawcy us³ug IT, kancelarie prawne) oraz pracownicy i wspó³pracownicy Zamawiaj±cego;
7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, minimum przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
8) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych* (*skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u i jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO* (*prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
e) co do zasady Pana/Pani prawo do usuniêcia, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych jest istotnie ograniczone w szczególno¶ci nie przys³uguje Panu/Pani:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.SP.BK.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi pn. „¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.”, z wy³±czeniem przerwy wakacyjnej, planowanej w okresie od dnia 01.07.2025 r. do dnia 31.07.2025 r.
2. Us³uga cateringu - przygotowanie i dostawa wy¿ywienia bêdzie realizowana dla 57 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które bêd± uczêszczaæ do Szko³y Podstawowej w Bia³ym Ko¶ciele.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posi³ków dziennie, tj. ¶niadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek dla grupy 57 dzieci, od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.
4. Warto¶æ kaloryczna posi³ków: 1050 kcal.
5. Wykonawca bêdzie dostarcza³ posi³ki od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach:
1) ¶niadania – godz. 7:00;
2) obiad i podwieczorek – godz. 11:00.
6. Zamawiaj±cy okre¶la wielko¶æ przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy – 227 dni, tj. 12 939 ¶niadañ, 12 939 obiadów dwudaniowych oraz 12 939 podwieczorków.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Us³ugi dowo¿enia posi³ków

55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy
przewiduje udzielenia zamówieñ powtarzaj±cych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp polegaj±cych na tym, ¿e w okresie 3 lat
od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wy³onionemu Wykonawcy w tym postêpowaniu zamówieñ
polegaj±cych na powtórzeniu us³ug objêtych zakresem zamówienia stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20% warto¶ci zamówienia.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie cen podanych w ofercie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostarczenia posi³ku

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, je¿eli wykonawca wyka¿e posiadanie dokumentu potwierdzaj±cego prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej wpisanej do rejestru zawodowego lub handlowego prowadzonego w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem (KRS, CEIDG);
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±c±, ¿e Wykonawca spe³nia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci i ¿ywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym bêdzie wykonywana us³uga.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej, je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje sprzêtem niezbêdnym do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, czyli minimum:
a) o¶mioma (8) termosami do przewozu ¿ywno¶ci o minimalnej pojemno¶ci 5 litrów;
b) samochodem odpowiadaj±cym wymaganiom sanitarno-higienicznym do transportu ¿ywno¶ci.
5) zdolno¶æ zawodowej:
a) w zakresie do¶wiadczenia:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spe³ni warunek w zakresie do¶wiadczenia, je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej dwa zamówienia o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 150 000,00 z³ (sto piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³) brutto polegaj±ce na
przygotowaniu i dostawie wy¿ywienia dla dzieci lub m³odzie¿y szkolnej i realizowane przez okres ci±g³y co najmniej 5 miesiêcy.
b) w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
Minimalny poziom warunku: Wykonawca spe³ni warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê dietetyka. Dietetyk musi posiadaæ wykszta³cenie wy¿sze co najmniej studiów zawodowych (licencjackich) na kierunku dietetyka (lub innych równowa¿nych uprawnienia umo¿liwiaj±cych do pe³nienia tej funkcji na przedmiotowym zamówieniu,
np. technologia ¿ywno¶ci i ¿ywienie cz³owieka (specjalno¶æ ¿ywienie cz³owieka) oraz zdrowie publiczne (specjalno¶æ dietetyka).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ:
a) O¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej sporz±dzone zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VI SWZ dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem (KRS, CEIDG);
2) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VI SWZ dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy decyzji w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±c±, ¿e Wykonawca spe³nia wymagania
higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci i ¿ywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym bêdzie wykonywana us³uga;
3) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VI SWZ dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej i technicznej:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi za³. nr 4 do SWZ,
b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi
zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie
Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, powy¿szy wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ,
c) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami- wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani:
1) ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy;
2) do z³o¿enia w ofercie pe³nomocnictwa ustanawiaj±cego pe³nomocnika, o którym mowa w pkt 1. Pe³nomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi±ce za³±czniki nr 2, 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u potwierdza jego spe³nienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postepowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia (podmiotowe ¶rodki dowodowe).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosown± umowê, zawieraj±c± w swojej tre¶ci nastêpuj±ce postanowienia:
1) Wykonawcy wspólnie realizuj±cy umowê wyznacz± spo¶ród siebie podmiot (Lidera) upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ w imieniu wszystkich Wykonawców realizuj±cych wspólnie umowê. Lider bêdzie upowa¿niony tak¿e do wystawiania faktur, przyjmowania p³atno¶ci od Zamawiaj±cego i do przyjmowania poleceñ na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizuj±cych wspólnie umowê;
2) Wykonawcy musz± zadeklarowaæ solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy, w tym wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) umowa musi zostaæ zawarta na czas nie krótszy ni¿ czas trwania umowy w sprawie niniejszego zamówienia z Zamawiaj±cym;
4) zakaz zmian postanowieñ umowy bez zgody Zamawiaj±cego;
5) wskazanie rachunku bankowego, na który bêd± dokonywane p³atno¶ci.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zosta³ okre¶lony w § projektu umowy - za³. nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-21 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yc poprzez platformê e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-21 14:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia, na podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z pó¼n. zm.):
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.