eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Wykonanie dok. projektowej i bud. sygn. świetlnej wraz z infrastrukturą w ramach zad.: "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg pow. nr 2707G, 2706G i drogi gm. - ul. Polnej w m. Linowiec"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie dok. projektowej i bud. sygn. świetlnej wraz z infrastrukturą w ramach zad.: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg pow. nr 2707G, 2706G i drogi gm. - ul. Polnej w m. Linowiec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STAROGARDZIE GDAŃSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdstg@pzdstg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_stg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dok. projektowej i bud. sygn. świetlnej wraz z infrastrukturą w ramach zad.: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg pow. nr 2707G, 2706G i drogi gm. - ul. Polnej w m. Linowiec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25dfb388-f329-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036034/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie dok. proj. i budowa sygn. świetlnej wraz z infr. w ramach zad.: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 2707G, 2706G i drogi gminnej - ul. Polnej w m. Linowiec”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273168

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.404.07.2024.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wbuduj pt: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa sygnalizacji świetlnej wraz z infrastrukturą w ramach zadania: „Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 2707G, 2706G i drogi gminnej - ul. Polnej w miejscowości Linowiec”
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233294-6, 71320000-7

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 256 ustawy Pzp- „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”
W związku z art. 137 ust.7 ustawy Pzp :
„W przypadku gdy zmiany treści SWZ prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia, zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.”

Uzasadnienie faktyczne:
W związku z dużą liczbą zapytań technicznych dotyczących treści SWZ oraz zarzutem zbyt ogólnego sformułowania dokumentów zamówienia - PFU oraz brakiem możliwości uszczegółowienia odpowiedzi na zadane pytania, Zamawiający postanowił, iż dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zbyt duża liczba ewentualnych zmian w dokumentach zamówienia, nie mająca odzwierciedlenia w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, spowodowałaby znaczną zmianę zakresu zamówienia, powodując konieczność unieważnienia niniejszego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.