Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00059685/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej w Ciciborze Dużym na żłobek samorządowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 31
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48838889207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej w Ciciborze Dużym na żłobek samorządowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86eb0d15-b9e3-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049913/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej w Ciciborze Dużym na żłobek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z programu „MALUCH+” 2022- 20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.1.1.2024.RW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1022870,09 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 836387,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej w Ciciborze Dużym na żłobek samorządowy
Zakres rzeczowy: - przebudowa i rozbudowa instalacji wodno kanalizacyjnej i hydrantowej - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej (z nowego WC do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej) - przebudowa i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie instalacji fotowoltaicznej - przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznej - zmiany w układzie wewnętrznym budynku (tj. wykonanie nowych ścian działowych, wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianach istniejących, zamurowanie części otworów drzwiowych istniejących, wyburzenie części ścian wewnętrznych) - docieplenie w poziomie stropu parteru - docieplenie strefy cokołowej, opaska wokół budynku - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z przedmiarami i projektem budowlanym (przedmiary – zał. 7 do SWZ, wyciąg z projektu budowlanego zał. 8 do SWZ). Uwaga: kolorystyka wykładzin, okładzin i farb do uzgodnienia z dyrektorem żłobka na etapie realizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930445,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1036294,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 930445,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane “ALEX-BUD” Aleksander Gryciuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371021714
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "ALEX-BUD" ALEKSANDER GRYCIUK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "ALEX-BUD" ALEKSANDER GRYCIUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 930445,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Remont nawierzchni dróg powiatowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Wykonanie robót remontowych w budynku Rektoratu oraz infrastruktury zewnętrznej przy budynkach: Rektoratu, Hali sportowej, Domu Studenta nr 1
- Dostawa cewników diagnostycznych do koronarografii, cewników balonowych uwalniających lek (...), w podziale na 24 części.
- Remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także budynku biurowego, szatni i budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.