eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Opracowanie projektu konstrukcyjnego hali magazynowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie budowy systemowej hali magazynowej na terenie WARR S.A. wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Opracowanie projektu konstrukcyjnego hali magazynowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie budowy systemowej hali magazynowej na terenie WARR S.A. wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931118643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karmelkowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-437

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: WARR@WARR.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/warr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu konstrukcyjnego hali magazynowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie budowy systemowej hali magazynowej na terenie WARR S.A. wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-564a70f4-eebe-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot umowy obejmuje:Etap I Opracowanie projektu budowlanego hali magazynowej, zawierającego:
a) konstrukcję,
b) instalacje elektryczne wewnętrzne

Etap II Część budowlaną obejmującą:
a) wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie budowy systemowej hali magazynowej na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. na działce nr ew. 2/34 obręb 0040 Oporów we Wrocławiu zgodnie z opracowaną i uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz Decyzją o pozwoleniu na budowę;
b) wykonanie czynności związanych z nadzorem autorskim;
c) wykonanie czynności związanych z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego.
2. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia dla Etapu I i Etapu II:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wizytacji placu budowy i zapoznania się ze wszystkimi uwarunkowaniami technicznymi i formalnymi;
2) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, wymogami Ustawy Prawo Budowlane, obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, wszystkie rysunki w projektach muszą być w pełni zwymiarowane;
4) dokumentacja projektowa powinna zawierać obliczenia uzasadniające przyjęte rozwiązania projektowe we wszystkich branżach;
5) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia przyjęte w projekcie budowlanym rozwiązania oraz przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji na polach eksploatacji wskazanych w projektowych postanowieniach umownych;
6) dokumentacja projektowa winna być wykonana w wersji papierowej oraz elektronicznej na informatycznych nośnikach danych (format doc., pdf., a dla plików graficznych również dwg., i tiff.);
7) Zamawiający wymaga sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją zadania;
8) Przed rozpoczęciem robót należy tymczasowo usunąć kostkę brukową z obszaru, na którym będą posadowione stopy fundamentowe oraz z pasów, na których montowane będą opaski betonowe zabezpieczające wnętrze hali przed napływem wód opadowych;
9) Budowa systemowej hali magazynowej zrealizowana będzie na działce 2/34, obręb Oporów będącej własnością Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz przepisami BHP i ppoż;
10) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowego budowy i uzgodnienia go z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac,
11) Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączonym do SWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5).
12) Jakkolwiek przedstawiony Opisie Przedmiotu Zamówienia był już przedmiotem konsultacji i analiz funkcjonalnych, to należy potraktować go jako materiał wyjściowy, dający obraz skali przedsięwzięcia i jego zasadnicze elementy.
13) Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, a w tym m. in. wykonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym niezbędnych dróg dojazdowych, organizacji ruchu, doprowadzenia mediów na czas budowy, zajęcia pasa dróg publicznych lub wewnętrznych, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich oraz oznaczenia tablicą informacyjną terenu budowy. Uwaga: brak realizacji zaleceń nadzoru inwestorskiego w zakresie bhp, porządku na budowie, zabezpieczenia i znakowania jej terenu może być obok zastrzeżeń do realizacji prac podstawą odmowy akceptacji protokołu odbioru robót.
14) Wykonawca będzie w imieniu Zamawiającego wykonywał wszelkie czynności, które są niezbędne dla realizacji zamówienie;
15) Budowę należy prowadzić w sposób najmniej uciążliwy dla sąsiedniej zabudowy. W szczególności należy zapobiegać oddziaływania pylenia i hałasu na sąsiednie nieruchomości. Należy również utrzymywać porządek na drogach dojazdowych.
16) Wykonawca zobowiązuje się w czasie wykonywania robót zapewnić należyty porządek, przestrzegać przepisy BHP i p-poż. oraz zabezpieczyć sprzęt i urządzenia znajdujące się na terenie prowadzonych prac.
17) Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty objęte przedmiotem umowy z materiałów własnych oraz przy użyciu własnych maszyn i urządzeń (materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom dopuszczającym je do obrotu i stosowania w budownictwie – zgodnie z obowiązującymi przepisami, na żądanie nadzoru inwestorskiego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności z Polską Normą, aprobatę techniczną lub inny dokument noramalizacyjny).
18) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i ppoż, oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież;
19) Wykonawca zapewni nadzór techniczny nad realizowanymi robotami budowalnymi w osobie Kierownika Budowy, tj. osoby posiadającej odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową oraz stosowne uprawnienia budowlane, wykonującej samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie.
20) Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie warunki socjalne i inne przypisane prawem warunki i świadczenia dla swoich pracowników.
21) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy i realizowania inwestycji zgodnie z ostatecznym pozwoleniem na budowę oraz dokumentacją projektową.
22) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na terenie placu budowy w dniu rozpoczęcia rady budowy z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zależności od potrzeb. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową.
23) Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi a następnie Zamawiającemu.
24) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą robót budowlanych na dzień odbioru końcowego w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach, w skład której wejdą m. in. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, protokoły badań i prób, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza. Ponadto Wykonawca przekaże komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w przeglądach obiektu nie częściej niż jeden raz w roku oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek.
25) Wszystkie nazwy własne, które zostały użyte w SWZ (we wszystkich jej częściach, w tym w dokumentacji projektowej i odpowiednio OPZ), stanowią tylko określenie standardu i Wykonawcy nie mogą sugerować się, że tyczą oczekiwanego przedmiotu zamówienia. Typy i nazwy producentów są więc wyłącznie podane przykładowo, a Wykonawca ma przyjąć, że Zamawiający oczekuje spełnienia cech technicznych i jakościowych zawartych w SWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213221-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 875760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 875760 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 875769 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCO MAREK WITKOWSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773352644

7.3.3) Ulica: LESZCZYŃSKA 91

7.3.4) Miejscowość: MOSINA

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 875760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.