eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Stworzenie obszaru bioretencji - Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika retencyjnego "Kowary" w ramach realizacji projektu "Zielono-niebieskie Kowary"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stworzenie obszaru bioretencji - Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika retencyjnego „Kowary” w ramach realizacji projektu "Zielono-niebieskie Kowary"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Kowary

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439225

1.5.8.) Numer faksu: 757613173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cdacfbd-e20a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie obszaru bioretencji - Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika retencyjnego „Kowary” w ramach realizacji projektu "Zielono-niebieskie Kowary"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cdacfbd-e20a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050691/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Stworzenie obszaru bioretencji - Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika retencyjnego „Kowary” w ramach realizacji projektu "Zielono-niebieskie Kowary"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Zielono-niebieskie Kowary” jest dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 w ramach Programu „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”, obszar programowy: Klimat

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215108,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wraz z zakupem i nasadzeniem roślin oraz zakup, dostawa i montaż tablic edukacyjno-informacyjnych, tj.:

1. utworzenie skalniaków,
2. wykonanie dodatkowych nasadzeń na terenie zbiornika,
3. zakup, transport i montaż tablic edukacyjno-informacyjnych
4. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
III. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości za wady fizyczne i prawne wykonanej usługi, licząc od daty wystawienia końcowego protokołu i uznania przez Zamawiającego usług za należycie wykonane z wyłączeniem posadzonych roślin. W nawiązaniu do art. 558 §1 k.c., odpowiedzialność z tytułu rękojmi ulega rozszerzeniu do czasu upływu okresu udzielonej gwarancji jakości.

IV. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacje techniczne – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie wymaganych parametrów technicznych i będą zgodne pod względem: charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, przepuszczalność itp.), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

03452000-3 - Drzewa

03451000-6 - Rośliny

4.5.5.) Wartość części: 130555,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Zaprojektowanie oraz wykonanie techniką metaloplastyczną, a także dostawa oraz montaż instalacji artystycznych:
1. „bramy” w kształcie sieci z ławicą małych ryb z napisem „Zalew Kowary”,
2. artystycznych rzeźb na kształt tablicy,
3. rzeźby garncarki trzymającej dzban/dzbany,
4. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.

III. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości za wady fizyczne i prawne wykonanej usługi, licząc od daty wystawienia końcowego protokołu i uznania przez Zamawiającego usług za należycie wykonane z wyłączeniem posadzonych roślin. W nawiązaniu do art. 558 §1 k.c., odpowiedzialność z tytułu rękojmi ulega rozszerzeniu do czasu upływu okresu udzielonej gwarancji jakości.

IV. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacje techniczne – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie wymaganych parametrów technicznych i będą zgodne pod względem: charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, przepuszczalność itp.), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312230-2 - Usługi świadczone przez rzeźbiarzy

4.5.5.) Wartość części: 84552,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. Mamut Dariusz Żmurko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230444546

7.3.3) Ulica: Łowiecka 3

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.