eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie drenażu budynków Zespołu Szkół Nr 5 w Płocku ul. Kutrzeby 2a - (...)usunięcie skutków zawilgocenia ścian piwnicy (...) oraz naprawa schodów zewnętrznych przy budynkach A, C i D.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie drenażu budynków Zespołu Szkół Nr 5 w Płocku ul. Kutrzeby 2a – (...)usunięcie skutków zawilgocenia ścian piwnicy (...) oraz naprawa schodów zewnętrznych przy budynkach A, C i D.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/901778

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie drenażu budynków Zespołu Szkół Nr 5 w Płocku ul. Kutrzeby 2a – (...)usunięcie skutków zawilgocenia ścian piwnicy (...) oraz naprawa schodów zewnętrznych przy budynkach A, C i D.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379ebea0-e2a7-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065041/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Odwodnienie budynku Zespołu Szkół Nr 5.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.32.2024.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania polegającego na wykonaniu drenażu wokół budynków Zespołu Szkół Nr 5 w Płocku – etap II i III, usunięcia skutków zawilgocenia ścian piwnicy – etap IV oraz naprawa schodów przy budynku A, C i D:
- etap II drenaż o długości 93,5 m obejmującego odcinki D6-D5-D3-D4
- etap III drenaż o długości 143,0 m obejmującego odcinki D3-D2-D1-Distn.1 oraz D25-D26-D27-D28
- etap IV usunięcie skutków zawilgocenia ścian piwnicy
- naprawa schodów przy budynku A, C i D
2. Lokalizacja budynku - Zespół Szkół Nr 5 przy ul. Kutrzeby 2a w Płocku składa się z czterech budynków oznaczonych na mapie literami „A”, „B”, „D” i „E” połączonych łącznikiem „C” i zlokalizowany jest na działce o nr ew. 2906/151, (obręb: 1- Podolszyce-Borowiczki), która stanowi własność Gminy Płock. Całość jest częściowo podpiwniczona. Teren należący do Zespołu Szkół Nr 5 jest ogrodzony i całkowicie zagospodarowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.