eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Przebudowa dróg powiatowych nr 2900G oraz 3137G w wymiarze 1,609 KM w celu poprawy dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych nr 2900G oraz 3137G w wymiarze 1,609 KM w celu poprawy dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20

1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych nr 2900G oraz 3137G w wymiarze 1,609 KM w celu poprawy dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6103c28c-d62e-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045366/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 3137G w miejscowości Nowe Minięta

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 2900G Malbork - Gronajny - Koniecwałd od KM 0+000 do KM 0+841

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223624

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.3.2024.DA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej nr 2900G Malbork – Gronajny – Koniecwałd w ramach realizacji zadania „Przebudowa dróg powiatowych nr 2900G oraz 3137G w wymiarze 1,609 KM w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla”;
2. Realizacja robót budowlanych ma na celu zapewnienie przez drogi spełnienia wymagań technicznych stawianych dla dróg kategorii dróg publicznych powiatowych oraz poprawę bezpieczeństwa ich użytkowników.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo przedmiarze robót budowlanych stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4. Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie robót budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych.
5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
6. Do Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie należało:
a) Uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych, wszelkich niezbędnych i wymaganych inwentaryzacji,
b) Stosowanie się do poleceń Przedstawiciela Zamawiającego potwierdzonych wpisem do Dziennika Robót Budowlanych, zgodnych z przepisami prawa i postanowieniami Umowy.
7. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
8. Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1306252,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej nr 3137G w miejscowości Nowe Minięta w ramach realizacji zadania „Przebudowa dróg powiatowych nr 2900G oraz 3137G w wymiarze 1,609 KM w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla”.
2. Realizacja robót budowlanych ma na celu zapewnienie przez drogi spełnienia wymagań technicznych stawianych dla dróg kategorii dróg publicznych powiatowych oraz poprawę bezpieczeństwa ich użytkowników.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo przedmiarze robót budowlanych stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4. Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie robót budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych.
5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
6. Do Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie należało:
a) Uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych, wszelkich niezbędnych i wymaganych inwentaryzacji,
b) Stosowanie się do poleceń Przedstawiciela Zamawiającego potwierdzonych wpisem do Dziennika Robót Budowlanych, zgodnych z przepisami prawa i postanowieniami Umowy.
7. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
8. Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1572537,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1770219,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1860507,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1770219,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych "STRZELBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-180-75-78

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1770219,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1888122,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2646689,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1888122,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Król & Paweł Król Sun Green Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-227-15-90

7.3.4) Miejscowość: Mikołajki Pomorskie

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1888122,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.